Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Jako vždy dotaz...
Autor Zpráva
Hawk

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 12:47


Chtěl bych se zeptat, asi tahle - nemám zas takový problém vyvinout sílu při cvičení se železem, ale zjišťuji, že mám problém při těžších cvicích s vlastní vahou vpodstatě se moc nechytám problém je podle mě v síle břicha, třeba poslední dobou i při dřepech spíš pociťuji, že to tahám více spodkem zad při těžších vahách, dříve sem spíše cítil v záběru zadní část stehen a zadek... mám delší a mohutnější nohy, kratší trup ( taková divná stavba těla ) a ne zcela ok záda - rovný záda a tak tochu skolioza....
Trenink aktuálně malinko upravéný 5x5 ( konstantni vahou ), 3x týdně, vysloveně mě baví dřepovat a tahat.... strava zdravá, pravidelná, dostatečný pitný režim, samotyp - nevim typnul bych se na míšence všech 3 s převahou endomorfa akorát sem zaražen že do sebe musím na to abych přibíral tlačit opravdu hodně jídla ani nedělím na malý a velký všechno tlačim ve velkym, tak 4 - 5 pytlů rýže, ovesný vločky a pár podomácku dělaných gainerů, přes 1g tuku na Kg a bílkoviny sou v trochu abstraktni sfeře, aby mi to hodilo 2 - 3 kila měsíčně ( i s nějakým tukem ) možná asi vyšší energetický výdej - práce 8 hodin na nohách... Hlavně k věci, ve dnech volna zařazuji strečink a nějaké cviky na tu skoliozu, každopádně se chci zeptat jestli můžu zařadit ve dnech volna vysloveně cvičení s vlastní vahou zaměžené hlavně na břicho, střed těla, všeobecně na sílu těla jako celku - prostě se snažit odstranit momentální nedostatky tak aby to výrazně nezasahovalo do siloveho treninku, případně jestli by někdo doporučil nějaké cviky které bych mohl takto zařadit a přinesly
v průběhu času výsledky v podobě odstranění aktuálních problému nebo alespoň jejich zmírnění.... snad sem tu otazku položil tak, aby byla k pochopení a nezněla příliš nesmyslně.... děkuji za ochotu....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 12:58


Muzes delat uz jako rozcvicku ruzny cviky na stred tela, a to jak bricho, tak boky i spodek zad.
Na konci treninku je vhodne delat nejaky tezky cvik na bricho.

Stejne tak ty rozcvicne a rehabilitacni cviky muzes delat i ve dnech volna.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist