Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Charakteristika -- Endomorf, mezomorf, ektomorf
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 10:52 - Změnil/a: Claws


Tetsuo, mám dotaz, jaký jsem vlastně TYP..
Než jsem začal posilovat byl jsem hodně hubený- možná tam nějaký náznak svalů byl, ale nepatrný..
Když jem začal posilovat tak se mi váha držela max. 3 týdny.. Za rok a půl zhruba 26kg..
------
15 a půl roku
166cm, 66kg..

http://img7.imageshack.us/i/sdc11768e.jpg/
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs072. snc3/13968_1222946428404_1671292638_219697_1250318 _n.jpg
http://img148.imageshack.us/i/triceps.jpg/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:30


Podle me jsi takovy spící "easy hard gainer". Takovy ten nejblbeji popsatelny typ, s nimz si lamou hlavu vsichni treneri.
Na první pohled ektomorf, ktery to bude mit tezke, ale pokud najede na spravny trenink, zacne se zlepsovat a ma uzasny potencial.

Thibaudeau takhle v jednom clanku popisoval Tima Pattersona, sefa Biotestu, co spozoruje stranku T-Nation. Prave Paterson neuveritelne nabral na HTH-I, Bodybuilder.

Proste - budes mit celokove min svalovych vlaken nez jini lide (proto jis na pocatku vypadal hubene), nemas hodne sarkoplazmy ve svalech (proto nebudes reagovat dobre na klasicky kulturisticky trenink), ale ty svaly jsou tvoreny z velky casti bilyma vlaknama, ktery regujou skvele na perfect rep a vyssi vahy.

Upozornuju, ze tohle je hodne laicka diagnoza.

Muzu na tobe zkusit jeste jeden test, jestli je to pravda.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:37


jo zkus.. budu rád
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:41


Ještě dodám, to že jsem na začátku vypadal hubeně je asi i proto že jsem tehdy jako lalák hrál online hry, stravovací režim žádný.. max. 2-3jídla za den a to byl rekord když byli 3..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:48


Test:

Zkus udelat klik s vyskokem. Rekni mi pak, z jake (vysky, hloubky, uhlu pazi) ses odrazil, abys vyskocil nejvic.

To same drep s vyskokem - rekni mi, jak hluboko jsi musel jit, abys vyskocil co nejvys.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:54


Oba jsou okolo 40°C...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:04


Uhel 40° svira tvoje nadlokti a predlokti, a stejne tak stehenni kost a holen?
Nebo jak?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:05


ano, tak jak si to napsal..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:10


Cili potrebujes jit dost hluboko na to, abys ses co nejvic odrazil?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:10


ano
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:14


Zkus si to jeste jednou, jestli nevyskocis vys, kdyz nepujdes tak hluboko.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:21


Mě se, ale stejně zdá že na mě fungují 8-12opak.. Jelikož když jsem ještě tenkrát pár měsíců posilování cvičil jak magor.. (v starších příspěvcích; řekl jsi mi že se to nedá kvalitně odcvičit) ale já z těch tréninků nabíral celkem hodně..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:25


To je prave vec diagnostiky.
Jestli fakt musis hlukoko, tak tech bilych vlaken nebude tolik. V tom pripade jsem se pletl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
miraaa

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2010 21:55


Ahoj, nevite o nejakem testu telesneho typu na netu?
Chci si zjistit, jak zhruba spatne na tom jsem
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 00:22


Zkus si to, co jsem zkousel s Clawsem. Drepy s vyskokem a kliky s vyskokem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
miraaa

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 12:55


Zkousel jsem si to, ale nevim, pripadne mi ten vyskok +- stejny. Ale spis jdu instinktivne do co nejvetsi hloubky.

Jinak genetika asi nic moc, zadna lytka, uzke zapesti.

Nebo kdyby to nevadilo, tak bych Ti mohl na mail poslat odkaz na fotky. Tady na foru se nechci nejak prezentovat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 13:08


Tak jsi pravdepodobne ektomorf, ktery nema dominantni mnozstvi bilych svalovych vlaken.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
miraaa

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 13:19


ktery nema dominantni mnozstvi bilych svalovych vlaken.

to znamena co?


Je to zvlastni, ryslej nejsem, ikdyz mam tyhle slabiny , tak jsem vzdy patril mezi ty silnejsi ve tride, ikdyz jsem jeste necvicil.
Jinak u me dominuje spise vytrvalost, nez sprinty atd., takze asi taky nic moc.....celkove se zlepsuji pomalu....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 13:25


Muzes mit celkove vice svalovych vlaken, ale nebudes mit vetsinu tech silovych (bilych) vlaken.
Cili muzes mit silu (protoze se zapoji celkove vice vlaken), ale nevynikas ve sprintech (protoze na to nemas dost tech spravnych vlaken).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Milda123

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 19:51


No,taky bych rád věděl,co jsem zač
Nemám problém přibírat tuk,ale ani svaly. První půl rok cvičení asi 8kg s tréninkem,co jsem uznal za vhodný,ale více méně izolované cviky na strojích (takže na prd).
Teď jedu hlavně základní objemové cviky Mrtvý tah,Bench-press,Dřep,
tak uvidím,co to bude dělat.
Chodím ještě s dvouma kamarádama a já jsem na tom silově za tu dobu o velký kus napřed a neustále sílím. Na Bench dám 1x120kg a 110kg více opakování.
Oni tak 1x80kg a serii odjedou s cca 70kg.
Přírůstek mají cca 2kg,to nechápu,když vše děláme stejně.
Teď vážím 121.5Kg,mám krapet bříško
Ale při 90kg,co jsem jednou měl jsem byl docela pohublej,asi těžká kostra
Měřím 187 cm,od pohledu hrom do police
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 19:57 - Změnil/a: tetsuo


Mezo-endomorf. Typ Tom Platz, Tim Belknap nebo Lee Priest.

http://openpressroom.com/wp-content/uploads/2009/0 3/tomplatzlegs1.gif
http://www.muscle-build.com/images/tim-belknap.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_ZCTUdgek5Ok/SUm67xtGK5I/ AAAAAAAAAFs/yrbCD6f6ZHk/s400/lee_priest_bulkup.jpg


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Milda123

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 20:00


Ok díky! A je pro mě tedy vhodný trénink,co teď jedu založený na základních objemových cvicích?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 20:16 - Změnil/a: tetsuo


To je v zasade vhodny trenink pro kazdeho, kdo chce nabirat svaly.

Otazku nadbytecneho tuku resi dieta a aerobni aktivity. Nerad se opakuju, ale je to tak.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 21:54 - Změnil/a: Hermas


Asi jsem mezo-ektomorf nakonec, nevím. Když kouknu na rodiče a prarodiče, tak bych řekl, že na tom špatně nebudu.
Od dob co je tu tohle téma, tak se pořád prohlížim v zrcadle a nejsem si jistý.
Říkáš, že to od oka na fotce nerad děláš, mam tu zkusit dát fotku ?

Zkoušel jsem ten test. Abych vyskočil, co nejvíš z dřepu, tak uhel mez stehnem a holeni je 115 stupňů, takže moc hluboko ne, když to udělám hluboko, tak vyskočim asi o 5cm méně.

U kliku je to stejný, akorát když tam to udělam hluboko, tak to není 5cm, ale asi max. 3 cm nebo o trošku méně.

Jestli jsem na nějakou informaci zapoměl, tak se zeptej. Je to zajímavé téma.
Z kluků ve tříde jsem byl vždycky silnějším jedincem, proto jsem neměl nikdy konflikt. jen jednou. Nechci se tu nějak vytahovat a podobné věci, ale není nad informací. Kdybych od tebe zjistil, že mam dobrou genetiku, měl bych radost a hodně by mě to motivovalo posilovat.

Popíšu postavy mých rodičů. nemohu odolat.
Táta - toho jsem moc nepoznal, umřel, kdy mi bylo 3 roky, ale dle fotek to nebyla žádná vychrtlina, ani tlustoch. Také chodil do posilovny.
Jeho táta (můj děda, také po smrti, toho znám už lépe, ale bohužel spíš takového tlustšího). Moje matka říkala, že byl hodně svalnatý jako mladý, měl dobrou postavu. Babičku jsem nepoznal.
Máma - váží 65 kg, takže taky není ani tlustá ani hubená, má takové pevnější tělo. Její Táta je vysoký, váží 110 kg, takovej tlustší. je takovej přerostlej, jeho pěstí s prstama jsou takoví gigantický - pevný stisk. A babička, po ní je máma, akorát teď je tlustší.

Přijdu si divně jak jsem ti to tu popsal,ale snad ti to bude k něčemu dobré - tím líp pro mě. Dík za přečtení a radu. Teď vážím 74 kg.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2010 23:31


Zkoušel jsem ten test. Abych vyskočil, co nejvíš z dřepu, tak uhel mez stehnem a holeni je 115 stupňů, takže moc hluboko ne, když to udělám hluboko, tak vyskočim asi o 5cm méně.

U kliku je to stejný, akorát když tam to udělam hluboko, tak to není 5cm, ale asi max. 3 cm nebo o trošku méně.

Jednoznacne "fast-twich dominant" = prevladajici bila, silova, rychlostni vlakna.
Idealni typ na silovy trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2010 00:32


To je dobrý a jde zjistit jestli je člověk idealní typ na objemový trenink ? Nějaké jiné testy nebo cokoliv jiného ..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2010 09:29


Silovy trenink je pojem zahrnujici obecne cviceni se zatezi, tedy i budovani objemu. Nehlede na to, ze ta bila vlakna maji nejvetsi potencial rust.

Jestli to ale bude vypadat esteticky je otazka kostry a uponu svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2010 13:17 - Změnil/a: Hermas


O.K, díky.
Jsem nadšený.
benn

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2010 21:05


Zdravím.... Pročítal jsem tuhle diskuzi a měl bych pár otázek

Nejdřív něco málo o mě: 15 let, 175cm, *-70kg. Cvičím asi 3 měsíce, za tu dobu jsem dost zesílil (+ 25kg na Bench, 30kg na dřep a asi 30kg na MT), postava taky vapadá o trochu lépe než předtím, ale váha se moc nehýbe. Jídelníček mám podle všeho ok a vzheldem k tomu, že mám dost rychlý metabolismium a do tuku mi nejde prakticky nic, snažím se držet docela vysoko sacharidy (asi 5,5g/kg)... Bílkoviny kolem 1,5g/kg. Tuky si nehlídám, to snad nevadí ne?

Tady přikládám pár fotek, doufám že k něčemu budou...

http://img840.imageshack.us/img840/16/582010.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/892/1082010.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/7144/982010.jpg
http://img72.imageshack.us/i/2972010.jpg/
http://img191.imageshack.us/i/9820102.jpg/

Teď už k těm mím dotazům...

1. Jaký jsem tělesný typ (metabolismus bude rozhodně ektomorfní, ale co stavba těla)? Dál kdybys byl tak hodný a mohl mi říct v jakých partiích mě třeba omezují úpony svalů a naopak u jakých partií jsou úpony dobré, popřípadě slabiny atd.. Dost bych chtěl něco takového slyšet od někoho kdo tomu rozumí, jednak by mě to nabudilo a taky abych mě jasno

2. Zkoušel jsem ten tvůj test nahoře a při dřepech rozdíl nebyl, ať jsem šel jakkoliv hluboku, dostal jsem se do zhruba stejné výšky... Ale u kliků jsem se dostal výš o dobrých 5cm, když jsem nešel moc hluboko (*-100° - nadloktí s předloktím). Co to celé znamená? A co pro mě teda bude vhodné?

Díky moc.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2010 00:41


Zatim je to telo na zacatku vyvoje, takze je tezke z toho neco odhadovat. Nikde navic nejsi videt zboku, neni ani videt cela postava, neni videt delka celych koncetin apod. Tohle je potreba znat, aby se dalo neco rikat.

Rozhodne mas vyhodu, ze mas hodne nizko upnuty siroky sval zadovy. Az na nem naberes hmotu, budes mit impresivni vecko. Problem je v tom, ze tento sval umi malokdo dobre zapojovat.

Nevim, jestli je to fotkama, ale trochu ti ujizdi pater napravo.
Jinak ale vypadaji prava a leva strana tela soumerne, a to i u pazi a nohou.

Mas predpoklady pro velmi dobry rozvoj prsnich svalu a ramen, obecne se ti bude dobre tvorit "plážová forma", vcetne sixpacku na brise.

Slabsi je vnejsi cas stehen.

Celkove jsi nejspis ektomorf, ale ne astenicky typ.

Test napovida, ze mas smisena vlaka v nohach, cili bude dobre zarazovat vsechny rozsahy opakovani. Vrsek tela, nebo prinejmensim hrudnik a tricepsy mas dominantni silova-bila vlakna, cili tady budes lepe reagovat na nizsi pocty opakovani a vetsi vahy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist