Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / strava v treningove dni / v netreningove dni
Autor Zpráva
Hurikan

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 12:44 - Změnil/a: Hurikan


Chcel by som sa Vas spytat ako to riesite so stravou v dnoch ked mate
1, iba posilku
2, aerobku
3, volno???

Pocul som,ze v netreningove dni by sa malo dat trosku viac bielkovin a znizit sacharidy.Je to pravda?
Hruda

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 13:39


Ja to skor robim opacne.Ked mam volno,tak sa prejedam ryzou.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Tryggve

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 13:52


Treninkovy a netreninkovy dny nijak nerozlisuju. Jinak k tomu, co jsi zjistil - je to spis naopak. Kazdopadne by ses mel snazit dostat z jidelnicku maximum zivin.
Jura P

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 13:56


Tryggve

souhlas


kdo nic ned
Hurikan

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 15:55


Hruda
Tryggve
Jura P

treningovy den = 4-6g sacharidov
= 2-3g bielkovin
netreningovy den = viac sacharidov
= staci 2g bielkovin
?????????
Tryggve

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 16:01


Hurikan
jo
Jura P

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 16:03


Hurikan

dal bych 2,5g bilkovin kazdy den


kdo nic ned
Hurikan

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 16:30


Jura P

a sacharidov?
Jura P

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 16:37


Hurikan

t


kdo nic ned
Hruda

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 17:18


Ja myslim,ze 2g bielkovin staci.Aj ked kazde telo je ine-treba skusat co ti bude lepsie zaberat.Viac jak 2g by som videl efektivne tak v nejakej kure.
A nezabudni na tuky.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Hurikan

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2006 17:22


Hruda

Jasne tuky prijimam najma v orechoch, mandli,... + trochu oleja na ktorom sa pecie maso.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 02:29


V den treninku jist bilkovin podstatne mene. Staci 1,25g/kg telesne vahy. K tomu umerne vic sacharidu, podle telesneho typu a delky zateze.
V den odpocinku je mozne jist bilkovin vic. Pri vyvazene strave staci 1,6g/kg to je hygienicka hranice. Pak uz si zbytecne zatezujete jatra a zbytek proteinu se premeni bud na plyny, ktere vyprdite, nebo na toxiny, ktere poskuzuji vnitrni organy.
Pokud se citite hodne unaveni, muzete i v netreninkove dni udrzovat vyssi prijem sacharidu.

Zakladem je ale strava s vyvazenym pomerem aminokyselin. Vyzaduje to urcitou schopnost kombinatoriky a pocitani. Pokud do sebe valite kazdy den a v kazdem jidle spoustu proteinu, jen si skodite. Denne mate jen tri proteinove vrcholy (rano, poledne, vecer), kdy telo umi travit okolo 30-40g proteinu. U ostatnich jidel musite davkovat polovicni az tretinove davky. Jinak jsou z vas jen "ohrivace jidla", ty ziviny se nemuzou vstrebat a z vas se stanou smradosi, co kudy chodi, tudy prdi.

Do celkoveho mnozstvi bilkovin se pocitaji nejen zivocisne zdroje, ale i rostlinne (vlocky, ryze, pecivo, testoviny, lusteniny). Nepocitaji se ciste aminokyseliny ve volne forme, ty se spaluji rovnou ve svalech a nepotrebuji ke sve metabolizaci jatra.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist