Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / změna treninku
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2009 21:52


Nasadil jsem novej objemovej trenink, ale zjistil jsem ze me moc nebavi. A to asi neni dobre, protoze to pak kazí chuť do toho treninku. Chtěl bych nějaký trénink, ktery by byl dobrej na objem a zaroven by me bavil. Nebaví me moc cvičit cviky, kde se zapojuje hodne svalů. Mám radsi cviky jako bicepsovy zdvih, tricepsove tlaky, varianty na kladce, hypertenze, jinak nohy beru ty drepy, a záda shyby, benchpress to je v pohode. Ale rád bych ty svaly procvičil trikrat týdně podobným zplsobem, např
pondeli
bicepsove zdvihy s jednoručkami, tricepsove tlaky,rozpazovani ve stoje bench na rovne, shyby na hrazde siroce, drepy, lyta

streda
bicepsove zdvihy kladivem nebo na kladce, předpažování ve stoje, tricepsove tlaky ve stoje za hlavu, bench na sikme, shyby podhmatem, drepy, lytka

patek
bicepsove zdvihy s obouručkou(rovnou nebo ez), tricepsy na kladce, kliky na bradlech, shyby uzce nadhmatem, drepy lytka

poradi bych samozrejme upravil od nejtezsich cviku po nejlehci, psal jsem to narychlo tak to poradi je spatne. Ale takovyhle trenink by me bavil mnohem vic. Otazka je, bylo by to k necemu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2009 10:48


1) Pokud je clovek zdravy, tak kazdy trenink je lepsi nez zadny

2) Bez rozpisu serii, opakovani a % zateze ten trenink beztak nejde posoudit

3) Na tom rozpisu je nejzvlastnejsi, jakou pozornost venujes rozmanitosti a presnemu popisu cviku na bicepsy, tricepsy a ramena, ale jinak pro tebe existuje jen "drep" a "lytka", jako by tady nebyly zadne variace. Pritom jich existuji bez nadsazky desitky!

4) Je otazka, proc presne te nebavi komplexni cviky a co mezi ne spada. Pokud mas v treninku typ cviku jako drep, bench, kliky a shyby, tak z toho zakladu uz ti chybi jen mrtvy tah, pritahy v predklonu, silove premisteni a tlaky ve stoje. Proc ta prvni skupina cviku vyhovuje a ta druha ne? Nebo jake jine cviky na cele telo ti nevyhovuji?

5) Navrhuju, at si zkusis 1 ze 3 treninku sestavit z cviku na cele telo. Ale cviku, ktere nejsou moc obvykle.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2009 11:56


Sestavil jsem tohle: Ver, ze ruce dostanou zabrat az az.

1) Zercheruv drep - 5x5
2) Good Mornings s jednoruckami 5x5
3) Pritahy jednorucek v kliku - 5x5 (na každou stranu, tj. 10 kliku)
4) Kroužení s kotoučem okolo hlavy 5x5 otoček na každou stranu
5) Farmářská chůze - 3x30 vteřin
6) Woodchop s kladkou/gumou(jednoručkou - 3x8 na každou stranu


Zercher Squat
http://www.youtube.com/watch?v=naaZ97qljdM
http://www.youtube.com/watch?v=0x3Qv4V3hQI
neni zadna ostuda pouzit rucnik na osu, aby to tolik netlacilo

Dumbell Good Mornings
http://www.youtube.com/watch?v=-N7iUynJS8c
muzes i bez toho tlaku a pouzit tezsi cinky a kladivovy uchop

Pritahy jednorucek v kliku
http://www.physicalfitnet.com/exercise_video/1_arm _dumbbell_plank_row_with_hand_on_bosu_flat_down_an d_neutral_grip_.aspx
http://www.wonderhowto.com/how-to/video/how-to-do- alternate-lockout-push-ups-on-dumbbells-195285/
http://www.wonderhowto.com/how-to/video/how-to-do- dumbbell-squat-thrust-with-alternate-lockouts-1952 95/
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/death_to_crunching&cr= (na strane 3 jako dumbell pull-ins)
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/totalbody_arm_training&c r=
(tady na strane 1 jako Dumbbell alternating plank pull-ins)
Tenhle cvik ma spoustu variant. V zasade neucinnejsi - jsi v pozici na kliky a ruce mas na jednoruckach. Udelas hluboky kli s vydrzi dole a v horrni pozici tak jeste pritahnes jednu jednorucku k boku a mirne se vytocis do strany.

Plate (Overhead) Shoulder Circles
http://www.youtube.com/watch?v=S28t84rF1KU
http://www.youtube.com/watch?v=_YagT98M4W4
http://www.youtube.com/watch?v=k9ha9V1X_EI
ruzne varianty, zkus takovou, kde muzes pouzit co nejtezsi vahu a citis co nejvic svalu

Farmer´s walk
http://www.youtube.com/watch?v=IwvvnuL895w
http://www.youtube.com/watch?v=iRq0ZDL0JCA
http://www.youtube.com/watch?v=Xqr3ompw7kc
http://www.youtube.com/watch?v=kbIzkJolY84
Muzes pouzit jednorucky, nebo dve velke cinky, nebo jen jednu, rozejit se s nimi, nebo jen drzet tech 30 vterin. Hlavne mit nalozena co nejvic.

Woodchop
http://www.youtube.com/watch?v=seJ_lO711to
http://www.youtube.com/watch?v=9PD0BO1c0ZI
http://www.youtube.com/watch?v=5SNYAae5flM
http://www.youtube.com/watch?v=GuiEZWIHWrA
http://www.youtube.com/watch?v=N083BpVOX8Q
Daji se delat s kladkou, gumovym popruhem, jednoruckou, zdola nahoru, seshora dolu a i uplne rovne (vlastne jen vytaceni do boku), se zapojenim nohou i bez zapojeni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2009 18:26


tetsuo

2.opakování bych chtěl jet vetsinou po 10 ve 4 seriich, u benchpresu, drepu a mozna jeste neceho dalsiho 8 opakovani, bricho a lytka tak kolem 15.

3. máš pravdu, určitě jich existuje hodně, ale já se soustředím víc na ruce, protože potrebujou nabrat na objemu. S nohama jsem co se nabirani svaloviny tyce nikdy problemy nemel, ac jsem jim moc pozornosti nevenoval.

4. Komplexni cviky nemam rad z nekolika duvodu. Jednak myslim, ze je u nich odost vetsi nebezpeci urazu. Ale hlavní problém je, že je nedokážu moc procítit. Když cvičím jen určitou partii, tak se na to mužu soustředit, poradne to procitit, a mam z toho dobrej pocit, citim ze sem dal tem svalum zabrat. u tech komplexnich cviku ten pocit nemam.
Jako mozna si vymejslim kraviny, ale nejak to pro me nema v posledni dobe stavu. Kdybych pokracoval v dosavadnim treninku, tak bych asi zachvili prestal chodit uplne, a to bych nerad.
Asi se vykaslu na objem, a budu cvičit jak mě bavi, a aspon si udrzim atletickou postavu kdyz uz nic.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2009 20:24


Myslim, ze hlavni duvod je ve stereotypnosti tech cviku, ktere delas. Chce to vic stridat ruzne varianty tech zakladnich cviku. Zjistis brzo, ze u nekterych svaly citis lepe nez u tech, co jsi delal dosud.

Nebezpeci urazu je podle me precenovane. Pokud vis, jake vahy mas pouzivat, cvicis s rezervou a ve spravnem tempu, tak nic nehrozi. Trenink prece neni trhani rekordu. Navic, u komplexniho cviku jde o tu radost z kontroly nad telem, nad celym pohybem.

Fakt ti navrhuju zkusit ten trenink, co jsem ti psal, na jeden den v tydnu a dvakrat si cvic podle sebe. Nebo se zkus inspirovat tady:

Nezvyklý trénink v posilovně (přípava judistů na olympriádu)
http://www.youtube.com/watch?v=EhW8SegG7jc
http://www.youtube.com/watch?v=nDIWqJ_s_bk
http://www.youtube.com/watch?v=aXBjL7CNZ_U
http://www.youtube.com/watch?v=nfmjaxPV28Y


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist