Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Osobní deníky / Ektomorf - nováček
Autor Zpráva
Bratricek

Člen
# Zasláno: 7 Úno 2012 20:26

Zdravíčko, tak si v rámci vlastní motivace a cenných rad založím také svůj deník. Jsem student, 21 let, 187 cm, nyní 80kg.
Motivace - celý dny hniju na studentskym bytě, rozchod s přítelkyní, lepší pocit.

Ještě před půl rokem jsem měl 87-89 kg a to vše v tuku, ne ve svalech. Pak jsem z mého party života (chlast, cigarety a hektolitry kafe, cocacoly a tatarské omáčky, fastfoody a třeba jen jedno jidlo denně v 10 večer) dostal jícnové vředy a během deseti dní shodil 10 kg váhy - 79 kg. Po zotavení se mi váha ale nijak nevrátila a tak jsem si živořil až do minulého týdne, kdy jsem dodělal zkoušky a začal se vážně nudit.

Mé foto po nemoci (vtipné pózy si nevšímejte, poukazuji na moji hrdinskou mohylu ) :

Zkušený kamarád mě navedl na tento URL plán. Cvičím ho týden, je výborný, dává mi pořádně do těla.

Mám teorii, že moje tělo hodně rychle nabere a proto bych se mohl vyrýsovat a posílit relativně rychle (týden po cvičení 2kg nahoru). Přecijen tu váhu už jsem jednou měl a od nemoci se mému tělu do svalů nic nevrátilo.

Jak cvičím: jedu tento plán, pokud nějaký cvik nemohu dělat (jsem slabý na shyby nadhmatem, kliky na jedné ruce a například nemám ani v posilovně gumu) tak hledám alternativu která zabírá alespoň nějak stejné svalstvo (kliky klasické, místo shybů nashmatem jsem byl na přitahovacím stroji apod. ). Po každém cvičení (cca 60 minut) si jdu ještě zaběhat na pás nebo na takovou tu "šlapace-tahací kravinu" která je v každé posilce. Jsem toho názoru že mi alespoň nezatuhnout svaly a roztáhnu prokouřené plíce.