Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / HST-Coyote
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
BESTie

Člen
# Zasláno: 7 Srp 2006 12:08


Tak bych mel asi pracovat na tom aby k 101cm kolem pasu byl velkej hrudnik..


__________________________
"CROCOP"
Holky sou pro teplouše.
Coyote

Člen
# Zasláno: 7 Srp 2006 19:13


7.8

pritahy v predklonu 3x6, 3x5 120 nebo 125 ani nevim
hrazda 3x8+ 20kg
hyperextenze 20x, 10x+10kg, 10x+20kg, 10x+20kg

biceps jednorucky 6x5 27
uzky bench na multipresu 4x8x90kg


Zase me to pomalu zacina bavit
BESTie

Člen
# Zasláno: 7 Srp 2006 21:43


Zase me to pomalu zacina bavit

*Sakra Coyote za chvili bude mr.Olympia!!! Jak chces porazit Ronnieho kdyz te to "zacina bavit"?


__________________________
"CROCOP"
Holky sou pro teplouše.
Hurikan

Člen
# Zasláno: 8 Srp 2006 19:27


NO UZ SA TESIM TAK ZA PRIBLIZNE 1 MESIAC KED ZACNEM SVOJE PRVE HST.
Coyote

Člen
# Zasláno: 9 Srp 2006 18:51


9.8

drep 5x5
bench 5x5
biceps 5x8
triceps 5x8
Coyote

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2006 13:38


Takze sem zacal znovu HST, 3x10, 3x8, 3x5.

T1
bench, legpress, MT, military press, zakopavani, bicak jednorucky, francouzsky tlak, vypony v sede, trapezy, bricho

T2
drep, tlak jednorucky, pritahy, tlak jendorucek v sede, MT s napnutyma nohama, bicak velka cinka, uzky bench, vypony ne stoje, trapezy, bricho


Mam za sebou prvni 2 treninky a docela fajn.
Hruda

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2006 11:54


To ja zase rozmyslam,ze hst po 3 tyzdnoch utnem.Ale mozno ho dojedem.Este mam par hodin na rozmyslenie.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
BESTie

Člen
# Zasláno: 15 Srp 2006 09:39


Mimochodem 5x100kg s velkou cinkou v sede...


__________________________
"CROCOP"
Holky sou pro teplouše.
Coyote

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2006 20:14


Moc ted do posilovny nestiham chodit, ale snazim se. Porad jedu v duchu HST. Asi na leto a pro udrzovacku nic lepsiho neni. Jeste by to chtelo vic a kvalitne zrat a byl by z toho slusny objem.
Coyote

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2006 10:42


Momentalne jedu fazi 3x8. Jsem docela spokojenej, urcite lepsi zacit na 10 repech naz na 15. Vahy sem vychytal celkem spolehlive, v kazdem treninku sem schopnej neco malo prihodit.
Coyote

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 11:07


Tak aby tu rec nestala, brzy budu koncit fazi 3x8 a jelikoz mne tento trenink v soucasne dobe naprosto vyhovuje, protahnu ho o 14 dni a to tak ze zaradim fazi 3x6 a pak 4x4.
Marek

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 15:46


Coyote

Tak
Coyote

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 17:13


Zvysuji v kazdem treninku jak kde cca 2-10 kg, vic ne.
vlci

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 18:13


HST bych taky ur
Coyote

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 18:53


vlci
Trenink na telo neexistuje.
vlci

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2006 20:04


Tak to nevim uvidim co vytvo
Coyote

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2006 03:20


vlci
NEEXISTUJE!
VOJTA


# Zasláno: 1 Zář 2006 12:42


Coyotte,nevis zda u HST hraje roli rychlost zvedani a spousteni cinky?
je rozdil mezi pomalym a rychlym?A jake davas pauzy mezi seriemi?
Coyote

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2006 07:32


VOJTA
Nehraje. Cinku bys mel poustet kontrolovane a plynule. Pauzy dle potreby vetsinou 60-90 sekund.
Coyote

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2006 07:33


Takze ted zatim jedu fazi 3x6. Malinko sem prohazel cviky, zatim naprosta spokojenost.
vojta


# Zasláno: 11 Zář 2006 17:30


Funguje Ti to lip nez cvicit partii napno jednou tydne?Ja to zkousel,a mel pocit ze ten sval ani neprocvicim,zvlast na zacatku,s tema malyma vahama.
Coyote

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2006 19:46


Funguje Ti to lip nez cvicit partii napno jednou tydne?
Jiste ze ano. Cvicit partii 1x tydne je jeden z nejhorsich zvyku z drivejsich dob, bohuzel stale a stale s oblibou pouzivany.


Ja to zkousel,a mel pocit ze ten sval ani neprocvicim,zvlast na zacatku,s tema malyma vahama.
Konkretne HST je v tomhle trosku nevyhodny. Jestli si to chces take zaroven uzit, tak si zvol trenink kde se procvicuje partie 2x tydne, to te mozna bude bavit vic. Ovsem tim nechci rict, ze HST je spatny. Na HST nedam dopustit a hlavne na jeho principy, ktere se daji vyuzit u mnoha treninku
vojta


# Zasláno: 12 Zář 2006 11:49


diky,na tom zrovna pracuju,vymyslim trening neco jako...prsa ,zada,biceps,triceps 2 krat tydne,ramena jednou,protoze dostanou zabrat pri benchi i zadech,a nohy jednou,spatne se mi regenerujou,jezdim dost na kole a beham.
To by melo fungovat dobre.Tady bych se nemel bat cvicit vic naplno aniz bych se pretrenoval.I kdyz uplne do mrtva to asi take neni dobre,vid?
Coyote

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2006 13:44 - Změnil/a: Coyote


Uz sem to tu psal 1000x, neva tak to napisu 1001x

Kazdy treninkovy plan by mel byt sestaveny tak, aby zatizeni bylo progresivni to znamena ze necvicit porad stejne, ale zacit nize a pokazde vahu - intenzitu zvysovat . Proto je ze zacatku treba ty vahy o neco podseknout.

Zkus si precit neco z tohohle:
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread& forum=6&topic=635
vojta


# Zasláno: 12 Zář 2006 17:54


Ja to chapal tak ze muzu cvicit naplno,a prihodim si treba 1-3,dvakrat do tydne.
Coyote

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2006 13:54


Jeste asi 2 treninky, pokud bude rezerva tak jeste 4 a zacinam bear rutine a pak zkusim zase nejakou silovku
BESTie

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2006 15:35


Coyote

Jak ctu tak te to zaclo vice bavit-preju at to vydrzi co nejdele!!!


__________________________
"CROCOP"
Holky sou pro teplouše.
Coyote

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2006 16:25


Jak kdy. Je pravda ze ted bych chtel dat celou zimu poradnou objemvku a cvicit pravidelne samozrejme v zavislosti na volnem case.
Coyote

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2006 13:13


BEAR RUTINE

1) bench, pritahy (doplnky)

2) drep (doplnky)

3) bench, mrtvola (doplnky)
--------------------------------------------

18/9

bench: golden 5x120, 5x120
12x5x95

pritahy: golden 6x130, 6x125
10x6x100

dopnky: 3x biceps, 3x horni kladka


*docela light, bench golden serie trochu tezsi, ale nic co by se nedalo zvladnout
Coyote

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2006 16:36


21/9

drep 5x160, 5x150
12x5x130

good morning
5x5x80

biceps 3x8
triceps 4x8


*Drep docela lehky, i ta 1. serie az sem sam na to koukal. Je zvlastni ze posledni merene 1RM je jen o 25kg tezsi a s touhle vahou bych dal myslim jeste 2 opakovani navic. Ze by me po HST stoupla sila? Nebo sem mozna jenom mel dobry den. A nebo ze bych blbe pocital? Ostani serie bylo lehke.

*GM uz sem ho dlouho nejel, tak sem si nebyl jisty vahou.

*Ty ruce sem vubec necitil, ale nohy byly napumpovane pekne
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist