Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Zacinam posilovat
Autor Zpráva
zacatecnik123456

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2009 14:47 - Změnil/a: zacatecnik123456


Caw chtel bych zacit posilovat stravu jsem si uz upravil podle predchozich prispevku, ale nwm jak dal...Chtel bych posilovat doma a mam tento posilovaci stroj URL, kdyz budu delat veci jako na tom videu tak to staci nebo si musim koupit jeste neco jinak mam doma asi 5 kg jednorucky...Takze jestli to staci tak poradte kolik od kazdyho cviku tipuju tak kolem 15-ti po trech seriich


tady jsem nasel nejaky cviky URL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2009 15:36


chtel bych zacit posilovat
To neni moc jasne specifikovany cil. Kolik ti je let, kolik meris a vazis? Kolik chces nabrat svalu? Delas jeste nejaky jiny sport? Jde ti o silu, nebo vytrvalost?


Ten stroj se v zasade docela dobry, resp. ty cviky na nem maji docela smysl. Ale nejvic beztak ziskat cvicenim s vlastni vahou a s cinkami.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zacatecnik123456

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2009 07:47


Je mi 18 merim 187 cm vaha 82 kg, chci zhubnout a zaroven nabrat svaly. Zaroven delam cyklistiku kazdej den 30-40 minut jako aerobku. Jinak delam kliky a ruzny tlaky s jednoruckou
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2009 15:30


Tady by si bylo potreba ujasnit, co chces.
82 kilo na 187 neni nijak moc, na nejake velke hubnuti to neni.

delam cyklistiku kazdej den 30-40 minut jako aerobku
A to delas kvuli zavodum, nebo jen tak? Nadbytek aerobnich aktivit totiz omezuje rust svalu. 2-3x tydne aerobka je ok. Pri tezke objemovem treninku staci 1x tydne. Kazdy den 40 minut spis vypada na nekoho, kdo chce byt cyklista a neumi se rozhodnout.
Cyklistika navic neni uplne nejlepsi vec na kondicku, existuji efektivnejsi cviceni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zacatecnik123456

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2009 18:57


No ono na hubnuti toho moc neni jenom trochu bricho a to kolo hlavne na kondicku, Takze 2.-3. staci? Ok a jeste mam otazku jak je to s tym pitnym rezimem piju obvykle 3-4 litry dene vody, ale sem tam si do toho dam nejakej sirup je to dobre?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2009 23:06


S aerobnimi aktivitami je to tak, ze by pri nabirani svalu nemely byt nadmerne - mluvime ted o frekvenci - poctu treninkovych jednotek tydne.
Dale je dulezite, jak moc jsou intenzivni a dlouhe.
Vsechno to ma sve zakonitosti.
- Nizkointenzivni dlouhotrvajici zatez nema velky vliv na kondici a predpokladam, ze zrovna timhle stylem jezdis na kole.
- Pokud bys jezdil 30-40 minut intenzivnim zpusobem, pak to jde primo proti cili nabrat svaly

3 litry jsou takovy zaklad, 4 litry jsou lepsi. Sirup nevadi, pokud neni napoj moc husty.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zacatecnik123456

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 11:45


Diky, presne tak jezdim nizka frekvence na hubnuti kolem 30-40 minut
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 12:16 - Změnil/a: tetsuo


Nerozumime si v zakladnich pojmech. Ja mluvim o nizke frekvenci treninku (mnozstvi jednotek za tyden), ty mluvis o nizke tepove frekvenci (ja tomu rikam intenzita).

Cili - v ramci meho slovniku - tvoje aerobni aktivity maji obrovskou frekvenci (asi 7x tydne?), velky objem (30-40 minut denne, kolem 4 hodin tydne) a nizkou intenzitu (srdecni tep se moc nezvysuje, nepotis krev a nejedes na kyslikovy dluh).

Pri nabirani svalu ale musi mit aerobni aktivity nizkou frekvenci.
Pokud maji nizkou intenzitu, muzou mit vyssi objem (celkovy cas; cili porad muzes jezdit na kole 30-40 minut), pokud maji vysokou intenzitu, musi mit maly objem.

Aerobni aktivitou s vysokou intenzitou je treba boxovani do pytle, nebo skakani "zabaku".
Zkus si skakat zabaky/anglicaky/burpees minutu... Pak si dej pul minuty pauzu a zkus to zopakovat. Uvidis, kolik okruhu zvladnes. Behem 10 minut budes polomrtvy v kaluzi potu. To bude cela treninkova aerobni/kardio jednotka. A bude ti stacit 1-2x tydne.

Vysoko a nizko intenzivni kardio samozrejme muzes behem tydne stridat.

Drobna inspirace zde: http://www.youtube.com/watch?v=lGFafoxAEiI


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zacatecnik123456

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:01


Aha tak to jsem spatne pobral ale diky za vysvetleni
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2021 08:27


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2021 08:28


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2021 08:29


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist