Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink
Autor Zpráva
HonzaM

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 20:13


Ahoj, jedu trénink co jsem tu někde vyhrabošil od Coyota...

1)
bench 5x5
celni drep nebo leg press 5x10
shyby 4x6-10
zakopavani 3x8-12
bicepsovy zdvih jednorucek 4x6-10
kliky na bradlech 4x6-10
2)
mrtvy tah 5x5 -
tlaky na ramena 4x6-10
upazovani (zadni delty) 3x8-12
rozpazky (prsa) 4x-8-12
francouzsky tlak 4x6-10
bricho 5x
lytka 4x
3)
drep 5x5
(good morning 4x6)
tlaky jednorucek na sikme lavicce 5x10
pritahy v predklonu 5x5
bicepovy zdvih velke cinky 4x6-10
bricho 5x

Mám ale potíž s tím, že přidávám každý trénink nějakou váhu, jak bylo doporučeno, před začátkem jsem to trochu podsekl, ale již teď se v některých cvicích dostávám na max. Hlavně mám problém s rukama... Nemám je moc silné a bicepsový zdvih jednoruček 5x10 udělám max s 12kg a prostě víc nedám... Není 5x10 trochu moc? Nemůžu tu sérii snížit třeba na 3x8 a přidat váhu? Ten samý problém mám s bic. zdvihem velké činky, příjde mi té práce taky hodně... Díky za rady... Pokud Vás napadně v tomto tréninku třeba nějaká změna, sem s ní... Mám rád změny... Jinak se tohle cvičí docela fajn a díky tomuto föru jsem se odprostil od těch strojů pro flákače, kde je to fakt leháro...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 20:31


U izolovanych cviku s tim jde hodne hybat, nemusis se tim rozpisem ridit presne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
HonzaM

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 20:47


Takže jak přesně to mám řešit až se začnu dostávat na své maximum? Ubírat série a opakování a přidat váhu a poté změnit trénink?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 21:01


Je hodne variant.
Nekdy se prida dalsi serie se stejnou vahou a poctem opakovani.
Nekdy se uberou serie ci opakovani a prida vaha.
Jakmile dospejes ke svemu momentalnimu maximu - obvykle po 3-5 tydnech (cim jsi pokrocilejsi, tim rychleji to jde), tak das jeden tyden lehky trenink (dvoutretinove vahy a polovicni pocet serii) nebo volno.
Rika se tomu deload a je to vec, kterou vetsina lidi neovlada, nebo nechce delat, protoze jim to pripada blbe. Jenomze prave tato periodizace treninku vede k velkemu zlepsovani.
Po tydnu deloadu das bud stejny treninkovy program a pokusis se behem nasledujicich 3-4 tydnu prekonat sva maxima, nebo si vezmes uplne novy trenink.
Obvykle se stridaji treninky zamerene na objem (mysli se pocet serii), intenzitu (vahy) a frekvenci (pocet treninku tydne). Pripadne, ale lze to zahrnout i do toceni objemu-intenzity-frekvence, se jeste stridaji treninky zamerene na urcitou svalovou partii nebo na urcity cvik.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
HonzaM

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 21:44


O tom deloadu jsem slyšel a určitě to dodržím... Nějak se s tím tedy poperu, díky za rady...
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist