Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / velké nohy
Autor Zpráva
maacher

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2010 23:21


potřeboval bych tip na nějaký trenink, kterým bych docílil zvětšení dolních končetin a to jak stehen tak hlavně lýtek, díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2010 23:52


1) kolik ti je, kolik meris a vazis?

2) jake mas dosavadni zkusenosti s posilovanim?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
maacher

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2010 17:17


25 let, 185 cm, 88 kg, 8-11 procent tuku v těle
cvičím od 18-19 let, treninky střídám po cca 6 až 8 týden, vesměs vršek -spodek, split 1x týdně , korte, jelikož pracovní vytíženost je momentálně značná, zkouším tebou sestavený trenink vršek, spodek, celé tělo...bohužel ¨nemám genetické dispozice pro budování spodních končetin, at se snažím jak se snažím tak pořad zaostávají, stehna jsou relativně na dobré cestě, ale lýtka to je doslova tragédi, zkoušel jsem 2x týdně, 3 x týdně v menším objemu a nedaří se a nedaří...narazil jsem na tyhle stránky a líbí se mi tvé znalosti a proto sem se zde obrátil s prosbou o nějaké tipy
jinač jídelníček : 40 gr. protein , 100 gr. vločky, ovoce
kefírové mléko, celozrné pečivo, ovoce
krutí steak , brambor, zelenina
100 g eidam, celozrné pečivo, ovoce
150 gr. hovězí, 120 gr. rýže, zelenina
tvaroh/protein (kasein), ořechy
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2010 17:26


Lytka muzes cvicit kazdy den, staci i vypony na jedne noze na nejakem stupinku. Dulezite je protazeni ve spodni fazi na maximum a vydrz v hodni fazi asi 2-3 vteriny.

Lytka doporucuju cvicit pred drepy a dalsimi cviky.

Je take vhodne je pred treninkem rozmasirovavat. Soucasti jejich cviceni by mely byt cviky na dynamiku, tj. vyskoky bez zateze i s ni.

Vhodne je cvicit i svaly na predni strane holeni.

__________________

Pokud mas dlouhe koncetiny, je nutne zaradit unilateralni cviky:
vypady, vystupy na lavicku, bulharske drepy, legpress jednou nohou apod. Nohy take nenarostou jen ze drepu, hlavne ne se sirsim postojem.

Hamtringy je potreba cvicit cilene pomoci rumunskych mrtvych tahu, good mornings a glute ham raises.

Mezi seriemi drepu je vhodne protahovat statickym strecinkem hamstringy.

Vyplati se cvicit i specializovane zadek, predevsim pomoci cviku barbell hip thrust. (viz YouTube)

Nohy na vetsi vykon pripravi i auto-masaz na foam rolleru.

_________________

Vyziva je v zasade ok.

1) nemichat protein a normalni jidlo. Proteiny a gainery pit s predstihem pul hodiny.

2) nejist na noc samotny tvaroh, ma horsi vyuzitelnost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
maacher

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2010 21:29


nemohl by si mi napsat kostru nějakého treninku speciálně zaměreného na lýtka a stehna?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2010 21:55


Kolikrat tydne muzes do posilovny?

Mas nejakou sanci cvicit doma?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
maacher

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2010 22:02


optimální je pro mě tedkom 3x týdne, ale zvladl bych i 4, ale jsem ektomorf, tak jestli to pro mě bude mít vůbec uzitek, kdyz cvičím 4x musím pridavat i sladké dobroty abych se neztracel...tak bydlím v baráku, takze není problém pokud to nebude chtít nejaké speciální nářadí.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist