Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / natržení prsního svalu
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:30


Možná že tu už někdy obdobné téma bylo, ale považuju za dost významné to rozebrat. Co jsem četl na jiných fórech, tak kluci kterejm se to stalo a šli s tím do nemocnice doktor poslal domů s tím že to je jen natažené a ať to nechaj v klidu pár týdnů. Skutečnost však byla jiná, ale zřejmě zdravotnictví není na takové úrovni jak jsem si myslel. První vám řeknou že to nic není, a po čase když se když se ukáže že šlo o utržení svalu tak vám řeknou že už je pozdě a nedá se s tím nic dělat. Bohužel realita je taková, a tak bych poprosil někoho znalého, aby schrnul zásady při posilování prsního svalstva, abysme tomuhle nevratnému zmrzačení předešli.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 08:31


Pomerne zasadni je mobilita ramenniho kloubu a stabilita lopatek.
Doporucuju na Google a YouTube najit si neco o
"shoulder mobility" a "scapular stability".

Cili pracovat na techto vecech + posilovat manzety ramenniho rotatoru. (rotator cuff, external rotation)

Pred posilovanim jinak svaly rozmasirovat, dale si udelat dynamicky strecink.

A cvicit stylem rampy - 3-4 opakovani v serii u zakladnich tlakovaych pohybu, od velmi lehkych vah az po ty pracovni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 11:08


No já cvičím bench 5 opakování v 5 seriich se 70kg, a nijak se předtím nerozcvičuju, protože kdybych se měl na všechno rozcvičit a protáhnout tka bych v té posilovně ztrávil asi daleko více času. Ale snažím se to dělat plynule a s takovou váhou, abych nepotřeboval sparinga. Hrozí mi nějaké nebezpečí úrazu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 11:31


Pravdepodobne nehrozi, protoze 70 kilo neohrozuje nijak zakladni strukturu kostry. Pevnost kloubu a slach zacinas pokouset nekde od 100 kil na bech a vys. (Je to individualni. Pro vetsinu lidi je takova hranice kolem 140 kil, tam jdes proti zakladnim fyzickym dispozicim.)

Otazka je, jak jsou na tom tvoje stabilizatory lopatky, rotatory ramene a kloubni pohyblivost ramene.

Stejne tak rozcvicovani prispiva k vetsi aktivaci nervove soustavy i samotnych svalovych partii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 19:38


Tak to se mi ulevilo, dneska pri benči zapracovala psychika, a jako bych ty slachy více cítil a trochu mi to snizilo výkon. Asi budu uvazovat aspon o nejakem rozcvičení jako třeba kliky, protože je fakt že při první serii pak ty šlachy trochu cejtím.
Jinak bych se chtěl zeptat jak to je s rozpažkami na šikmé lavici? Tam používám 15 kg na 10 opakování, jaká je u tohoto cviku hranice bezpečnosti? Četl jsem že by se nemel cvičit s moc velkejma vahama, ale nevim co si pod tim predstavit.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 20:15


To se fakt blbe urcuje. Podstatna je aktivace svalu a plynulost pohybu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 23:01


četl jsem na ronnie.cz článek chlápka, který píše, že se mu to stalo při benchi s 90Kg, že to cvičil tak 7 nebo 8 opakování. Takže to neměl ani tu stovku, a tělo to nevydrželo......
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 09:54


http://ifbbtv.com/video3/images/kevin_levrone.jpg
Kevin Levrone, ktery byl schopny dat na bench asi 270 kilo, si jednou brutalne natrhnul prsni sval pri rozcvicovani s 20 kilovymi jednoruckami na rozpazky. Docela dlouho se z toho pak musel lecit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 12:25


A kde ti lidi udělali chybu že se to roztrhlo při relativně normálních vah? Je to přetrénováním, vyhazováním závaží, nebo čím? Ja mam z toho vazne docela obavy
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 17:18


Spatnym soustredenim - lidove receno "nepropoji se mysl a sval".


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist