Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Omiros-osobní deník
Autor Zpráva
omiros

Člen
# Zasláno: 15 Led 2015 10:20


Ahoj
Jmenuju se Jaromír a rozhodl jsem se zde založit svůj deník .
Předem Vám chci všem poděkovat za nekonečné informace , rady , odkazy ,které zde vkládáte . Věřte , strávil jsem zde na stránkách hodiny.
Tak a tedˇněco z mé tvorby

Je mi 31 let Měřím 192 cm vážím 95 kg

Než jsem před 4 měsíci začal pravidelně cvičit podle rozpisu ,který jsem našel zde tak jsem doma cvičil s jednoručkami a vlastní váhou .Pravidelně chodím na badminton , horské tury , cvičím 4 x týdně.Za ty 4 měsíce co cvičím a tedˇsi nejsem jistý , ale měl by to být Coyote trénink?(nalezen zde na stránkách), který mi naprosto vyhovuje a baví mě a za ty ty 4 měsíce jsem shodil cca 4 kg a svaly začly jít vidět , dokonce i mé okolí jsi všimlo změny.

Trénink:

Pondeli:
bench press 4x8
mrtvy tah 4x6
shyby 3x6 (+ zavazi)
pritahy cinky k brade 3x8
rozpazky v predklonu 3x10
bricho 4x

Streda:
farmařská chůze 4x 10
drep 5x5
zakopavani 4x8
biceps s velkou cinkou 5x5
Biceps s OZ činkou
kliky na bradlech 4x8-10 (+ zavazi)
lytka 4x

Patek:
bench press 5x5
pritahy velke cinky v predklonu 4x6
stahovani kladky na hrudnik (hrazda) 3x8
military press 3x6
rozpazky v predklonu 3x10
bricho 4x

Sobota:
Drep 4x8
good mornings 4x5
biceps s jednoruckama 4x8
francouzsky tlak 5x5
Stahování kladky Triceps
Lytka 4x

Suplementace:

A tady budu potřebovat poradit.
Aktuálně 30 min po tréningu gainier , vitamín C a to je vše

Jídelníček:

Napíšu zde kostru jídelničku jak se stravuji , ale nevážím , tak bez gramů.

Snídaně- ovesné vločky s mlékem 1x ovoce nebo 2x vejce chléb + 1x ovoce

Svačina- tvrdý sýr, 1x vejce , chleba nebo bíly jogurt, tvrdy sýr , chleba nebo 2x vejce a chleba

Oběd – vždy maso ( vepřové , krůtí , kuřecí, rybí) + příloha ( brambory , těstoviny , rýže )

Svačína – podobná první svačině

Večeře – Podobná obědu

2 večerě – Losos ve vlastní šťávě a chleba nebo 3x vejce a chleba nebo maso a menší příloha nebo čočka , fazole s vejcem a ktomu ořechy
Ke všem svačinám a večeřím sním hodně zeleniny + vypiju denně tak 3-4 litry čisté vody ,nic jiného nepiji

Můj cíl je nabrat objem , ale nesmím shodit nějak razantně kila dolů , protože létám paragliding a mám zrovna nový padák , který je dělán na určité váhové rozpětí , proto se nechci dostat pod 90 kg ( vím zní to asi trošku ulítle , ale je to o nemalé investici při výměně křídla a navíc s 95 kg jsem celkem spokojen )

Budu velice vděčny za jakékoliv komentáře a rady .
Jestli to co jsem zde napsal má smysl

Děkuji
omiros

Člen
# Zasláno: 15 Led 2015 10:24


Ještě k aktivitám

Úterý , Čtvrtek Chodím na bedminton a v Sobotu a Neděli horské treky , vždy tak na 2-3 hodiny rychlé chůze ( jsem z Beskyd) a pokud je počasí tak taham 20 kg na zádech , vždy tak hodinu než se dostanu na kopec.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 15 Led 2015 19:17


Máš hodně náročnej program, tudíž obrovskou spotřebu energie. Musíš přidat živiny. Jídelníček celkem ok, ale přidej na seplementaci.

Brát céčko s gainerem je blbost. Céčko blokuje vstup glukózy do buňky.


42let @ 195cm @ 125kg
omiros

Člen
# Zasláno: 16 Led 2015 07:26


Legi díky za info

S tím gainerem by mě to nenapadlo .
Dobře ,přidám suplementy , pořidím protein . Takže po každem treninku gainer a 2x denně protein ? Bude to ok?
A když už ten protein tak jaký , % , vícesložkový ? Ještě jsem zvažoval nějaký noční protein , ale těch info o proteinech je tolik , že se v tom ztrácim
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 16 Led 2015 07:38


Tieto sú vhodné
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/total-p rotein-86/
a
nočný máš tu
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/night-p rotein-nocni-protein/
ak chceš hotoví gainer
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-g old/
tu je lacnejšia varianta ešte
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer/

omiros

Člen
# Zasláno: 16 Led 2015 15:42


Starosto díky za info

Pořídím tedy protein 86 a ten noční.Gainer ještě mám .
Ještě prosím Tě , jak to dávkovat? Noční protein má být místo druhé večeře nebo s odstupem po jídle?

Jinak jsem se dnes vážil po dvou týdnech a už vážim 93 kg , váha jde dolů ,ale asi to jsou tuky , jsem takový oplácanější , né moc
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Led 2015 18:23


Noční protein se bere tak hodinku před spaním v tréninkový den, v netréninkový den se bere, nebere, záleží jak stíháš bílkoviny.


42let @ 195cm @ 125kg
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 17 Led 2015 09:32


Legi to napísal správne len trošku dodám prosím ťa hlavne si to nestopuj tú hodiny to Legi napísal orientačne ja si niekedy dám proteín aj 15 min pred spaním mám totiž problém zaspať ak som hladný a je to ok, ale nie každý to môže moja partnerka by napríklad nezaspala a dáva proták tak 1,5 h pred spaním
Každý má trochu iný žalúdok a trávenie čiže si s toho nerob až takú vedu a nájdi si sám svoj čas čo Ti sedí
omiros

Člen
# Zasláno: 21 Led 2015 17:43


Děkuji za rady , myslím si , že to docela chápu co se týče výživy . A co říkate na tréning? Je to v pořádku ? Můžu tam na každý den přidat cvik dva? Mám na mysli : v pondělí + prasa , středa + paže , pátek + prsa , sobota + paže.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Led 2015 19:29


Méně znamená někdy více.


42let @ 195cm @ 125kg
omiros

Člen
# Zasláno: 24 Led 2015 01:37


Legi , chápu , už jsem to zde našel , že by to mělo stačit , tréning mi trvá cca 35-45 min bez rozcvičky a pořád se mi to zdálo málo, tak jsem ho chtěl trošku natáhnout.........ještě se zeptám , co po aerobní činnosti ( badminton , horský běh ) je tam vhodné hodit gainer? nebo protein a jídlo?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Led 2015 15:49 - Změnil/a: Legi


Délka tréninku je závislá na cíli, čili druhu tréninku. Trénink na sílu může klidně trvat 2-3 hodiny, zato trénink na zhubnutí by neměl trvat déle jak 45 minut. U objemu je to sporné, jsou kulturisté co cvičí 50 minut a jsou tací co dvě hodiny. Arnold třeba trénoval i tři hodiny.

Co se týče jídla, tak ideální je po aerobce vydržet 90 minut a kopnout tam protein s kokosovým, nebo MCT olejem.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist