Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / military press
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 20:59


Je nejakej velkej rozdil cvicit to vestoje či v sedě? ptam e proto, ze ve stoje mi to drti zada, a to me omezuje i ve volbe vahy. Cvičim to jen s 50kg ale v sede s operkou bych zvedl urcite vic, a zada by byly v poho.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 21:08


Kazdy "standing lift" je produktivnejsi nez sedaci cvik.
Muzes zkouset jednorucky misto velke cinky, muzes misto military pressu zkusit push press atd.
Taky muzes mit celkove nezpevneny stred tela. Plus se nekdy hodi pasek.

Cviceni v sede jiste mozne je. Spis by se ale clovek mel nad svoji slabinou zamyslet nez ji obchazet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 22:05


Ono tak nejde o tu slabinu, ale o to ze proste neumim ten cvik provadet spravne. Citim u toho v bedrech jak me ta cinka prohejba, a to neni dobre, i kdyz se snazim napnout bricho tak stejne jak ty ruce zvednu nahoru tak me to nejak ohne dozadu
Borecx

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 23:00


ja vim ze v sede to asi nebude tak ucine, ale rikam si jestli ma cenu zpusobit si nenavratne pozkozeni bederni patere kvuli objemu. Myslim ze za par let bych zkoncil u ortopeda
Jirkas

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 23:20


Mas hodne slabej stred tela, nic jinyho to neni, tobe asi tezky mrtvoly nic nerikaj coz? Nebo rumunska a tak podobne
Borecx

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2009 23:30


No zrejme asi mas pravdu. Mrtvolu cvičím s nataženýma nohama 90kg 4s po 5o, břicho na šikmé lavici s vlastní vahou2s po 15o.....
Jirkas

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 08:08


Na bricho zkus klasicky zkracovacky na zemi s kotoucem za hlavou, spodni zada furt na zemi. Kdyby sis to chtel ztizit, tak mej furt nohy ve vzduchu a v negativni fazi je natahuj, je to fakt brutalni. Tu mrtvolu zkus natocit a dat sem, snad to nedelas spatne. Jinak proc necvicis i klasickou krtvolu?
Borecx

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 09:57


Ok to bricho zkusim. Ten mrtvý tah s propnutyma nohama delam urcite dobre, mám k tomu docela chytrou knizku, a snazim se tu techniku co nejlepe zvladat, zezacatku jsem s tim mel problem, ale uz je to ok. Myslim ze tady tenhle styl mrtveho tahu je na zada namáhavější, a taky na zadní cást stehen(na kterou zadnej jinej cvik nemam). Ta klasická mrtvola mi připadá spíše jako jina varianta dřepu.....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 10:36


Bricho a stred tela obecne posilis cviky jako good mornings, predklony s kladkou, rolovani s cinkou, windmills, glute ham raises. Dela je malo lidi a jsou stokrat lepsi nez sklapovacky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jirkas

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 10:49


Tyhle zkracovaky co jsem popisoval, jsou podle me taky dost narocny. Mam za hlavou 10 kg kotouc a natahuju ty nohy Jinak pro Borcex: obecne plati, ze cvik, na ktery muzes nalozit nejvetsi vahu ma nejvetsi ucinek a nejvetsi hormonalni odezvu a to i pro cely telo. Takze hadej na kterou z tech mrtvol zvednes vetsi vahu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 13:09


Nerikam, ze to neni narocny, ale ze cviku vleze si telo biomechanicky nic nevezme pro cvik ve stoje. Proto vsichni powerlifteri cvici bricho ve stoje a v klece.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Samorost

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 13:17


všichni ne, př. westsideři dělají sedlehy na lavici

Borče, v sedě ti to záda může zhuntovat víc než ve stoje, akorát o tom nevíš, tlak na páteř je tam daleko větší právě proto že se nezapojujou stabilizační svaly.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 14:59 - Změnil/a: tetsuo


Westsideri

http://www.elitefitness.com/forum/weight-training- weight-lifting/mad-monk-power-lifting-interview-lo uie-simmons-160349.html
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports _body_training_performance_interviews/the_mad_monk _of_power_lifting_an_interview_with_louie_simmons

Citat hlavniho guru Louieho Simmonse:
We at Westside don't concern ourselves with muscle growth, but I will say this: the average guy who trains here gains about 40 pounds in two years! Mostly from squats and good mornings. We live on good mornings. Standing, straddled on a bench, bent leg, straight leg, flat back. Everything! Even seated.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jirkas

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 15:16


Aha aha, ja teda necvicim good mornings, moc me ten cvik nenadchnul a ani technika nebyla uplne v poho. Cvicim ale normal i rumunsky mrtvy tah a ty zkracovacky, to mi prijde dostacujici
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2009 15:27


Nerikam, ze klasicka mrtvola neda cloveku dost, nebo ze by zkracovacky se zatezi byly spatne. Navic ve Westside budou cvicit i ty zkracovacky. (Tam cvici uplne vsechno, i predkopavani, peck deck nebo strihani s kladkami, tedy i cviky, ktere jsou mezi powerliftery povazovany za zbytecne nebo "zmekcile".)

Ale zrovna powerlifterska skola West Side Barbell je vystavena na cviceni bricha ve stoje + glute ham raises a reverse hypers. To je jejich zakladni know how vedle konjugovane periodizace (stridani dnu na max effort a dynamic effort.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist