Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / jaky připravek použit na rust svalů
Autor Zpráva
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 13:16


Dobrý den potřeboval bych poradit jaký přípravek bych mel použít pro rychlý rust svalu je jich velké množství a mám v tom bordel..taky za nějakou rozumnou cenu tak kolem 500kč.. děkuji za rady
Japkyn

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 14:24


ty chceš narůst za 500 Kč? hmmm... To je tak jídlo na týden. Svaly rostou z dostatečné a pestré stravy spojené s cvičením. Takže pořádně žer a cvič.
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 15:20


Steel
No tak rychle to nepujde Svaly chcou svuj cas Kup si nejaký kvalitní gainer vzdycky ihned po tréninku si dej pořádnou dávku, taky si kup kvalitní protein, teda pokud nejsi schopen sníst potřebné množství bílkovin. Taky dbej na kvalitní stravování. Nejvetsi sranda je, ze tyhle dve vecicky te vyjdou minijmalne tak 2000 na mesic, a to jeste kdyz umis dobre nakupovat. Za stravu ale taky vyplázneš nehorázné peníze, kdyz k tomu pripocitam posilovnu tak te to bude stat moc penez, posilovani je hold drahej sport
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 15:21


Japkyn
Jídlo na týden? Spis tak na 3 dny ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 15:35


500 kc? Jidlo na dva dny, tri dny, kdyz hodne setris.

Doplnky za 500?
http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=AveMax-G F-Gainer-&id=17
- tohle je tak na chudy tyden. Na poradny tyden zdlabnes klidne dva.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 15:59


Nemohli by jste treba doporucit nejaky jidelnicek? Jsem hubeny a chtel bych zaroven pribrat ale proste muzu jist jak chci a nejde to
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 16:23


Tak rekni, cos snedl za posledni dva dny. Kolik a kdy. Z toho se da odvodit, kde mas mezery.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 18:36


No tak rano vzdy vstanu vypiju caj do neceho kousnu ( chleba se salamem apod.) a jdu do skoly tam si dam nejakou tu svacinu rohlik houska s necim no pak az objed okolo 3 hodiny . No a pak az vecere kolem té 6 hodiny a pak vzdy jeste vecer kolem té 10 hodiny si dám nějakou svačinku ..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:04 - Změnil/a: tetsuo


Takze jis jen 5 jidel denne, nijak kontrolovanych.

Rust zacnes s 6 kontrolovanymi jidly denne.

Chleba se salamem po ranu - malo a spatne. Obecne salamy moc nejist, lepe uplne libovou sunku a jeste lepe normalni maso.

Nejis vajicka, mlecne vyrobky, zeleninu, ovoce - aspon je neuvadis. Nejis na noc lusteniny. Nevime, jake jis prilohy - kde jsou vlocky, ryze, testoviny, celozrnne pecivo.
Pokud jis jen bile housky, nejake knedliky a brambory - nevyrostes.

Tomuhle bych opravdu nerikal "jist co muzu", ale jen "obcas si neco zakousnu". Rezervy na kvalitni vyzivu mas obrovske.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:17


Tak mohl by jsi mi treba sestavit takový jidelnicek cim bych se měl ridit? i s posilovanim atd? kdyby to bylo možné Měřím 183cm a vážím 62kg .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:29


Snidane - varena vajicka, obilne kase, pecivo, syr, mleko, orisky, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina nebo ryba: losos/tunak, kvalitni syr); kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky
(opet kombinace, ne vsechno na jednou)

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant), zelenina

Svacina - podobna jako presnidavka

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny, tvaroh, celozrnne pecivo, zelenina

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Nejlepsi maso je hovezi, po nem libove veprove, pak ryby a nakonec drubez.

Doplnky
Doporucuju zvysit prijem vitaminu (hlavne becka a cecko) a mineralu - hlavne zinek (klidne 100 mg denne) a selen.

Zakladni dobre doplnky - lecitin (postupne ke kazdemu jidlu lzicku granuli) a pangamin (klidne 15-20 tablet denne).

Vhodne je obcas misto jidla davkovat specialni praskove smesi - gainery ci meal replacementy.
Hodi se nejvic rano a po treninku.

Trenink - precti si nejdriv tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

A pak si vyber z tehle treninku
trenink pro slachy a vazy - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=178
HST - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=23
TTT - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=644
Hybrid Hypertrophy - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=655
5x5 - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:36


Mnozstvi zivin - denne:

120-130 g bilkovin
300-350 g sacharidu
60-70 g tuku

Tri velka jidla (25-35 g bilkovin) - snidane, obed, vecere
Tri mensi (10-15 g bilkovin) - presnidavka, svacina, 2. vecere

Aspon tri litry vody denne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:43 - Změnil/a: Steel


Dobře děkuji moc za rady

Takže mám jist hodně sacharidy, bilkoviny a tuky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:55


Stahni si tyhle tybulky vyzivovych hodnot a porovnej je s tim, co jis.
Zjistis, KOLIK pak mas ceho jist.

http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html

http://www.f-sport.cz/print.php?id=273

http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m

http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 19:57


Dobre dekuju ti moc za tyhle užitečné rady
Steel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 21:39


¨Jeste jsem se chtěl zeptat je dobré používat creatin? A nehrozí nějaká rizika?
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 22:00


Steel
Je, ale setri si to na potom
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 22:45


Kreatin na pocatku uzivani ve vyssich davkach mirne snizuje imunitu. Znamena to neuzivat ho ve chvili, kdy na tebe leze nejaka nemoc. Mohl bys ji zbytecne chytit. Na druhou stranu, je bezne uzivat vice prostredku, ktere naopak imunitu posiluji, cili se to dost vyrovnava.

Druha nevyhoda kreatinu je v tom, ze vyzaduje zvyseny prijem tekutin. Pokud pijes malo, muze te dehydratovat, a pokud ho malo zapijes, muze zpusobit prujem. To ale neni chyba nebo negativum kreatinu, ale chyba uzivatele.

Treti, velmi male riziko, je zvyseny napor na ledviny. Pri beznem davkovani ale nehrozi vubec nic. V soucasnosti ziji uz lide, kteri kreatin uzivaji nepretrzite vic nez 15 let a nic jim neni. Kreatin byl testovan i dlouho pred svym komercnim vyuzitim (na trhu je necelych 20 let) a nebyly objeveny zadne negativni ucinky.
V zasade - aby se ti neco stalo, musel bys davkovat velke mnozstvi pomerne dlouho dobu a nemit dostatecne mnozstvi tekutin.


Jinak - kreatin je vhodny tak po jednom roce cviceni ci v dobe, kdy na sobe zacnes pozorovat mirnou stagnaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
just_man

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2009 20:18


Pokud se mohu vložit do diskuze, tak naprosto souhlasím se vším co tady bylo řečeno. Pokud scháníš nějaký doplněk stravy, tak stačí chvilku brouzdat na netu a určitě najdeš ten správný shop. Když zadáš dejme tomu do seznamu fitness vyžíva, doplňky výživy, posilování výživa a další tomu podobné věci, tak určitě najdeš co hledáš. Navíc pokud se chceš dozvědět o přípravcích na posilování, ať je to výše zmiňovaný kreatin nebo klidně aminokyseliny, proteiny, gainery a dalších, tak opravdu kvalitní shop by pro tebe měl mít připraveno kvantum článků, aby si se před koupí dozvěděl potřebné informace. Každý nakupujeme někde a já určitě nechci nikoho porpagovat, ať si každý ten svůj obchod najde a pokud ti třeba na shopech nebudou chtít poradit, tak tady od toho jsou určitě fóra.


Když posilování tak www.posilovani.net. Když fitness výživu tak www.doplnky-fitness.cz
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist