Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / po pul roce treninku
Autor Zpráva
knorman

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2011 19:11 - Změnil/a: knorman


zdravim, posilovat jsem zacal cca pre pul rokem, a zacal sem uplnou nahodou... postupem casu me to zaclo docela bavit, zacal sem si zjistovat plno veci na internetu vyziva, regenerace, trenink. precet jsem toho spoustu a snazil jsem se co nejvice to dodrzovat (nejvetsi problem mi dela rano jidlo, je mi nevolno pri pomysleni na jidlo, ale i tak sem se snazil poradne najist). jidlo tu nebudu rozepisovat snazim se ten denni prijem mit tak jak ma vypadat, ale chtel jsem tu zminit ze jsem na svaciny a v prubehu dne zacal jist banany (hodne bananu) cetl jsem ze je to dobra strava na budovani svalu, bohuzel nevim co je na tom pravdy... jsem ektomorf, trenuju 3x-4x tydne. na zacatku treninku lehky protazeni, skoky pres svihadlo, a pak se chvili rozboxovavam na pytly (obcas do toho busim treba pul hodky), myslim ze box je taky dobry na rust svalu (je to pouze muj osobni dojem, mozna ze to pro ektomorfa neni uplne idealni ale rozhodne s tim nehodlam prestat). Potom procvicim cele telo (80% zatez 3-4serii po cca 10-15 opakovani) jedu hlavne zada, prsa, stehna... nebudu tu popisovat vsechny cviky a kolik opakovani delam. ale druhy den pokazde cejtim jak me boli skoro vsechny svaly. coz povazuju za uspech a nasledny rust? trenink trva cca 40-90 minut...zacinal jsem na 59 kg, ted jsem na 63kg pri vysce 180cm vek 21 let. Roste to pomalu ale roste coz povazuju za uspech. Nekde jsem cet ze kdyz chodite 4-5tkrat na velkou za den tak neni to dobry. Ja chodim tak 5krat cca, coz se mi zda divny. Mama rika ze je to kvuli tomu ze neco snim a ze si to telo nestihnem vzit dostatek zivin, a tak to de hned ven (sama pry kdyz byla mlada mela problemy pribrat na vaze, dokonce jezdila do nakejch specialnich vyzivovacich ,,taboru´´).
Tak este k suplementaci, po treninku sacharidovy napoj, obcas si ho davam i rano misto snidane, hodku pred treningem polykam tablety na vyzivzu kloubu.
knorman

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2011 19:16


tady posilam soucasne foto, starsi foto bohuzel nemam. http://img-upload.ic.cz/images/8wsrnzas7788m4yf5oi f.jpg

chtel bych se dostat aspon na tech 70 kg a casem na tech 75-80 kg

a este bych se chtel zeptat kolik priblizne maximalne je schopen clovek pribrat za mesic kilogramu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2011 21:50


1) Pokud nemůžeš ráno jíst normální jídlo, tak ideální je gainer nebo MRP. Ono je to teda lepší i pro lidi, co můžou jíst normální jídlo...

____________

2) v prubehu dne zacal jist banany (hodne bananu) cetl jsem ze je to dobra strava na budovani svalu, bohuzel nevim co je na tom pravdy
- Tak je to zdroj různých sacharidů. Ono se to složení dost proměňuje v závislosti na tom, jak jsou ty banány zralé. Nevím, co je "hodně banánů", podle mě stačí denně 2-3. Jinak se vyplácí širší spektrum sacharidů a kupodivu obecně ovoce není nejlepší zdroj k nabírání.

___________

na zacatku treninku lehky protazeni, skoky pres svihadlo, a pak se chvili rozboxovavam na pytly (obcas do toho busim treba pul hodky),
To je tak ideální na vyčerpání glykogenu (svalového cukru) a vytvoření laktátu (zplodin ve svalech), takže výsledkem je snížená kvalita silového tréninku, ne-li vyloženě nechuť cvičit.
Zahřát svaly stačí na 5-10 minut. Ideální jsou různé formy dynamického strečinku, cviků růzvíjejících kloubní mobilitu, rehabilitační cviky dělané v rychlejším tempu bez přestávek a posilování s vlastní vahou nebo nenaloženou osou. Naopak vyšlapávat třeba 20 minut na rotopedu je totální ztráta času.

__________________

myslim ze box je taky dobry na rust svalu (je to pouze muj osobni dojem, mozna ze to pro ektomorfa neni uplne idealni
Rozhodně to nemá vliv na výrazný růst svalů. Vytrvalostní aktivity rozvíjejí jen červená vlákna, která moc do objemu nerostou. (Nejvíc rostou bílá vlákna, která vydrží pracovat jen velmi krátkou dobu-pár vteřin při vysoké intenzitě.) Ono je to celkově složitější téma, každopádně představa o růstu svalu pomocí boxu je dost mimo realitu. Je nutné si uvědomit, že boxeři normálně posilují, kromě toho, že boxují. Většina amatérských boxerů je spíš hubená. Profi boxeři mají větší svaly, protože často berou steroidy.
Jinými slovy - čím déle se boxuje v kuse, tím víc klesá intenzita, a tím menší šance, že z toho porostou svaly. Zpevnění samozřejmě nastane.
___________________

Potom procvicim cele telo (80% zatez 3-4serii po cca 10-15 opakovani) - To je způsob zápisu, který v konvenčním chápání procent zátěže nedává smysl.
Procenta se vypočítávají z maxima na jedno opakování. Když zvedneš 100 kilo, je 80 % tedy 80 kilo. S tím uděláš tak 5-6 opakování. Těžko víc. 10 opakování lidé udělají tak se 70 %.

_____________________

druhy den pokazde cejtim jak me boli skoro vsechny svaly. coz povazuju za uspech a nasledny rust?
Bolest svalů na druhý den má pramálo co společného s růstem. Je to příznak špatné regenerace a špatného odplavení zplodin ze svalů. Ono to nějak tedy roste, ale lze růst i bez pocitů bolesti na druhý den. Při dobré regeneraci člověk cítí jen mírnou ztuhlost.

_____________________

trva cca 40-90 minut...
To je rozptyl jak blázen. Prakticky z toho nejde poznat nic, pokud není rozepsaná kostra celého tréninku

_____________________

Nekde jsem cet ze kdyz chodite 4-5tkrat na velkou za den tak neni to dobry. Ja chodim tak 5krat cca, coz se mi zda divny. Mama rika ze je to kvuli tomu ze neco snim a ze si to telo nestihnem vzit dostatek zivin, a tak to de hned ven (sama pry kdyz byla mlada mela problemy pribrat na vaze, dokonce jezdila do nakejch specialnich vyzivovacich ,,taboru´´).

- Laicky se to tak dá říct. Spousta lidí jídlo jen tak ohřeje v žaludku, ale prakticky ho moc nestráví. Souvisí to s tím, že tělo neumí přijímat mnoho živin více než 3x denně. Pokud se jí vícekrát, musejí být ostatní porce menší.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
knorman

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2011 22:28


Dekuji za odpoved.

Bananu snim cca 10 za den, snazim se kupovat co nejzelenejsi, (vic mi chutnaji, a udajne maj vic sacharidu).

normalne se zahrivam tak 5-10 minut, ale jednou obcas dvakrat tydne si tak tu pulhodku boxuju, a pak du posilovat, je tedy lepsi boxovani presunout na jinej den?

Potom procvicim cele telo (80% zatez 3-4serii po cca 10-15 opakovani)
ano omlouvam se nevedel jsem jak to zapsat... a tech 80% jsem odhadoval.. cvicim tak ze posledni cca3 opakovani uz poradne bolej.

Snazim se spat minimalne 8hodin, nekdy spim az 10 hodin, bolest asi bude z toho ze se na konci treninku uz neprotahuju. zkusim to tedy napravit...

primo jenom posilovani cvicim mezi 35-45 minutama ten rozptyl jsem tam daval i s rocvickou a i pripadnym boxovanim..


mozna az budu mit nekdy cas sepisu kompletni trenink.
TheRespect

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2011 15:41


80% zatez, 3-4 serie po 10-15 opakování..

Věř tomu kámo, že tohle bys nedal
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2011 14:10


Bananu snim cca 10 za den
Fakt zbytečně moc. Rozlož ty sacharidy do více zdrojů, ať už příloh nebo různých kaší.

je tedy lepsi boxovani presunout na jinej den?
Určitě. Ono tedy platí, že pokud boxuješ nebo jezdíš na kole (intenzivně třeba jen pár minut denně) a nemixuješ to do silového tréninku (tedy nedáváš to na začátek), rozhodně to vede k nárůstu svalů ramen a stehen. Tyhle svaly mají potenciál růst i z relativně vytrvalostní aktivity.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
knorman

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2011 17:02 - Změnil/a: knorman


mam jeste jeden dotaz koupil jsem si novy gainer (stary uz mi dosel), a az ted jsem zjistil ze vlastne neobsahuje slozene sacharidy ale hlavne ty jednoduche. jedna se o Hyper Mass 3000

je pro me vubec vhodny? mam ho pouzivat stejne jako ten minuly gainer? (ocbcas rano k snidani nebo misto svaciny a hned po treninku). Nebo bych mel koupit este novy sacharidak?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2011 00:13


Po ranu a po treninku jsou jednoduche sacharidy vhodne. Jsou to jedine doby behem dne, kdy je to ok.

Naopak, z hlediska SPORTOVNI vyzivy, coz neni nutne vzdy uplne totez, co zdrava vyziva, jsou slozene-komplexni sacharidy po treninku spis nevhodne, a dost diskutabilni je jejich vyuziti i rano.
Telo chce rychly prisun energie, nepotrebuje si pri velke zatezi nic rozkladat a uvolnovat postupne.
Nehlede na to, ze vyssi narazove, ne caste davky jednoduchych cukru zvedaji hladinu hormonu inzulinu, ktery je anabolicky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:56


audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.ru
gageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.ru
gascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.ru
generalizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ru
hackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ru
hallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ru
hardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.ru
jobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.ru
justiciablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.ru
keymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.ru
kneejoint.ruknifesethouse.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:57


knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.ru
laminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.ru
landuseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.ru
layabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.ru
negativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ru
paraconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ru
quenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.ru
rattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:58


readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ru
regeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.ru
tappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ru
tuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 20:54


York144.5NormReprDaiwTheoHelgSunn
GeorNelsGilmStopTescSannmailSieL
ErneYestTescZyliErneXVIIFereGene
GestAmalAtlaJeweAiseTaftFranArma
NoraLoveWhenRodrSonaErneDIDIWalt
NivePatrAnnaPengRickMikeAccaLili
MedwJeweOmsaChanSecrNeedQWERmatt
JaneAndrHansFallXIIIgunmBelagunm
AlfrCharMoshBradJoliTrasUnreBrun
StriBerlRoxyCravRondDecoJuliNaso
ZoneSelaFirsJuliGabrSlimHeavWind
AlexJeff
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 20:55


TsuiSeymSwarZoneHappArctZoneDuff
ZoneZoneEdmoZoneLogiGeorZonePoul
RaquLudwZoneZoneErneZoneXboxZone
ZoneShahHanoWindPionZanuFormKron
HansErneTulaWorlWelcWindLifeWood
HenrPoweMWUnMataSTARAndrFundFLAC
ValiHasbNDFEToyoCigaDodgBlocREWA
follKeysMolePhilChouStylFresEric
MarkRobeWindIIthDragAgatTwisLive
HerbHugoJackXVIIWEEKChatNorbPain
XXIIDjanJameNaliLookFrieJeweSuit
killSpie
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 20:56


HAIRPhilDiarErnsDaveYahoCablPenn
BegiIntrkeysStevCraiWebsWindMich
PuzzEricGeneChamGaryJohnLuciJeff
GenrPionPionPionSeasXVIITonyIntr
GeraStilNazahaveLaurPledEliswwwn
tuchkasMariMess
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist