Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / kkertekk-logg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2006 20:20


kkertekk-logg
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2006 20:39


Tak sem se nejak rozhodl ze sem skusim chvilku psat svuj denik a tak budu vdecnej za kazdou vasi reakci ,radu, pripominku skusenost proste za vsechno co se tice cviceni a nazoru na muj plan

tak dost reci tak dneska sem jel

ZADA:
P
Tryggve

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2006 20:54


tusim, ze jedes klasicky splitovy trenink. Tedy kazdou partii jedenkrat tydne co? Koncentrovany bicepsovy zdvih - vyhod. Neboj se zvysit pocet serii, snizit pocet opakovani.
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2006 21:04


jj tusim velmi spravne ..akorat tet se snazim zabrat na rukach tak si pridavam jeste jeden den (triceps -biceps)proc myslis ze koncentrovanej je na prd jaho zarazuju celkem pravidelne nemyslim si ze je upne knicemu je jasny velka tyc je velka tyc vo snizeni poctu vopakovani sem us taky premyslel ze skusim jet 8 radci pridam vahu no uvidim jak to pude hlavne sem mel tet velkou pauzu a cvicim tak 2 metry tak si chcu zas trochu osvojit techniku a tak znas to
Tryggve

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2006 21:36


sniz pocet opakovani a prubezne zvysuj vahu. Nechod do selhani. Koncentrovany zdvih vymen za velkou cinku - rovnou nebo ez-osu.
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2006 21:55


tak sem zrovna skoncil pred chvilkou ..dneska sem si dal ramena a trapez jinak sem dal na rady a snizil pocet opakovani na 8 u vsech cviku ale mel sem trosku problem si si navazit tak sem tam sem mel malo a sem tam moc no nic dost reci

tlaky s velkou osou pred hlavou 1x8 s 44Kg 3x8 s 50KG

predpazovani 1x8 a 8 kg 3x8 s 9kg

P
Hruda

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 11:26


Vyzera to tak ze ides partiu raz do tyzdna.
Je to dost onicom trening,hlavne na plecia milion cvikov,ked ich dost zatazis pri prsiach.
A ten posledny cvik len ma v tom utvrdzuje.Ten cvik je dobry tak v predsutaznej priprave na nejaku lepsiu separaciu.To uz by JuraP ti mohol povedat.
V klasickej objemovke je uplne zbytocny.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 16:03


da se rict ze jedu partiji jednou tydne ..mozna to neni zadnej zazrak ten trening ale na druhou stranu furt pribiram a vahy dou taky na horu tak upne o nicem to asi nebude ale tvuj nazor plne respektuju ale pokud mas nejakej zarucene lepsi trening tak ja si ho rad prectu proto sem to sem zacal psat abych poznal co delam spatne a co zas dobre
Hruda

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 16:10


No neviem ako dlho sa venujes cinkam,ale ked nie dlho tak vtedy(ked je strava dobra) funguje aj spatny trening.Otazka je ci by si nezaznamenaval este lepsie vysledky nejakym dobre cyklovanym treningom.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 16:36


no venuju se tomu us dlouho ale tet sem zacal po delsi pouze a cvicim asi neco pres dva metry ja netvrdim ze tenhle trening je nejlepsi ale zatim si mi celkem osvedcil a chodil sem aji jiny vis napsat ze je neco onicem!! to je strasne jednoduchy ale rict proc to us je vec jina azatim si nenapsal jedine argument kterej by me presvedcil ze muj trening je vonicom ..rad si poslechnu kazdou kritiku ale chci nejky argumenty proc je to na hovno nebo proc delat neco jinyho ..to je cely
Tryggve

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 16:50


no venuju se tomu us dlouho ale tet sem zacal po delsi pouze a cvicim asi neco pres dva metry

co znamena "uz dlouho"? a neco pres dva metry???

jinak trenink partie jednou tydne je vo nicom! viz. http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=1260
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 17:11


dlouho asi tak 5 let ale cvicil sem jen v zimnim obdobi a to tak zhruba 6 mesicu v roce ..jinak slovo metr znamena mesic omlouvam se ja sem na metr zviklej proste
Hruda

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 17:31


roto


--------------------------------------------
Som cool-turista!
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 20:02


jo tak tohle je urcite pravda reknu ti ze moje skusenost je trochu jina driv sem taky cvicil partie vic krat tydne sice taky to ma neco do sebe ale muzu ti rict ze sem byl strasne unavenej a ke konci us skoro porad a vahy mi vubec nesli na horu ... fakt je to ze byla blbost ze sem chodil 5 x tejdne to us je proste moc ale kdyz sem pak presel tady na ten system mnohem vic me to bavilo hlavne sem si kazdej trenik poradne vodmakal .a vahy sli dvakrat rychlej na horu . a hlavne neverim jedne veci pokud jeden den das poradne zabrat kozam ze za tech 48 hodin vodmakas stejne tvrdej trenik ja teda vosobne ne ale na zaver chci rict jen jednu vec neexsistuje trening kterej by pasoval na vsechny ..je to proste strasne individualni a hodne dulezity si vyskouset nekolik postupu .. pak si snich vybrat ten co ti nejvic sedi ... a to ze si nekde neco prectes to neznamena ze to be to zrovna zabere je to jen vo skusenostech
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 20:14


kozy
Bench press 3x8 75kg 1x8 80kg
tlaky s jednorucky na naklonenen 4x8 26Kg
pulovr 4x8 26kg
rozpazky na rovne 2x8 15Kg

triceps
pritahovani kladky 3x8 34kg
francouzky tlak 3x8 32Kg
tlaky obouruc za hlavou 3x8 26KG
Hruda

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 20:15


Lenze ked spravne cyklujes neni zapotreby odjebat kozy,ale ich len stimulovat.O tom to je.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Tryggve

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 20:44 - Změnil/a: Tryggve


kdyz odjebes kozy, tak se nediv, ze je za 2 dny nemuzes odcvicit znova, to jen tak na okraj. A nesouhlasim moc s tim, ze neexistuje neco co funguje na vsechny. Jsou urcite cviky, cyklace treninku, ktera pomohla vybudovat tuny svalu a funguje opravdu na vsechny. Leda bys byl z Marsu, aby to na tebe nefungovalo
A jestli jsi nemel vysledky z vysokofrekvencniho treninku, pak nebyla chyba v treninku. Spis tvoje v jeho chapani. Coz ostatne dokazujes i ted.
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 11:52


hele divejse nevim jak dlouho cvicis mozna us to delas 20 let a mas stokrat vic skusenosti nez ja a zvedas trik rat tokil to ja nevim ..amozna mas pravdu mozna sem vysokofrekvencni terening nepochopil a delal ho spatne to je klidne mozny kdyz si teda myslis ze ten trening zabere na kazdyho tam as budes mit chvilku casu a naladu tak mi ho sem napis jak bys to teda delal v mim pripade ty kdybis chodil 4 tejdne a necvicil nohy( mam totiz rosrackovany koleno) ja si to rad prectu nerikam ze zitra podle toho hned zacnu ale budu za to vdecnej

Ja proste neverim tomu ze je je nejakej system je univerzalni protoze v kazdym clanku v kazde knizce co sem cet jako ze jich nebylo malo tak vsude pisou ze proste takovej trening neni a vim to vlastni skusenosti kdyz sem cvicil s kamosem driv delal sem to stejny co von a von rostl aji vahy mu sli nahoru a ja sem se akorat trapil ..podle me na kazdyho funguje jinej stimul ..to je celi ....ale rad necham presvedcit vo opaku proto sem to sem zacal psat abych se neco dozvedel ..
Hruda

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 12:46


Tu nejde o nejaky univerzalny trening ktory je naj,ale o zakladne principy stimulu svalu,ktore su proste lepsie.
Jasne ze si cviky mozes zmenit,ale podstata treningu by mala byt zachovana.
Ist partiu viac krat do tyzdna,cyklovat trening(intenzitu,volume)nejst do zlyhania...Ja viem ze niekto kto je zviknuty ist 1x tyzdenne partiu a na principoch M&F tazko bude chapat preco zrazu cvicit inak,ked to pisu hlavne v M&F.Je to komercny casak.Kto pochopi,uz sa spat nevrati.
Si mlady, cim skor pochopis,tym viac z toho vytrieskas.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Tryggve

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 15:13


Dovolim si citoval Louie Simmonse, ktery rekl: Everything works, nothing works forever. Neni jeden univerzalni trenink, ktery by platil vzdy. Je treba to menit. Hlavni body o treninku jsou v tom odkazu co jsem ti poslal a z nehoz Hruda vytahl ten kousek. To plati univerzalne. Na tom neni co vymyslet. Jen staci najit si par informaci a na zaklade toho vytvorit vlastni trenink. Kdyztak se pak muzem bavit o tom, jestli je spatny nebo ne.
Co mas s kolenem?
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 21:00


koleno je proste na srac neni to nic strasnyho ale de vo to ze mam dny kdy nemuzu vijit ani schody ..tet zrovna docela drzi ..tak ho nechci trapit .. promne jedinej cvik na nohy kterej knecemu je DREP a ten fakt ryskovat nechci kdybi mi v tom hrklo tak muzu jit tak do .. nehlede na to ze me nohy ani jako moc nelakaj prome nejsou prijorita za chvilku ratci zacnu behat ( s gipsem ) to se vetsinou obejde bez jakekoiv bolesti a mnohem vic me to bavi nehlede na nejakou ajrobni aktivitu a tak ktera je urcite taky duleziat
Jinak sem si projel ten otkaz neco sem se dozvedel ale moc toho nebylo jinak nevim jak dlouho cvicite nebo se tomu venujete ?ale prijdemi smesny kdyz treba najdu v diskuzi :/1krat do tyzdna. PICOVINA/to me fakt rozesmeje protoze ten system ktrej preferuju aji ja (hrudnik+biceps, chrbat+triceps, nohy+ramena ) je jeden s vubec nejpouzivanejsich . znam spostu lidi co ho pouziva vsichni na nem maj vysledky v cet ne me ..nehlede na to ze treba muj kamos mel aji trenera za 2500 na mesic ten mu doporucil to sami a ten trener byl velkej jak almara tak bud ten trener byl upnej vul mel bi jit okamzite vratit ty certifikaty nebo ja us nevim ale jenom at to schrnu at to nejak uzavrem beru ruzny nazory ale uprime me mrzi ze sposta zvas tady pise jak kdybi vyhral petkrat olympiju .. a vedeli us vsechno nazivat trening kterej je jeden z nejpouzivanejsich za picovinu nebo vo nicem nevim to me fakt akorat nasere takovi kecy ....beru ze se vam treba osvetsilo neco jinyho ale to neznamena ze zbyyyytek je picovina treba me fakt prijde smesny kdyz tam nejakej typan na tom tvym odkazu rozjede skoro 5 treningu na mavnuti ruky ale spis by me zajimalo kolik jich vobravdu vyskousel a s jakejma vysledkama vono neco vymyslet to je snadny ale vodskouset to je otazka mesicu mozna mu krivdim mozna mu je 40 let a cvici 20 roku ..ale vo tom ja pochybuju
blaster18

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 21:27 - Změnil/a: blaster18


kkrtekk
Nezlob se na m


__________________________________
If there is a will, there is a way!
Tryggve

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 21:43


Sice jsem se porad nedozvedel, co mas s kolenem ale zrejme ho opravdu nemuzes zatezovat....

ten system ktrej preferuju aji jaje jeden s vubec nejpouzivanejsich

bohuzel v tomhle s tebou musim souhlasit. Timhle zpusobem porad cvici 90 % lidi ve fitkach. Proc? Odpoved je delsi ale naprosto jednoducha: kdysi davno byli kulturisti jenom naturalove, ti dreli zakladni kombinovany cviky, kazdou partii odcvicili vicekrat v tydnu a jejich vysledky byly skvely.
V 50. letech vstoupili do hry AS. Kulturisti objevili, ze neni nutny drit tak tezce, ze staci procvicit partii jen jednou do tydne a ze neni nutny drzet se zakladnich cviku, vymysleli kdejaky srackocviky, ktery jim pomuzou sval co nejlip "izolovat". Diky tomu rostly ksefty i vyrobcum posilovacich stroju, kteri se zamerili na vyrobu takovych, kde slo o izolovanou praci na plochu svalu 5x5 cm2. Nejvetsim zviretem v tyhle oblasti byl Joe Weider, ktery zacal az v dobe AS vydavat svoje casopisy, poradat souteze v kulturistice a budovat svoji megacompany. Diky Arnoldovi, ktery byl Weiderovym trumfem number one se kulturistika zviditelnila, kazdy chtel byt jako Arnold, miliony kulturistu ho nasledovaly. Kam psal Arnold? Pro Weidera - pro MF! Proto je tenhle casopis nejctenejsim casopisem o kulturistice, proto podle nej cvici a ridi se jim miliony lidi na svete.
A jestli posuzujes lidi, ktery tomu podle tebe rozumi podle toho, jestli je to almara nebo co, ono vic vedet muze i clovek, kterej nemusi mit nutne problemy s tim projit doma dverma. Tim nechci rict, ze jsem genius, ale kdyby tvuj kamos usetril 2500 a radsi se kouknul na internet, tak by udelal mozna lip.
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 22:51


hele ja sam nevim co stim kolenem je mel sem problemy z vazama ..proste sem driv hral baskedball hodne a slo proste do prdele ..cas vod casu ho proste docela cejtim a nestojimi mi za to aby mi v tom zas hrklo jako mnohokrat a pak sem se 14 dni nemohl ani hnout prece jeno beru bodybulding jako zabavu nemam v nem nejaky ambice ..


musim uznat ze ten pribech je vopravdu zajimavej plne stebou souhlasim ze stroje jsou absolutne k nicemu ale clovek se na to musi taky podivat s trochu z jine stranky nez s te jaky to prinasi vysledky ..kdybi nebylo stroju tak neverim tomu ze kulturistika nebo fitnes bude tak popularni jak je tet precejenom stroje prinesli posilovani mnohem vetsi pohodlnost ..podle me je dulezity si uvedomit ze sposta lidi necvici jen aby byli "velci" "silni " a tak podobne de se tam treba jen protahnout proste udelat pro svi telo neco kdyz sedej celej den v praci u komplu a tak nemluve o neznejsim pohlavy to si vubec nedokazu prectavit bez stroju nekde v posilce .proste chci rict ze stroje pritahly do fitek mnohem vic lidi coz taky neni na skodu podle me neni problem ve strojich ale v tom co se propaguje ..protoze se podle me vobejevuje strasne moc blabolu o cviceni jak v casacich tak na netu ..kdyz vezmu sebe driv sem si taky precet nejakej clanek v duchu vsechno izolovat ..taky sem podle toho konal aletet us moc dobre vim ze mrtvej tach a drepy nic nenahradi ..

ale proste na druhou stranu ten system co pouzivam me proste prinasi vysledky a myslim ze docela slusny ..nerikam ze je nejlepsi ale k necemu taky bude jinak tim slovem ALMARA sem chtel jen naznacit ze vo posilovani asi neco vedel ..jinak je me jasny ze polovicni typan vo tom muze vedet trikrat vic ale nesouhlasim ze to byli vyhozeny prachy precejenom jedna vec je ze mu napsal plan ale druha je to ze mu absolutne do podrobna vysvelil vsechny cviky jak se maj delat jak drzet telo ..jasne tet muzes rict ze tohle vsechno se da najit na netu ale podle me jedna vec je fotka a video a druha vec je kdyz ti nekdo stoji za zadkem a furt te kontroluje aby ses nekroutil a podobne ,,protoze kdyz sem pakrat vidle nejaky mlady kluciky co se navsem krotili jak hadi aby zvedli vo pet kilo vic a meli ktomu vytisteny nejaky fotky z netu podle me nazornost je nazornost nehlede na to ze mu sestavil jidelnicek a tak kterej byl podle me slusnej chci tim rict jen jednu vec kdyz clovek nemam problem s penezma tak proc ne ( coz neni muj pripad) podle me je strasne dulezity se ty cviky poradne naucit apochopit proc je delat tak a ne jinak ..
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2006 22:58


blaster18
ee nejsem cizinec vim ze je tam sposta pravopisnejch chiiiiib proste si po sobe nectu tak je tam sposta kyksu a cestinu nenavidiiiim nadruhou stranu si myslim ze tady nepisem slohovku ..jinak nevim co myslis tou prehlednosti ja nevim jak to jinak psat ?
Tibor


# Zasláno: 4 Lis 2006 23:54


no dobr
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2006 10:36


hmm jako mas pravdu ..ja to urcity smutny ze je tam tolik chyb jako ja se za to taky stidim nadruhou stranu podle me je dulezitej vopsach a ne forma ..a ver tomu jako pro me je docela problem ty chybi najiot sem nejakej dis cosi abych tady travil kvanta casu vopravovanim tak na to fakt cas nemam ..takze ti muzu poradit jedinou vec pokud je to protebe strasnej problem to prelustit tak to proste necti ja te nenutim
Tryggve

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2006 10:53


ten pribeh je hlavne pravdivej. Souhlasim s tim, ze nazornej priklad, jak se co cvici je nejlepsi a taky s tim, ze stroje jsou pro pohodlny lidi, co nechteji bejt velci a silni.
Ja si naopak dokazu lehce predstavit, jak zensky nedelaji smrdlaci cviky na strojich, ale cvici normalni trenink, ktery jim da mnohem vic a dokonce pouzivaji i naky vahy.
kkrtekk

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2006 11:00


no tak sem rad ze jsme se us na necem schodli
Tibor


# Zasláno: 5 Lis 2006 11:07


ne v pohod
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist