Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / jak dlouho bez jídla
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2010 15:02


Mám takovej zajímavej dotaz. Jak dlouho může být skutečně tělo bez jídla bez toho aby strádalo? Někdy jsi dam jidlo za tři hodinky, ale někdy až za 5. Prostě jak to stíhám, ale nikdy nepocituju nějakej velkej hlad. Zajímalo by mě, kde je ta hranice, a jestli se nedá třeba ještě posunout když si dám jídlo s vyším obsahem vlákniny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2010 16:04


Otazka nezni "jak dlouho bez jidla", ale kolik zivin potrebujes, a kolik jich muzes naraz spotrebovat.

Rozumna hranice je nekde u 50 g bilkovin a 100 g sacharidu na jedno posezeni.

Teoreticky se da jist jen 3x denne a muzes tu hranici lehce prekrocit.

Celkova doba traveni je dana samotnym typem jidla, potom celkovym obsahem tuku, vlaknina hlavne zpomaluje vstrebavani zivin ve strevech.

V zasade jde vzdy o celkovy prijem zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2010 20:46 - Změnil/a: Claws


Hloupý dotaz- jak mužu poznat kolik jich mužu naráz přijmout.. ? Když kolem 30g bílkovin už je velká dávka.. +dotaz- naráz může tělo přijmout max. 100sachrů ?
Borecx

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:23


zajímalo by mě, jestli je nějak zásadní handicap, když si dám sachariďák až 50min po výkonu a né hned? Dříve to nestihnu
Vocko

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:53


Dříve to nestihnu

Nemas rucni shaker? Vemes do fitka a gainer si udelas primo po treninku.


Vocko FOREVER !!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:56


1) Proc to driv nestihnes? Jaky je problem brat si sejkr s sebou?

2) Bude se vic spalovat tuk, ale pomaleji obnovovat svalovy glykogen.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 22:02


z- jak mužu poznat kolik jich mužu naráz přijmout.. ? Když kolem 30g bílkovin už je velká dávka.. +dotaz- naráz může tělo přijmout max. 100sachrů ?

Telo zvlada 30-50 g bilkovin 3x denne. Vyssi davky nejsou ucelne.
Je ale mozne jist casteji mensi davky.

Rano telo zvladne klidne 100 g sachru. Jinak tak 50 g narazove. Sachry se ale travi rychle. Klasicky je mozne "dojist" se prilohou hodinu po velkem jidle. Nebo davkovat gainer na nekolik davek apod.

Jiste ze lide jedi i vic, ale je to vetsinou zbytecne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 00:19


tetsuo
a když se bude pomaleji doplňovat glykogen, tak to znamená že svaly porostou méně?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 00:34


a) glykogen tvori (pomerne promenlivou) cast objemu svalu

b) kdyz telo nema dost sacharidu na obnovu glykogenu, zacne si ho vytvaret z aminokyselin ve svalu.

Hodne zalezi na intenzite treninku, jestli k tomu dojde.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 07:46


Našel jsem doma glukopur, jak by mělo vypadat dávkování ? --když jem si to dával naposledy, tak jsem dal do 300ml vody asi 6 polévkoví lžic, pak jsem se poblib asi to bylo moc, nebo nevím...

Díky za reakce..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 09:19


Sacharidy potrebujou dost vody, jinak vytvareji zbytecny osmoticky tlak v zaludku - to vede k prujmum nebo zvraceni


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 11:35


a to platí jak pro rychlé(cukr) tak pro pomalé sacharidy(pečivo, rýže a pod)?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 11:52


Pro jakekoli.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 12:50


Já mam největší žízeň vždycky když jim rejži nebo vlastně cokoliv sladkýho(cokoliv kde sou cukry)


www.last.fm/user/WIAL
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 15:44


proto je asi po cocacole větší žízeň než po vodě Ještě k té strávě po tréninku. Asi na tom opravdu něco bude, takže vidím to takhle: Ihned po tréninku bych si připravil v posilovně 67,5g goliathe(33g sacharidu, 20g bilkovin, 10g tuku). Hodinu po tréninku bych si dal 125g celozrného žitného chleba(50g sacharidu,6g bilkovin) a k tomu něco s obsahem bílkovin kolem 30g(tvrdý sýr, šunka s vejci, stejk, kyselou rybu, šunku nebo něco podobného).
Je to tak správně?
Měřím 180cm a vážím asi 77,5kg.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 16:58


Celozrnnej chleba ne, zpomaluje vstrebavani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 17:49


toho glukopuru, jaký dávkování ? (při mé váze kolem 66Kg) -- (jinak dávám hned po tréninku BCAA a 400g banánů)
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 18:27


takže spíš rýži,nebo brambory? Bílé pečivo je pro me tabu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 18:37


Ryze. Pak pecivo. Brambory jsou rozhodne nejhorsi volba.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 20:04


Tak moc na výběr teda nemám, pečivo jím jen celozrné, takže to mám do sebe po každém tréninku házet rejži?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2010 22:44


a) Pokud nemas vyslovene alergii na psenici, je zbytecne nejist bile pecivo. Neni na nem nic tak hrozneho. Pokud mas dost vlakniny behem dne, zadny problem. A kdyz vlakninu v okoli treninku jist neni vhodne, hodi se i bile pecivo, nebo testoviny.

b) ryze existuje v mnoha podobach - burizony, chlebicky, nudle, kase, nakyp...

c) proc si nedat druhou davku gaineru?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 00:22


a)Bílé pečivo je nevyvážené, postrádá všechny důležité látky, a poškozuje střevní sliznici, vytváří na ní povlak. Na netu je toho o bílé mouce spousta, a je fakt že po výměně bílého pečiva za celozrné jsem to poznal.

b)to se zda asi jako nejlepší varianta

c) taky možná varianta, akurát nevím jestli bych to finančně zvádnul.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 10:30 - Změnil/a: tetsuo


a) jake "vsechny dulezite latky"? Myslis, ze v bile mouce nejsou bilkoviny a sacharidy? Neni tam vlaknina, moc vitaminu a mineralu. Ale ty mas prece ve zbytku veci, co jis.

b) "bile pecivo" je strasne siroky pojem od tukovych rohliku, pres croissanty az po kvaskovy chleba. Jsem presvedceny, ze kvaskovy chleba je zdrava vec.

Obecne mi to pripada jako hysterie. Je to stejne jako navzdy vyradit ze stravy treba maslo, nebo plisnove syry atd.

Pochop, ja z cetl mraky knizek, kde se treba popisuje, jak hruzne to vypada v zaludku a ve strevech, kdyz je tam mleko; jak straslive je pro telo traveni masa apod. Ale klidne by mohla byt i knizka o tom, jak hrozny je nadbytek zeleniny a lustenin. (Osobne mi za poslednich nekolik tydnu nejhorsi travici problemy udelaly dva talire zeleninove polevky.) A stejne to je i s tim pecivem. Pokud nejsi alergicky na psenicnou bilkovinu a pokud nemas extra problemy s inzulinem, pecivo jist muzes.

Mit postavenou vyzivu na bilem pecivu a denne jist nekolikrat nekolik rohliku se salamem je samozrejme spatne.

Ale dat si po treninku cerstvou bilou bagetu je naprosto ok.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 11:51


no myslím že lepší bude fakt ten gainer, takže mám si dát jednu dávku hned po tréninku, další hodinu po tréninku a za dalsi dve hodiny protejnovej kokteil?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 11:57


Gainer - bud hned po treninku nebo do pul hodiny idealne. Dalsi davku gaineru za 30-45 minut.
Protein - 30-45 minut po druhe davce gaineru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 16:51


Se tu dělá možná až moc velká bublina okolo zpomalení vstřebávání živin. Dotrénuju, dejme tomu na 2x gainer, za hodinu po tréninku dám klidně celozrnné pečivo, nějakou lépe stravitelnou bílkovinu(nejlépe kysané podmáslí) a hlavní vrchol proteosyntézy za 5 hodin stihnu jako pán. Stejně tak je po tréninku úplně jedno, jestli si dám brambory i když mají solanin.

Svým způsobem bude asi i dávkování gaineru na dvakrát celkem individuální.



Hlavní je plánovat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 16:58


Jasne. Tady slo o to, ze si nekdo da v prvni davce gaineru pomerne malo sacharidu a pak chvilinku na to celozrnne pecivo, s tim, ze bile pecivo je absolutni zlo.

Solanin krome zhorseni svaloveho vykonu ma negativni vliv i na travici ustroji - sliznici zaludku a dvanactnik.
Nechci jeho nebezpecnost nejak precenovat. Oloupane a pote varene brambory jsou relativne v pohode.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2010 23:50


Bílá mouka
Dříve, v dobách mlýnských kol a ručních sít, byla bílá mouka (přesátá a zbavená veškerých slupek) považována za něco luxusního, za lahůdku náležející pouze pánům. Skoro mám pocit, že výrobky z bílé mouky vnímáme obdobně i dnes – o nadýchané a nejlépe pocukrované pečivo je větší zájem než o celozrnný rohlík. Málokdo si ale uvědomuje, když podává dítěti do kočárku koblihu, že právě bílá mouka může způsobovat některé poruchy trávení a zácpu.

Vytvoří na povrchu střeva jakýsi lepkavý šlem, který zamezuje jak správné peristaltice, tak dostatečnému vstřebávání živin. Ještě teplé moučné výrobky navíc jak známo způsobují nadýmání. V konečném důsledku může mít nadmíra bílé mouky vliv na postupné snižování imunity organismu.

Bílá mouka je prostě plnidlo (z chemického hlediska vlastně především škrob) bez větší biologické hodnoty, jelikož vlivem průmyslového zpracování přišla takřka o 100 % všech důležitých vitaminů, minerálních látek a vlákniny. Tyto nutričně hodnotné látky se totiž nacházejí převážně v tenké vrstvě pod obilnou slupkou, která právě díky důkladnému strojovému oddělování obilných slupek končí většinou v odpadu.

Pokud chcete udělat nemálo pro své zdraví a rovněž psychickou kondici, vařte a pečte z tmavé celozrnné nutričně hodnotné mouky, nepřehánějte to s těstovinami a přednost dávejte celozrnnému pečivu. Pod slupkou se totiž skrývá celá řada vitaminů B, které ovlivňují jak vaše hospodaření s energií, tak vaši dobrou náladu.
zdroj: http://www.nevimcohledam.cz/?clanek=32
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2010 01:42


No, takze to, co rikam. Obycejna hysterie.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2010 10:45 - Změnil/a: tetsuo


Clanek nepopira, ze v bile mouce jsou sacharidy a bilkoviny, jen, ze tam chybi vlaknina, vitaminy a mineraly.
Vlaknina pritom nema byt ani v potreninkovych napojich. A pecivo rozhodne nejis kvuli vitaminum a mineralum.
Cili - jako potreninova volba to je dobre.

Jinak - co si myslis, ze je lepsi svacina:
- celozrnná houska, margarin, sunka
- bila bageta, losos, salat
(samozrejme, ze druha varianta)

Ten clanek je varovani pro lidi, co jedi bilou mouku neustale a nejedi moc zeleniny a ovoce.
Pro cloveka, ktery hleda varianty toho, co jist po treninku, je bezcenny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist