Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Před I,Bodybuilder log
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
Claws

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 08:01 - Změnil/a: Claws


Prostě jsem tu nadrženost na Mrtvý Tah nevydržel a včera poprvé zacvičil první trénink z rozpisu, o kterém jsme se nedávno bavily s Tetsuem...
-------
Rozpis
-------
Pondělí
(1x výpony na lýtka 5opak)
Dřep s dosedem na židličku – Force SPectrum Ramping (cca 6x3 od 60 do 90 % + 1x max s cca 70 %)
Sumo Mrtvý Tah – Capacity Ramping (6x 3, 4, 5, 5, 5 se 75 %)
(1x 3shyby nad, 1x 5shybů nad)
Přítahy v předklonu s velkou činkou (pokládat na zem mezi jednotlivými opakováními) – FSR
Benchpress širokým úchopem – FSR
Trh s velkou činkou od kolen – FSR (bez max rep série)
Kliky na bradlech – 1 x max
----

-------
Pocit
-------
Mám ztoho tréninku fakt dobrej pocit, nevím jestli to bylo kvuli tomu že jsem nějakou dobu necvičil se železem, každopádně se mi líbí.. Zmiňoval jsem, že mám problémy s koleny, takže co se týče nohou dělal jsem vše co možná s největším rozestupem nohou, MT jsem raději zvolil variantu SUMO -- bojím se, aby to zase nerozbolavělo, před 3týdny mě ty kolena bolely i když jsem normálně šel po rovné cestě..
PS. co se týče těch trhů s velkou činkou, tak jsem celkem techniku zvládal, ale jakdybych cítil takoví tlak či co to bylo v levým prsním svalu nahoře.. (jak činka byla skoro nahoře) -- A shyby jem dal před (přítahy v předklonu) proto, že jsem měl před nějakým časem stímto cvikem nějakou nepřijemnost.. Myslím, že to bylo špatně protáhlíma zádama, jakdyby mě pod lopatku zapíchli šroubovák, najednou strašně ostrá bolest.. Po asi 1minutě to odešlo, ale i tak hodně nepřijemný..
-------
Bolest
-------
Co se týče svalovky, tak cítím, především prsa, trapézy, záda, zadní stranu stehen..
Jak jsem se probudil bolel zápěstní kloub, ale už to začná být v pohodě..

-------
Strava
-------
Hned po tréninku jsem dal- 2tabletky BCAA, 430g banánu.. Ty banány jsem jedl napůl- pulku a za dalších 30 minut další pulku..
Za hodinu potom jsem dal 100g rýže (celej sáček) + tvaružky (50g) + tabletku (vitamínu B, koupil jsem ty nejsilnější co tam měli)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 09:53


Bylo by dobry rozepsat tam i vy vahy, z tech bude jasny, jak cvicis.

U trhu tezko rict, co to muze byt. Nezapominej, ze primarni pohyb vychazi z boku a pak ze zad, ramena se zapoji az nahore pri stabilizaci
http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#5- 8211-training-program/phase-1-8212-shoulders/frida y
Mrkni sem na treti cvik. V podstate musis trochu vyskocit.

HLAVNE ale nezapominej na rozcviceni, tak na 15-20 minut.

Kolik ti ten trenink zabral casu?

Kolik maji ty tablety BCAA? A jsou to tablety, nebo kapsle?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 10:01 - Změnil/a: Claws


Jo, ty váhy zapíšu dnes, jelikož jsem ale dlouho necvičil, tak jsem šel fakt od pidi-vah.
-----------
Rozcvičení- To jsem dělal protahování, převážně co jsi mi posílal a takoví věci, pak jsem protahoval nohy i během cvičení v době pauzy mezi sériema.
-----------
Trénink mi trval asi kolem hodiny a půl +-.
-----------
BCAA mám tyhle- http://sportnutrition.cz/produkty/vyhodne-balicky/ bcaa-680mg-100kps-bcaa-680mg-100kps/ (jsou to nevím jak to správně napsat, tobolky ve kterých je prášek, není to běžná tuhá tableta, jelikož mám problém polykat větší věco, tak je vždy rožkoušu nebo nasypu do 250ml vody)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 10:24


, jelikož jsem ale dlouho necvičil, tak jsem šel fakt od pidi-vah.
Tam jde spis o to, jak delas tu rampu jako takovou

Ty BCAA - aby to melo nejaky ucinek, musel bys brat minimalne 4 kapsle.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 10:47


U BCAA tedy zvednu dákování, každopádně nevíš prosím jestli může ortoprim způsobovat průjem, nebo podobně ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 11:01


Nevim, co v tom je, nikdy jsem to neuzival


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Fill_9

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 11:40


jak dlouho to pojedes??
Claws

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 14:10


Plánuju, tak 4 týdny, popřípadě déle podle pocitu.. Ale chtěl bych do konce léta stihnout ještě nějakou dietku..
Claws

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 21:03 - Změnil/a: Claws


-------
Rozpis
-------
Úterý
Sumo mrtvý tah – FSR
Bulharský dřep na jedné noze – CR
Push press – FSR
Shyby podhmatem – FSR
Silové přemístění s velkou činkou z visu pod koleny – FSR (bez max rep série)
Obrácené přítahy – 1x max rep
------
-------
Pocit
-------
Opět dobrej trénink, ovšem kromě toho že mi při poslední sérii ruply kraťasi na cvičení, byl jsem ve fitku za blbce..
Příjemně mě překvapil výkon mrtvého tahu, poslední forma, když jsem jel tah (2-3týdny zpět) jsem dal kolem 81kg maximálku..

-------
Váhy
-------
Mrtvý Tah - max. 80kg- warm-upka- 1x 40kg - Pracovní série- 1ser. 45, 2ser. 51, 3ser. 57, 4ser. 63, 5ser. 69, 6ser. 75 (7ser. dotahovací jsem dělal se 45kg a udělal 15opak. dal bych víc, ale začli mě honě pálit spodní záda)
Push Press - max. 45kg- warm-upka- 1x 16kg - Pracovní série- 1ser. 23, 2ser. 25,5, 3ser. 28, 4ser. 30,5, 5ser. 36, 6ser. 40
Silové přmístění- stejný váhy jako u Push Pressu
----
Bulharské d., shyby- bez váhy navíc
----
Obrácené přítahy- kolem 25-30opak (nepočítal jsem)

-------
Strava
-------
Po tréninku- BCAA + 422g banánů (za celý trénink a následně strečink jsem zvádnul vypít 1,5l vody, u toho tahu ze mě lilo jakdyby mě kropili)

-------
Dotazy
-------
Měl bych dotaz ohledně Push Pressu/Millitary Pressu- co jsem koukal, tak správný dýchání je, když spodní pozice nádech, nahoře výdech. ALe já to dělám obráceně a mám lepší výkon, o dost než, když to dělám stylem jakým se to má dělat.. Taky bych se chtěl zeptat, ten trénink tak vysiluje organismus .. ? Dnes jsem žral jako vytrženej ze řetězů..
Ph1L

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2010 21:17


nevim jestli je dobry tak moc pri treninku pit podle me neni dobre jit nad jeden litr. prece jenom vypotis neco pod litr tak zhruba stejne bys mel i vypit... ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 09:03


Měl bych dotaz ohledně Push Pressu/Millitary Pressu- co jsem koukal, tak správný dýchání je, když spodní pozice nádech, nahoře výdech. ALe já to dělám obráceně a mám lepší výkon, o dost než, když to dělám stylem jakým se to má dělat..
Dychej jak chces. Ja se nadechuju vzdycky nahore, pri pohybu dolu a nahoru mam zadrzeny dech a vydechnu zase az nahore.

aky bych se chtěl zeptat, ten trénink tak vysiluje organismus .. ? Dnes jsem žral jako vytrženej ze řetězů..
Ano, vyrazne se zrychli metabolismus a to jak paleni tuku, tak spotreba zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 09:48


Opět dobrej trénink, ovšem kromě toho že mi při poslední sérii ruply kraťasi na cvičení, byl jsem ve fitku za blbce..
To uz mam taky za sebou :D


www.last.fm/user/WIAL
Claws

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 10:52


Zapomněl jsem se zeptat; kolik tělo může najednou přijmout kloubní výživy, když je doporučená denní dávka 3 tablety, je nutný to dát do 3 dávek nebo mužu jednou denně 3tablety ? Dost mě štve, že jdu potom nařídko (né že bych byl na WC v jenom kuse, jen jednou), ale i tak asi je něco špatně, bdue mi to dělat problém přibrat ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 13:43


Nevim, o jake kloubni vyzive mluvis - jaka latka a kolik mg nebo g?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 14:23


V jedné tabletě-:
Glukosamin sulfát 500, Chondroitin sulfát 250, MSM 200, Křemík (jako SiO2)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 14:39


Nikdy jsem s tim nemel problemy, ani pri podstatne vetsich davkach.
Ale ono je to s teahle cistejma latkama induivudualni. Nekdo dostane prujem i z par lzic glukozy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 14:46


Co bys mi doporučil ? ( já si to dával třeba jednu dávku ráno pak třeba 2-3 hodiny)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 15:12


Nejist to nalacno, ale po jidle.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 20:57 - Změnil/a: Claws


-------
Rozpis
-------
Měla být Aerobka, ale vubec se mi nechtělo a navíc mám hroznou svalovku..
-------
Bolest
-------
Stále cítím dobrou svalovku, prsních svalů, tricáků, zad, zadní strany stehen, břicho.. (Ikdyž ve včerejším tréninku břicho nebylo, jelikož mě sparing, kterej to semnou cvičí otravoval, že chce břicho, tak jsme vymyslel že při shybech budou nohy natažené ve předu (poloha jakdyby si seděl) a dělal běžný shyby..

-------
Dnešní jídelníček
-------
Snídaně: 80g kornfleků + 150ml mléka
Svačina: 250ml tvarohu (polotučnej) + 100ml mléka + banán
Svačina: 103g tvrdého sýra 30% eidam + velkej plát chleba + 1tableta ortoprimu
Oběd: 100-150g rýže + krutí prsa (150g) + rajče a nějaký olivy jako obloha..
Svačina: banán + 100ml mléka + jedna tableta ortoprimu
Svačina: rýže 100g + 3kolečka (asi 50-60g tvaružků)
teď jdu na Večeři: rýže 100g + krutí maso opět.. + teď dám asi taky jednu tabletu ortoprimu
--
Pokouším se teď hodně nahoře držet sachry, bilkoviny tak nějak jako vždy..
--
Dnes kolem 3,5l tekutin..

-------
Pocit
-------
Dobrej pocit, těším se celkem na zítřejší trénink, snad proběhne vše cajk.. Každopádně se cítím v dobrý formě, asi ten trénink má něco do sebe..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:07


Měla být Aerobka, ale vubec se mi nechtělo a navíc mám hroznou svalovku..
Aerobni aktivita svalovku praveze odstrani. Jen je potreba se premoct.

Dnes kolem 3,5l tekutin..
Pridej, pridej


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:20 - Změnil/a: Claws


Dodržování pitnýho režimu hraje tak zásadní roli v nabírání svalů ? Já ten rok co jsem cvičil moc nepil, tak max 1,5l za den, i tak jsem celkem rostl..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 07:48


Copak svaly, ty rostou, ale vnitrni organy trochu trpi. Hlavne ledviny, ale v dusledku zahustene krve je to makacka i pro srdce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 09:25


Jojo, právě asi to mělo za následek to, že jsem měl zvýšnou hladinu cukrů v krvi.. Pil jem pořád jen mlíko, který je celkově dost náročný a žádnou vodu na čištění oragismů od sraček..
kernel

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 19:15


Hele nerozumín tomu, ale Snídaně: 80g kornfleků + 150ml mléka je dávka z Dachau ne? Dej si víc


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 20:59


Neblbni, on ji pres den hodne. Ji dokonce vic nez ja a vazi minimalne o 30 kilo min.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2010 10:24


-------
Rozpis
-------
Čtvrtek
Čelní dřep s dosedem na židličku – FSR
Good mornings – CR
Benchpress širokým úchopem ke krku – FSR
Přítahy velké činky v předklonu – FSR
Trh s velkou činkou – FSR (bez max rep série)
Kliky na bradlech – 1x max rep

-------
Váhy
-------
Čelní dřep - Warmup- 1ser. 17kg -- 1ser. 21, 2ser. 27, 3ser. 33, 4ser. 40, 5ser. 46, 6ser. 52 (7ser.17kg 15opak) .. [tenhle týden váhy nijak nehrotím, jelikož tenhle typ dřepů je moje premiéra a taky jsem dlouho necvičil]
GoodMornings - Warmup - 1ser. 17kg, ostatní pracovní série s 40kg (hodně hardcore cvik)
Bench ke krku - Warm up - 1ser. 17 -- 1ser.23, 2ser. 28, 3ser. 34, 4ser. 40, 5ser. 46, 6ser. 52 (7ser. 23 15opak -- pak mě začali pálit svaly)
Přítahy v předklonu - Warm up- 1ser. 17 -- 1ser. 22, 2ser. 27, 3ser. 33, 4ser. 39, 5ser. 45, 6ser. 50 (7ser. 22 15opak)
Trh s velkou činkou - Warm up - 1ser. 17 -- 1ser. 23, 2ser. 28, 3ser. 33, 4ser. 40, 5ser. 42,5, 6ser. 43,5 (Trh je úžasnej cvik, zařadil jsem ho mezi mé oblíbené,ikdyž 2 poslední série jak jde vidět mě už dělali problém s přihazováním bylo to hodně těžký, a mezi každým opakováním v těch dvou posledních sériích jsem musel činku tak na 2vteřiny položit na zem.

-------
Pocit
-------
Super trénink, kromě čelního dřepu který nemusím, ale překousnu to.

-------
Dotaz
-------
V rozpise je že stylem FSR cvičit bicepsoví zdvihy, oplatí se to ? Ikdyž vždy jsem dělal na malý partie kolem 8-12opak. možná to chytne uplný obrátky a porostou jako nikdy..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2010 21:22


Bicepsove zdvihy s velkou cinkou se i normalne doporucuji delat na nizsi pocet opakovani, treba 6. je to docela komplexni cvik

_________________

Par dni tu ted nebudu, tak se nezmrzac


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2010 22:08 - Změnil/a: Claws


-------
Rozpis
-------
Pátek
Sumo mrtvý tah - FSR
Pistol squat (popřípadě s jednoručkama) – CR
Military press v sedě – FSR
Shyby nadhmatem – FSR
Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem – FSR
Obrácené přítahy – 1x max rep série

-------
Váhy
-------
Mrtvý tah -- Warmup -- 1ser. 40 -- 1ser. 45, 2ser. 50, 3ser. 56, 4ser. 62, 5ser. 68, 6ser. 75 (7ser. 45kg a 15opak.)
Millitary Press v sedě -- Warmup -- 1ser. 17 -- 1ser. 22, 2ser. 27, 3ser. 33, 4ser. 35, 5ser. 37, 6ser. 40 (7ser. 22kg a15opak)
Biceps zdvih s vel. činkou podhmat -- bez warmupu -- 1ser. 11, 2ser. 17, 3ser. 19,5, 4ser. 25,5, 5ser. 28, 6ser. 34 (7ser. 17kg a 15opak.)
Obrácené přítahy - 1x20opak

-------
Pocit
-------
Dobrej trénink, váhy se celkem lepší, pěkně mě překvapil military press Pěkný je, že se při každým z tréninků potím jak kdyby mě lili, vypiju za něj kolem 1,5l vody, takže asi mužu očekávat pálení tuků + nárust síly + nárust objemu..

-------
Jídelníček
-------
Snídaně: 5vajíček vařených ve skořápce + velkej krajíc chleba + mrkev
Svačina: 250ml tvarohu + 150ml mléka + banán
Svačina: 103g eidam sýra + velkej krajíc chleba
Oběd: Rýže + maso (asi vepřoví kolem 100g)
Svačina: Dal jsem opět kolem 80g rýže, snažím se co nejvíce sachrů..
Svačina: před tréninkoví jídlo- Jogurt jogobella + banán + 150ml mléka
Svačina: po tréninkoví jídlo: BCAA + 473g banánů
Večeře: poslední jídlo: 150g rýže + tvarůžky 100g
Claws

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 14:10


Tetsy. jedeš na festival ? (Karlovy Vary)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 16:11


Uz tam davno jsem


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist