Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / posilování do mrtva?
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2010 01:26


Někteří lidi tvrdí, že pokud neposiluješ do mrtva, tak to ani nema cenu, protože právě to dává impulz svalům k růstu. Ja si zase myslím, že jde o to, posouvat hranice své výkonnosti ale nejezdit do mrtva, prostě až se budu cítit na vyšší váhu, tak si přiložit. Otázka ale zůstává, co je efektivnější a o kolik procent?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2010 10:34


Tezke zakladni silove cviky NIKDO nejezdi do mrtva, dokonce ani ti chytraci, co tvrdi, ze se ma cvicit na do mrtva.

Do selhani je pomerne snadne jet izolovane cviky s jednoruckami, na kladkach a na strojich s lehcimi vahami a vyssimi pocty opakovani (8-15)

Vse se ridi tim, nakolik se dokaze zregenerovat CNS.

Cvicit napr. drepy do selhani je nerozum a pokrok to spis zhorsi, navic hrozi nebezpeci zraneni.

Obecne tyhle "treninky do mrtva" propaguji hlavne lide, kteri ve skutecnosti neumeji moc cvicit a o pravem silovem treninku vedi velke kulove.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RoManL4

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2010 10:52


nejlepsi je cvicit naplno cely trenink do te hranice tak ze clovek citi, ze by jeste neco zvladl ale kdyby to dal byl by dead. respektive do hranice , kdy ma clovek jeste nejakou silovou rezervu.

pokud se chces vyčerpat "do mrtva" je nejlepsi (jak uz napsal tetsuo) na konci treninku treba bicepsovymi zdvihy s jednoruckami, kick pack, atd s lehkymi vahami aby nedoslo k zbytecnym zraninim


Odpověď nalezneš v poznání..
Borecx

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 14:40


kdyz tak nad tim premyslim, tak mám pár cviků u konce, kterejma ty ruce naprosto vyčerpám. Je to cvik tlaky s jednoručkami dlaněmi k sobě na šikmé lavici. Jedu to 4 serie po 10 opakování. Totálně to ty ruce vyčerpá, že to poslední opakování v poslední serii někdy ani nedám. Spíš mi to ale připadá jak vyčerpání výdrže než síly svalu. Chtěl bych tím říct, že by mě zajímalo jestli je takové svalové vyčerpání domrtva s menší vahou a více opakováními účinější než vyčerpání domrtva třeba s těžší váhou při 5 opakováních?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2010 15:34


Rozhodne se rychleji zregenerujes, pokud cvicis do selhani s mensi vahou a vetsim poctem opakovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist