Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink 3x nebo 4x týdně?
Autor Zpráva
HonzaM

Člen
# Zasláno: 29 Pro 2009 18:59


Ahoj prosím Vás o radu, s časem nemám až takový problém, tak se chci poradit kolikrát týdně bude pro mě nejvhodnější cvičit.Cvičím asi 4 měsíce, chodím 4x týdně, 2x týdně cvičím spodek, 2x týdne vršek. Žádnej extra trénink jsem dosud neměl sestavenej, neboť jsem to bral jako přípravu a rozhýbání se Navíc jsem byl doposud limitován posilkou co máme v práci, kde je sice skoro vše ale více méně jen ve strojích, není volnej bench, bradla atd... Jídelníček sice nepočítám, ale jím poměrně pravidelně. Od nevého roku začínám chodit do posilky kde bude snad vše potřebné a tak bych rád slyšel radu, jaký trénink tedy vybrat. Je mi 28 let 180cm a nyní mám 85kg (přibral jsem za ty 4 měsíce asi 7kg) Nehodlám někde bourat futra, chtěl bych prostě nabrat řekněme tak na 95kg a pka to schodit na nějakých 85kg (bez tuku) samozřejmě Díky moc za rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2009 13:45


Dobre deleni pro vetsinu lidi je

a) 3x tydne cele telo
b) 4x tydne stylem "spodek-vrsek-spodek-vrsek" nebo "tlaky-tahy-tlaky-tahy"
c) 3x tydne "spodek-vrsek-cele telo"
d) 4x tydne -"cele telo-spodek-vrsek-cele telo"

Ke vsemu se da pridat jeste 1x tydne kardio.

Jine zpusoby uz jsou velmi narocne na regeneraci - napr. 4x tydne cele telo, nebo maji u vetsiny lidi horsi vysledky - klasicky split - "kazdy den jine partie a kazdou je jednou tydne".

____________________________________

Presne slozeni treninku je ale narocnejsi vec.

Základní nalejvárna:

Zkus si precist tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

U treninku zkus neco z tohoto:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-4840-maly-treninko vy-pruvodce-nejen-pro-zacatecniky-iii.html
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Posil ovaci-trenink-jednoducha-posilovna-(c.1)&to=163
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=104
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526

Neopovrhuj treninky tzv. pro zacatecniky, jde z nich hodne vytezit, zalezi hlavne na tvem usili.

Treninky pro pokrocilejsi jsou tady:
HST - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=23
5x5 - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587
Push/Pull - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=105
Total Body Training - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=362
Vrsek/Spodek - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1241
nebo tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=406&page=6


Chce tomu venovat nejakou tu hodinu studia, aby clovek prisel na to, co je pro nej vhodne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
HonzaM

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2009 18:15


Díky Tetsuo, něco z toho vyberu, ikdyž mám problém se občas v těch názvech cviků docela orientovat Ještě se tě zeptam prosím na jednu věc. Je mi asi jasné, že mě budeš tlačit do toho abych začal počítat, ale jím prostě citelně víc a častěji než jsem jedl dříve a do toho mám sachariďák Mutant Mass a protein Matrix, koupil jsem nějaké vitamíny na klouby, zinek, chrom a teď chci vyzkoušet monohydrát. K té otázce, jak moc vadí, když denně příjmu více proteinů a sacharidů než jsou ony stále zmiňované "normy"? A ještě jedna otázka Troufneš si alespoň částečně odhadnout procentuelně jak moc ovlivňuje růst svalů příjem jídla vs. správné cvičení? Je mi jasné, že jídlo je nejdůležitější, ale myslím, jako když člověk správně jí, ale blbě cvičí, né že by cvičení flákal, ale prostě špatně sestavený cvičební plán... Pokud tedy rozumíš otázce Děkuji moc za rady, moc si vážím takových lidí jako jsi ty!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Pro 2009 00:48


ikdyž mám problém se občas v těch názvech cviků docela orientovat
Nejlepsi je pouzivat google (images) a youtube. Velkou databazi maji na bodybuilding.com, napr.

ak moc vadí, když denně příjmu více proteinů a sacharidů než jsou ony stále zmiňované "normy"?
Prvni vec, kterou zjistis, pokud jsou davky opravdu nadmerne, ze budes mit ruzne zazivaci potize, od tlaku v zaludku, pres vetry, prujmy, zacpy apod.
Nadmerne mnozstvi bilkovin se projevi zvysenym zapachem moci, vykalu, dechu a potu. Nadmerne mnostvi sacharidu se projevi vetsinou mirnou ospalosti (paradoxni, protoze jde o zdroj energie), obcas snizenou treninkovou vykonnosti a nakonec i nabiranim tuku.
Samozrejme, tohle jsou jenom priznaky, ale ne ty skutecne problemy. Silne nadmerny prisun bilkovin zatezuje ledviny, jatra, ale i mozek (zplodinou jmenem amoniak), muze odvapnovat kosti atd. Silne nadmerny prisun sacharidu zpusobuje cukrovku, kazivost zubu, tucneni jater apod.
Mirnych nadbytku se telo zbavuje celkem v pohode. Ono pocitani zivin, ktere nemusi byt dusledne, se dela spis nez kvuli nadbytkum kvuli zjistovani nedostatku. Je to jak se solenim jidla - pridat muzes vzdycky, kdyz se hlidas. A stejne tak makroziviny - zacit zvolna zvedat porce a zjistovat, kde jsou rezervy. Prejidat se dovede kazdy.
Ty "normy" jsou samozrejme brane dost zprumerovane. Snad jen u tech bilkovin se nevyplati jit vyrazne niz a vys. Ostatni ziviny nemaji sklon byt toxicke, bilkoviny bohuzel ano.

Troufneš si alespoň částečně odhadnout procentuelně jak moc ovlivňuje růst svalů příjem jídla vs. správné cvičení? Je mi jasné, že jídlo je nejdůležitější, ale myslím, jako když člověk správně jí, ale blbě cvičí, né že by cvičení flákal, ale prostě špatně sestavený cvičební plán... Pokud tedy rozumíš otázce
Otazce asi rozumim, ale netroufam si odhadnout. Ono totiz strasne zavisi na tom, co je tvuj cil cviceni. U zlepsovani kondice vyziva takovou roli nehraje, u nabirani svalu ano.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist