Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Doping / EKG OVLIVNĚNO AS ?
Autor Zpráva
Dony

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2015 21:48


Zdravím,

beru druhým týden stanozolol (tablety, 40 mg denně) a sustanon (250mg každé 4 dny). Jsem nyní v 2 týdnu cyklu a u doktorky mi vyšlo na EKG že mám nepravidelnou ozvu srdce.

Mám se obávat nebo jsou výsledky pouze zkresleny kůrou? Doktorka mi rekla ze se nejedná o nic zavazneho, že problém může být z toho, ze jsem velký sportovec (že je srdce hodne trenovane) - nic méně mě poslala na kontrolu na KARDIOLOGII - bojím se tam jít, aby mě (pokud je to skutecne jen nepresnost ve výsledkách zpusobená kůrou) nehonili po všech čertech a necpali do mě zbytecne nejake prasky.

Někdo nějaké zkušenosti s tímto? Může kůra tedy ovlivnit hodnoty EKG?

Díky za odpověď

btw: před 2 roky jsem měl EKG v pořádku, tohle je má první kůra, nyní 22 let.. cvičím 6 let
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2015 22:45


ten nepravidelny tep ti mohou zpusobovat extrasystoly (predcasne stahy na srdci ) , a ty maj sportovci. Ale je hodne nepravdepodobny , ze by se ti srdce podelalo behem 2 let . O stereoidy se nezajimam, takze nevim jaky maji presne vliv na srdce.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist