Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Prosím o pomoc zkušenějších
Autor Zpráva
Jermaine

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2008 18:03


Zdravíčko lidi. Chtěl bych se vás tázat na nějaký dobrý jídělníček který by mi pomohl v mém úsilí na léto vyrýsovat. Je mi 16-let, výška 176,5cm, váha 81, obvod ruky 37cm ... chci to trošku vysekat ale nevím si rady jak poskládat ideální stravu. Zkouším 3x týdně trénovat a zbytkové dny běhat zhruba 60minut. Někde jsem se dočetl že jde ale spíše o stravu a tudíš bych vás chtěl požádat zba byste mi někdo nemohl napsat nějaký náčrt stravy vhodný pro dosažení mého cíle. Děkuji ...


---------------------------------
Tvaroh b
Jermaine

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2008 18:26


Prosím pomohl by mi někdo ? Zkoušet ňáký svoje jídelní zmatky už nechci a tak pomoc od někoho zkušeného bych přivítal ...


---------------------------------
Tvaroh b
triceps

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2008 16:49


Je mi 16-let, výška 176,5cm, váha 81, obvod ruky 37cm

koho zajímá jak velkou máš ruku?stejnak obvod 37 má kdejakej honič péra
Jermaine

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2008 20:43


hmm tak třeba proto že to patří k základním mírám a pokud mi tu má někdo pomoct tak by měl vědět co nejvíc ... a jestli si mi sem chtěl napsat jenom tohle tak sis to mohl ušetřit ... díky Mr. Trojhlavý sval pažní (nebo bezhlavý ?)


---------------------------------
Tvaroh b
triceps

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2008 23:43 - Změnil/a: triceps


hm koukám,že musculaturu máš našprtanou dokonale....měl by vědět co nejvíc.....lol....a to myslíš,že když mu tady napíšeš mám obvod ruky 37 tak mu to pomůže? fajn....tvoje věc....jde vidět,že ti je jen 16
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2008 11:14


Behat 60 minut je moc. 2-3x tydne 30 minut staci, behat spis vyklusavanim nez "na krev".

Nejdulezitejsi je prace se sacharidy. Zkus si najit na netu nejaky clanek o diete, ktere se rika "sacharidove vlny". V zasade jde o to, ze v nektere dny budes jist prilohy a ovoce, v nektere min obojiho a v nektere vubec nic a prezivat budes na bilkovinach - mase, vejcich, mlecnych vyrobcich.

Druhou variantu, kterou muzes zkusit, je CKD (cyklicka ketogenni dieta). Tam ale hrozi vic jo-jo efekt a neni to uplne nejzdravejsi. Nicmene je to jednoduche a velmi ucinne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jermaine

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2008 18:33


Díky moc
Zatím sem rozvrhnul takto dietní jídelníček a pokud to nebude zabírat přejdu na ty sacharidové vlny ... berte to s ohledem na to že chodím do školy a sem student takže se ve 12 nzevednu z lavice a neřeknu že si jdu vařit kuře

Snídaně: 300ml mléka + bebe sušenky + banán

Svačina: 100g rýže + jogurt (mléčný nápoj)

Oběd: Celozrné pečivo + cottage (plátkový sýr) / tvaroh

Svačina: Celozrný pečivo + cottage (plátkový sýr) nebo tvaroh / omeleta / tuňák ve vlastní šťávě

Večeře: Maso 150 – 200 gramů libového + zelenina + trocha pečiva celozrného

Protein na noc …


---------------------------------
Tvaroh b
Jermaine

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2008 18:40 - Změnil/a: Jermaine


a for triceps ... Jestli si tu chceš dokazovat že seš starší tak jdi na forum pro zakomplexované teenagery ... a nebo si vem příklad tady z tetsua ... nechápu o co ti jde ale tak budiž vím že kdybych nenapsal že mi je 16 tak bys držel hubu a krok ... ale tak každé forum má svého kašpárka ... a pokud ti to tak moc vadí tak to nečti ... taky sem žádal o pomoc zkušený borce a né hňupy bez budoucnosti ... Servus


---------------------------------
Tvaroh b
triceps

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2008 21:55


Jermaine

taky tě miluji :D :D
claymc

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2008 23:41


si zahul vyzeres celou lednicku ,, a 10 x vetci chut posilovat nes normal


,,,
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2008 09:29


Ten jidelnicek by sel. Kasli na susenky bebe a jez vlocky se susenym ovocem, aniz by byly zapecene s cukrem. Mlecne napoje a jogurty jez bile, bez pridanych cukru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jermaine

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2008 16:48


Tetsuo: Víš tady je problém že když vztávám v 6:00 tak do sebe moc jídla nedostanu a mám většinou naspěch ... o víkendech to není problém ale v tom týdnu se ty snídaně zvládají těžko ... pokusím se dělat co bude v mích silách ... jo a tréning v posilovně změnit nebo ponechat stejný ?


---------------------------------
Tvaroh b
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2008 09:52


V tom pripade je po ranu nejlepsi 70-80% protein 30-40g do vody + kousek ovoce.

Tvuj trenink jsi sem psal?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2008 16:21


Jermaine
Ja stavam ve 4 a snim 3rohliky s necim
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist