Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / moje strava
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 23 Led 2010 20:01


Ahoj, rád bych věděl, jestli moje stravování není až tak špatné, na udržení svaloviny mi stačí, ale otázkou je, jestli při takovém stravování můžu i shodit přebytečnej tuk?
Ráno, vpodstatě hned jak vstanu si dám protejnovej kokteil. Asi zahodinu, když přijedu do práce(asi pred devatou) si dám něco lehkého jako 2 mysli tyčinky, nebo jedno balení BeBe sušenek. Dávám si jen něco lehkého s nějakým tím obsahem vlákniny, a v 11 hodin si dám objed v restauraci. Vetsinou nejake masou s bramborem, knedlikem nebo ryzi a zeleninou. Kolem 16 hodin si dávám sváču, většinou nějaké tmavé housky se semínkama, sojove rohliky nebo něco podobného a k tomu ochucený tvaroh, jogurt, tvrdý sýr, nebo občas si dám třeba i rybí nebo vajíčkový salát. Kolem 19hodin si dám nějaké ovoce(dva banány, pomeranč, par merunek, nebo neco jineho) Tohle jidlo je vetsinou potréninkové. Ve 21 si dám například hemenex s chlebem, vaječinu, nekdy si udelam i maso. A před spaním protein.
Vím že to není úplně ideální, ale snažím se najít aspoň nějakej kompromis abych si pochutnal, nekomplikoval si zbytecne zivto, a zaroven to nejak splnilo svuj ucel i z hlediska posilování.
A jeste bych chtěl dodat, že jsem v poslední době začal více jíst ovoce a zeleninu, snazim se stridat jidla, proste nejist porad to same ale pokazde neco jineho, a zjistuju ze je to dobre i ze zdravotního hlediska, tělo potřebuje všechny látky, a je chyba se omezit pouze na určité věci.
Budu rád za vaše názory k mému jídelníčku
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Led 2010 20:47


Strava je v pohode. Samozrejme mnozstvi priloh si musi clovek hlidat, se sacharidy se da vlnit.

Spis premyslej, jakou pohybovou aktivitou shazovat tuk.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Led 2010 21:11


Mohl bych běhat 3krat tydne na rotopedu, ale vrámci treninku v posilovně, což asi není moc dobře. Jde to nějak skloubit s posilovacím treninkem? Kdy bych měl jet na rotopedu, před nebo po treninku? Jak dlouho a jak intenzivně?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Led 2010 22:55


Pokud nejaka aerobni aktivita, tak po treninku, pripadne mimo silovy trenink.

Zakladni jednoducha pravidla a dve varianty (ne, ze by nefungovaly zadne jine, ale tyhle jsou nejjednodussi):

a) Lehky kruhovy posilovaci trenink (30-40 minut, 10-15 opak v serii) + 30-40 minut aerobni aktivity nizke intenzity (vyklus, rotoped, veslovaci trenazer, cross trenazer)

b) 10-20 minut intenzivni kardio aktivity - intervalove nejlepe.


2 rouzumne zarazene aerobni jednotky tydne nesnizuji prirustky svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist