Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / pumpovani
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2009 23:12


U nás v posilce je jeden dobrej korbak, fakt dobrej objem, ale nejde mi do hlavy jak ho ziskal...vecne ho vidim posilovat s lehcima vahama a hodně opakování(třeba deset), že prej je to jedno, hlavne je prej dulezite napumpovat svaly, funguje tenhle typ treninku stejně dobře jako málo opakování s těžkýma vahama?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2009 14:29


Genetika (spravne rostle upony svalu), vyziva (spousta bilkovin, obvykle obrovsky nadbytek), steroidy (ty podporuji sarkoplazmatickou hypertrofii, ktera se rozviji prave pumpovanim).

Parametr 10-15 opakovani rozviji rust svalu, ale naturalnim cvicencum to nefunguje tak dobre.

Jiste "propojeni mysli se svalem" ma samozrejme taky vliv. U vyssiho poctu opakovani je take dobre udrzovat konstantni napeti (nepropinat koncetiny) a drzet vysoke TUT (time under tension) - delat pomala opakovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvc 2009 13:55


vysoke TUT (time under tension) = aby serie trvala aspon 30 vterin, lepe 40.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 11:28


http://sportovni-vyziva.fitness.cz/pumpovani-a-pro krvovaci-trenink-a424965

Co tento článek ?

Mám s toho takový dojem jako , že když pumpuju svaly prakticky se mi zvětšej , ale nevyrostou .

Budu velkej , ale neporostu - dá se to tak říct ? že tam prakticky budu jenom nahánět krev do těch svalů ?
Zajímalo by mě , jak to je. Protože , to hodně dokakazuje že někdo cvičí timto systémem (ani si to třeba neuvědomí) pak přestane a za pár tydnu to zněho nejvíc sleze protože tu krev tam tak dlouho neudrží. ? !


Informace shromažduj a šiř dál
Romanus

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2010 20:23


Parametr 10-15 opakovani rozviji rust svalu, ale naturalnim cvicencum to nefunguje tak dobre.
A proč je teda všude na objemové cviky psáno 6-10 opakovani?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2010 20:46


a) protoze se nikdo neobtezuje upozornovat, ze vetsina lidi, co maji opravdu velky svalovy rozvoj, proste berou steroidy, a jejich telo funguje jinak

b) protoze se nepredpoklada, ze bys mohl udelat s nizsimi pocty opakovani a tezkymi vahami vice serii.
Jak ale napovidaji treninky typu bear routine, Korte, Bulharska metoda, Waterbury Method, Advanced German Volume Training nebo Hight-Treshold Hypertrophy ci High-Performace Mass, tak jde delat tech serii i hodne, pokud dodrzujes urcita pravidla.

Ano, pokud udelas 1-3 serie po 1-3 opakovanich (s 90-100% maximalni vahy), tak moc nevyrostes. Kdyz udelas 10-15 serii po 3 opakovanich (se 75-80 % maxima), tak porostes vyborne.

Vetsina clanku na internetu se ale drzi stupidniho pravidla, ze bys mel delat jen 3-4 serie na cvik.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tryggve

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 06:52


Vetsina clanku na internetu se ale drzi stupidniho pravidla, ze bys mel delat jen 3-4 serie na cvik.

To bych rekl, ze ani ne. Vetsina znamych webu o posilovani a kulturistice v casti venovane treninku preferuje spis vysokofrekvencni pristup, typicky kulturisticky styl treninku je tam v mensi mire (nektere clanky pana Smejkala na ronnie.cz, nektere clanky na kulturistika.net a pak toho muze byt vic na tezko dohledatelnych webech). To spis kulturisticky casopisy se techto zazitych "pravd" drzi a pak to cvici skoro vsichni lidi v posilovnach. Rekl bych tak 90 %. Docela pekne tady plati upravene Paretovo pravidlo, ze 10 % lidi, co cvici trochu inteligentnejsim zpusobem ma 90 % vysledku, kdezto zbylych 90 % jenom 10 % vysledku, pokud se bavime o naturalech.
Je s podivem, ze lidi kdyz chodi do posilovny, tak daji na tisteny media resp. rady zkusenejsich a co je na internetu jde mimo ne. Kdyby si nasli ve vyhledavaci nejaky veci o posilovani, tak narazi spis na uplne jinej styl cviceni, nez co vidi kolem sebe a co sami cvici.
Tryggve

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 07:15


Protože , to hodně dokakazuje že někdo cvičí timto systémem (ani si to třeba neuvědomí) pak přestane a za pár tydnu to zněho nejvíc sleze protože tu krev tam tak dlouho neudrží. ?

Kdyz budes pumpovat, tak podporis narust sarkoplazmaticky hypertrofie, coz je vlastne takovej otok, kterej vydrzi par hodin, pak splaskne. Tohle zvetseni se tyka predevsim kolagenu (nabyti objemu pojivovych tkani) a glykogenu, zvetsi se pocet mitochondrii (bunecne organely zapojene do produkce ATP). Presto je dokazano, ze zvetseni hydratace svalove bunky spojene se sarkoplazmatickou hypertrofii muze vest k nasledne funkcni (myofibrilarni) hypertrofii.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 09:55


To bych rekl, ze ani ne. Vetsina znamych webu o posilovani a kulturistice v casti venovane treninku preferuje spis vysokofrekvencni pristup, typicky kulturisticky styl treninku je tam v mensi mire (nektere clanky pana Smejkala na ronnie.cz, nektere clanky na kulturistika.net a pak toho muze byt vic na tezko dohledatelnych webech)
Asi mas pravdu. Sem teda lidi furt posilaji neco z webu jako Jagrfit a Vseokulturistice a to jsou vzdycky ty nejprimitivnejsi splity - denne 2-3 partie na kazdou 3 cviky po 3 seriich a 10 opakovanich. Vrcholem je obcas pouzita pyramida nebo predvycerpani. (Sofistikovanejsi je opravdu jen ten Smejkal na Ronnie.cz) A takhle kazdopadne cvici 90 % lidi v posilovnach.

Mne samozrejme k fullbody a jinych stylum privedl internet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 10:31


Je s podivem, ze lidi kdyz chodi do posilovny, tak daji na tisteny media resp. rady zkusenejsich a co je na internetu jde mimo ne. Kdyby si nasli ve vyhledavaci nejaky veci o posilovani, tak narazi spis na uplne jinej styl cviceni, nez co vidi kolem sebe a co sami cvici.
Jo , přesně. Tak to ,ale je a bude prsotě vždycky. Ale i na internetu je milion blábolů. A když se zrovna člověk rozhodne najít něco na internetu tak mu stačí první věc co najde a né vždycky najde fakt kvalitní radu nebo informaci. (takže to neni taky uplně v pořádku) co takhle pročítám jiný fóra atd. tak prostě nikde mi moc nepřijdou ,že jsou tak v obraze jak tady na tom fóru.
Tryggve
jinak děkuju za vysvětlení


Informace shromažduj a šiř dál
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 10:45


Navstiv nekdy Ironfactor.cz, tam je mnohem vic veci, nez tady.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 13:58 - Změnil/a: ZANGER


treba na kulturistice.com si myslej že gainer si můžeš klidně jen nasypat do držky
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 15:18


Jenže IronFaktor překládá články ,trenikový metody atd. Ne ?

Jinak Lidi a forum tam mi přijde uplně přehnaný prostě.
Tohle forum, je prakticky nezkažený a co koukám tak se tu každej rychle učí prostě.Každej se snaží rágovat jak ty , takže nad tim přemejšlej (tím se to učej)
Na ironfaktoru a jinech mi to vážně přijde jiný.


Informace shromažduj a šiř dál
Tryggve

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2010 16:24


Tak bud rad, ze je tolik for a muzes si vybrat.
bentley

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2010 17:39


Ironfactor.cz je podle mne nejlepsi web o posilovani (ceskej).......je tam hromada treninku a rad.....
+ ronnie.cz je obcas dobre a snad jeste se tesim na ten web, co dela Tetsuo,
Snad jen otazka kdy to bude hotove ?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist