Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / vypoukle bricho
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 23:44


Ahoj, potreboval bych poradit, jak mám cvičit břicho. Nejde ani o to jake cviky, nejsme zacatecnik, spis me zajima kolik opakování, kolik sérií, s jakou váhou atd... Po oběmovce mi zůstalo trochu vypouklé břicho, jasně, mám na něm taky trochu tuku, ale ne tolik aby nemohlo být ploché. Se stravou moc čarovat nemůžu, rano protein, kus nebo dva ovoce, oběd normální porce v restauraci, svačina dvě celozrné housky např se sýrem, večeře dva krajíce chleba s vejci, a před spaním někdy ovoce a pak protein. Myslím že se nějak nepřejídám, že by to ten žaludek nemělo roztahovat. Otázka tedy je, dá se to vycvičit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 10:12


front plank, side plak, stomach vacuum - vsechno na cas, od 10 vterin do 1 minuty.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2010 11:46


mohl bys mi prosím popsat, jak dělat to stromach vacuum? Nevim jestli jsem to pochopil spravne ze jen vtahnu bricho? front plank a side plank je jasnej.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2010 14:46


Normalne vtahovat bricho a podrzet asi pul minuty az minutu.
Nejsnazsi je to vleze na zadech, potom v predlonu na vsech ctyrech, pak vsede a nakonec ve stoje.
Delej takhle ty ctyri verze za sebou ve dvou az trech okruzich s pauzami mezi cviky 10-30 vterin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 09:48


Jasně dík, ještě mě napadlo že bych k tomu přidal nějaký aerbní trening, chodim do posilovny 2krat do tydne, ale mohl bych chodit třikrát a jeden trening mit ciste aerobní. Myslis ze by byla dobrá varianta pojmout to jako klasický tréning, ale výrazně ubrat váhy a zvýšit počet opakování?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 11:31


Jed bud intervalove kardio 10-15 minut na konci siloveho treninku, nebo lehky kruhovy trenink (30-40 minut)+lehkou aerobku (30-40 minut).

Treti varianta jsou barbell complexes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 22:43


takže po těžkém treningu 15 minut třeba rotoped? Rychlé tempo? Promin ale nevím co přesně si představit pod intervalovým kardiem
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2010 09:06


Pod tim si nemas nic predstavovat, to by sis moh najit. Jsou o tom mraky prispevku na foru + mraky clanku na netu.
Strucne - stridani rychleho a pomaleho tempa/odpocinku u libovolne aerobni cinnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 22 Bře 2010 21:51


a co hodina posilování a pak dvacet minut na stacionarnim kole?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Bře 2010 21:57


Mozna stadardni varianta.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist