Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Viva / Viva pero m?
Autor Zprva
mikos

len
# Zaslno: 23 Dub 2009 22:25


Zdravm,
Mm 18 let, 179 cm, 75 kg
p mrnm pedklonu mrn pneumatika
pi zatnut sval tvrd
Uvauju o viv, atak se ptm zda je pro m lep gainer nebo ist protein.
Osobn bych se piklonik k proteinu, u ns v Havov jsem vidl 7O% 2.27kd nejak za 800...
Dk vem za rady
Jirkas

len
# Zaslno: 23 Dub 2009 22:27


Chces radu? vyser se na protein a uprav si poradne stravu, s touhle vahou vic nepotrebujes
mikos

len
# Zaslno: 23 Dub 2009 22:45


dik za radu, ale ja jim docela dost, za vnoce jsme pribral asi 10 kg no a kdyz jsem si v posilovn kupoval tablety s proteinem, tak se mi posilovalo mnohem lpe (vt vdr, mnohem mn bolely svaly po cvien)... a bratrancovi viva takt pomohla velice. Alespo vyzkoum.
btw je nutno brt ohled na vrobce? je to jedno? existuje njak ktermu bych se ml vyloen vyhnout?
Borecx

len
# Zaslno: 23 Dub 2009 22:54


mikos
A nebyl to sp plasebo efekt?
tetsuo

len
# Zaslno: 23 Dub 2009 23:20


Napis sem svuj bezny denni jidelnicek: jidla, mnozstvi, dobu, kdy je jis.

O specialni vyzive ma smysl uvazovat v pripade potreninkoveho napoje, tedy smesky rychlych sacharidu (cukru) a rychlych proteinu (bilkovin).

Nevim, co myslis "tabletami s proteinem" - myslis tvrde lisovane tablety s horkou chuti (tedy peptidy) nebo zelatinove kapsle se sypkou naplni (aminokyseliny)?
Oboji je rychlejsi je protein, ale taky drazsi. A efekt nemusi byt nutne lepsi.

Jinak, u doplnku vyzivy, neni primo dulezity vyrobce, dulezite je slozeni surovin.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
mikos

len
# Zaslno: 24 Dub 2009 14:18


aha,
take sndan obvykle chleba s mslem + sr nebo unka
svaina bu 2 rohlky s mslem + nco nebo nco mezi 2ma chleby
obdvm ve koln jdeln, odpoledne snm misku mysli (emco s mlkem)
no a veer jet 1 dl mlka z tibetsk houby...
jinaky ty tablety sem si kupoval obvykle 2 po 2k
byla lut a mla podlhovast tvar tko ct jestli to byl protein ale kali jsme tomu tak, rozmry 2x1x0,5
Borecx

len
# Zaslno: 24 Dub 2009 15:23


mikos
NO tak je videt, ze v tom jidelnicku moc tech bilkovin nem, take z toho bys asi moc neporostl. Ty potrebuje zvit celkov psun blkovin.
tetsuo

len
# Zaslno: 24 Dub 2009 19:45


Snidane - varena vajicka, obilne kase, pecivo, syr, mleko, orisky, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina, kvalitni syr), kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky (opet kombinace, ne vsechno na jednou)

-pokud trenujes dopoledne, nejez uz ovoce ani zeleninu a spolehni se na tekutou nebo kasovitou stravu – sachararidovo-proteinove napoje (mene nez 20% bilkovin), gainery (nad 20 %) nebo kasovitou detskou vyzivu typu sunar (zkus najit takovou, kde je vic nez 12% bilkovin). Dej si mensi davku hodinu az pulhodinu pred treninkem a potom velkou davku v prvni hodine po treninku.

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant), zelenina (dusena nebo salat)

Svacina - podobna jako presnidavka
- pokud trenujes odpoledne, viz poznamku u presnidavky

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny, tvaroh, celozrnne pecivo nebo, zelenina (alternativa: proteinovy napoj na bazi kaseinu)


Dalsi zakladni rady
Denne vypij aspon 3 litry vody (lepe vic; nepij ale vic nez 3 deci najednou – zaludek by zacal travit naprazdno), za hodinu bys mel spotebovat kolem tri ctvrte litru vody (muzes doplnovat postupne ped, pri a po treninku)

Stridej vetsi a mensi jidla. (Vetsi – snidane, obed, vecere, mensi ty ostatni)

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Nejlepsi maso je hovezi a kruti, po nem libove veprove, pak ryby a nakonec kurata.


Doplnky
Kazdy, kdo cvici, musi zvysit prijem vitaminu (hlavne becka a cecko) a mineralu - hlavne zinek (klidne 60-80 mg denne) a selen.

Zakladni dobre doplnky - lecitin (postupne ke kazdemu jidlu lzicku granuli) a pangamin (klidne 10-15 tablet denne, ke kazdemu jidlu 2-3).

Vhodne je obcas misto jidla davkovat specialni praskove smesi - gainery ci meal replacementy, pripadne proteinove napoje a k tomu ovoce.

Hodi se nejvic rano a po treninku misto klasicke stavy (pokud maj jako zaklad syrovatku). Praskove koktejly a kase nemichej s normalnim jidlem, travi se rychleji a zbytecne pak posouvaji hur natravene normalni jidlo ven z zaludku.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 24 Dub 2009 19:46


Jak vidis, jis strasne malo a ne moc dobra jidla.

To, co sis kupoval v posilovne, byly lisovane aminokyseliny, ci presneji peptidy, bud z vajicek nebo ze syrovatky.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

len
# Zaslno: 25 Dub 2009 13:52


Cau,chci se zeptat,proc je repkovy olej lepsi nez olivovy?Pokud se nepletu,tak si tady nekolikrat psal,ze olivovy olej neni tak zdravy,ale nikde si to nerozvedl,diky za odpoved.Jinak,ptam se hlavne proto,ze mama mi tvrdila,ze olivovy olej je o dost drazsi nez repkovy,ale je zdravejsi
mikos

len
# Zaslno: 25 Dub 2009 15:13


dk, teda to byl rozbor dopoledne necvim to jsem ve kole... take odpoledne...
tetsuo

len
# Zaslno: 25 Dub 2009 17:02 - Zmnil/a: tetsuo


Nejvznamnjmi zdroji v Evrop jsou oleje olivov, slunenicov, sjov a epkov. Pro porovnn jejich sloen mastnch kyselin je nsledujc:
Olivov olej: palmitov 3,5 – 20%, palmitolejov 0,3 – 3,5%, stearov 0,5 – 5%, olejov 55 – 83%, linolov (n-6) 3,5 – 21%, linolenov (n-3) 0 – 1,5%.
Slunenicov olej: palmitov 5 – 8%, palmitolejov pod 5%, stearov 2,5 – 7%, olejov 13 – 40%, linolov 40 – 74%, linolenov pod 0,3%.
Sjov olej: palmitov 9,7 – 13,3%, palmitolejov do 0,2%, stearov 3 – 5,4%, olejov 17,7 – 25,1%, linolov 49,8 – 57,1%, linolenov 5,5 – 9,5%.
epkov olej: palmitov 3 – 5%, palmitolejov 0 – 3%, stearov 0,5 – 3,1%, olejov 52 – 67%, linolov 16 – 25%, linolenov 6,4 – 14,1%.

Oleje s vysokm obsahem n-6 mastnch kyselin jsou ponkud problematick. Toti n-6 mastn kyseliny jsou nchyln k oxidaci a tvorb toxickch ltek. Krom toho n-6 konkuruj mn rizikovm a vhodnjm n-3 mastnm kyselinm (poteba stejnch enzym) pi metabolickch ve uvedench pemnch. Prv kvli tmto negativnm vlastnostem by neml bt pekroen ve uveden pomr 1:4 omega-3 a omega-6. Krom toho v prbhu pemny v organismu se kyselina linolov mn na kyselinu arachidonovou, komern znmou jako bioaktivn CLA, kter je vchoz ltkou pro tvorbu rznch tkovch hormon (tromboxan). Jejich zven produkce zpsobuje hlavn riziko infarkt, mrtvice, bronchilnho astmatu a artritid. V tto souvislosti je vhodn tak opatrnost s pouvnm olivovho oleje jako hlavnho tuku ve viv. Pokud nkdo m sklon k artrze, asto se stravuje ve stylu stedomosk kuchyn s hlavn slokou zeleninou s olivovm olejem, omezen konzumuje maso (nedostatek kolagenu) a nebo dokonce pouv ppravky obsahujc bioaktivn CLA, pak riziko artritidy a bolest kloub je vrazn vy.

Doporucuju precist cele, i kdyz je to trcohu narocnejsi cteni:
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Vyzna m-tuku,-lecithinu-a-omega-mastnych-kyselin-ve-vyzi ve&to=43


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
mikos

len
# Zaslno: 4 Kv 2009 14:26


tak si kmo koupil gainer mass up 6 kg URL (12 g/100g blkovin)

tak jsem se te chtel zeptat jestli je to dobr (sloen je to na t str ne)

jeste sem se chtel zeptat jestli kdybych tento gainer bral min pred a vice po cviceni tak jestli bych z neho hodne pribral na tuky nebo jen trosku?
tetsuo

len
# Zaslno: 4 Kv 2009 15:10


Hm, nedobry gainer, uz jsme ho tady parkrat probirali. Kdyz pujdu do samosky, tak ti ho ze sortimentu s bezneho regalu sestavim taky (koupim susenou syrovatku a Glukopur, vanilkove aroma a mam to.). Nedovedu si predstavit, ze tohle nekdo davkuje kazdy den ve vyssi gramazi.

Tuk a/nebo svaly pribiras podle toho, jake je CELKOVE slozeni tvoji stravy. Ne z toho, jestli jis gainer. Gainer je jenom rychleji stravitelne jidlo a v prepoctu te vyjde levneji nez jidlo. Proto se jim hodi doplnovat ziviny, pokud mas malo casu na jidlo, spatne se ti travi mnozstvi potravy, pripadne nemas penize to kupovat si spoustu masa a kvalitnich priloh.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
mikos

len
# Zaslno: 9 Kv 2009 21:10


jet k tm olejm... byl jsem v nkolika obchodech (bila,tesko,kauf,koruna)
a byly tam pouze slun,ep,oliv,soj (dval jsem se na ty litrovky)
lneny a brutnakovy jsem si nikde neviml tak jsme si koupil epkov (kauf, nzkoerukov, 20k),
tak jsem se chtl zeptat kde se daj lnn a brutnkov koupit a pip kolik stoj pa u toho epkovho m malinko vad obsah kys. erukov.
tetsuo

len
# Zaslno: 10 Kv 2009 11:46


Moc nechapu, co ti vadi. Kdyz je v tom repkovem oleji snizeny obsah skodlive kys. erukove, tak to snad znamena, ze je ten olej zdravi neskodny, ne?

Jinak, kvalitni repkovy olej stoji tri ctvrte litru asi 50 korun.
Lneny a brutnatkovy olej by mel byt k dostani v ruznych obchodech se zdravou vyzivou, jejich cena je docela vysoka 150-200 korun za lahev. Je to ale stejne jako s olivovym olejem. Nema cenu na nich setrit, beztak toho oleje moc denne nepouzijes.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

len
# Zaslno: 10 Kv 2009 15:59


tetsuo:vim ze by se mov nemela jist smazena jidla,ale kdyz uz,tak i na smazeni je nejvhodnejsi ten repkovy olej?nebo je vhodny pouze na upravu studenych pokrmu jako salaty atd.?
tetsuo

len
# Zaslno: 10 Kv 2009 16:15


Je dobry na vsechno. Oleje je vhodne trochu stridat. Na smazeni je jednoznacne nejlepsi MCT olej, protoze se neprepaluje. Nema dvojne vazby, cili se ani nemuze prepalit.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 21 j 2021 19:51


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 21 j 2021 19:52


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 21 j 2021 19:53


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 6 Pro 2021 01:47


Cona119.1XIIIPERFExtrKyliGoicSoda
AlexSelmJeweDunsCremXylaCallColu
TakeAmonBussAnkaLiliMarkArisAtla
TescRingWillColgRaffChectourJone
LuxeHenrFiesSomeClaiCreoRobeNorm
CredLopeAltiVictNokiBadgRoweJack
RainCamiTakePetePushKoffdarkPrad
AdioAndrPulpAutoReidDaviPelhTheo
GillthesPhilBeacEartBattNaviEvge
QuenJohnWindJoyoNuriLeonStarBruc
FinaBricArtsZoneXVIIZorrMarkMorg
Zonecott
vlaydimir

len
# Zaslno: 6 Pro 2021 01:48


AgnuLAPIZoneEscaSwarArtsMiyoZone
EricFereAufbCatrthreLiveKeitZone
AfteMiguFranLeslAzizParkEtheVali
PersJeweMadeMiroPionHelvAcceNard
SCARBravJeffGeomJardSwarStatThre
ProtParkBeflMataMitsBeatTietOper
GreeGiotMissWindSilvViolFlooGrip
WindTefaWheebecaBoscBeliPlanLawr
OmbrTechCitiStuaAkerMathKeviorgi
RussNursRollWindXVIIAlbeHeinThin
ChriLeonThraAndrThisBillLeonLaur
UnzaAcht
vlaydimir

len
# Zaslno: 6 Pro 2021 01:49


AdaiBakebodoNeilBangSaatXVIIJenn
HeavSophProvLeneMicrStarBernTama
WindTerrZeppGranKarlGinaFrieMich
mostPionPionPionMoonABBYGlenChri
ChriTakaAlicDarrEnjoStarBeliStud
tuchkasPetePart
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist