Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / R - objem pomalu ale jistě
Autor Zpráva
rinkt

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2011 22:02 - Změnil/a: rinkt


Zdarte, zakládám deník abych věděl výsledky.
O mě, 30 let,176cm,70Kg -ektomorf jak vyšitý (po ránu těch 70 kolikrát ani nemám )
Cíl : 75-80Kg do vánoc
Trenink-podotýkám že měsíc jsem cvičil fakt lehce 3X týdně celé tělo a nyní cvičím 1,2,3 (po,st,pá,ne,ut,čt,so.....)
Do posilovny jedu na kole tak 3Km svižným tempem, tudíž se jen protáhnu(asi 5 min.)a jedu :

1.PRSA - benč 2X10 rozcvičení,5X6 54Kg
- jednoruč šikmá lavice 1X8 16Kg, 4X4 18kg
biceps - ez tyčka 2X5Kg 5X5 7Kg + jedoručky 4X4 14Kg nebo skotova lavice
lýtka a břicho a dom

2. ZÁDA - mrtvý tah 2X10 60Kg, 5-6X80-90Kg
- veslování stroj 4X8
-stahování kladky šir.úchop za záda 3X8
- k hrudníku 3X8
ramena - tlak před hlavou s velkou činkou 6X6
- přítahy činky k bradě 6X6
lýtka,břicho a dom

3.NOHY - dřepy s velkou činkou 2X8 60Kg, 6X6 80Kg
- výpady s velkou činkou 3X6 50Kg
- mrtvý tah s napnutýma nohama 3X8 60Kg
lengpres nebo předkop. a zákop
triceps - bradla 6X6,kladka 4X10
lýtka+břicho a dom

Stravu nemá smysl rozepisovat,ale snažím se co to dá(musím něco nechat i manželce a dětem),snažím se dodržovat krátké intervaly cca2-3 hod.,pitný režim myslím 3-4litry taky vypiju.Pravidlem je raní gainer a večerní tvaroh.
Gainer piju po treninku polovinu dávky, a až dofrčím dom tak další polovinu,po hodině maso+rýže nebo těstoviny - co zrovna je

Tetsuo(nejen), prosím o zhodnocení,kritiku či radu a klobouk dolů znalostem kterými disponuješ
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 15:06


Jak dlouho ti ty tréninky zaberou?

Nejsem příznivec:

a) bicepsových zdvihů s EZ činkou - vnější hlava bicepsu je při tom zkrácená

b) přítahů činky k bradě - může se tam zbytečně drážit nerv v rameni

c) stahování kladky za hlavu - příliš velká rotace v ramenním kloubu

____________________

Místo tvarohu večer bych dával mléko nebo jogurty, případně vejce a lušteniny. Nebo tvaroh naslano (cottage nebo pomazánka) a k tomu zase vejce, pečivo, ryba apod. Zkrátka nejíst na noc jen jeden zdroj bílkovin. (Mléko je velmi komplexní bílkovina, tak to nevadí.)

____________________

Vytvrvalost se vyplácí u každého typu tréninku. Pokud tento přestane po pár měsících zabírat, da se vymyslet alternativa.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
rinkt

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 18:27 - Změnil/a: rinkt


Dik moc za odpověď, trenink se snažím nacpat do hodiny, ovšem někdy neúspěšně(75-80 min.). Pravdou je, že po mrtvém tahu a dřepech jsem vyflustlý jako blázen(fakt ze mě pot jen leje) a menší svalové partie co následují už nejsou tak energické,asi bych měl ubrat....

a,b,c body - jakou doporučuješ altrnativu

Tento typ tréninku cvičím asi 2 měsíce a výsledky jsou znát. A to +3 Kg váha, evidentně větší síla, nebolí mě záda,téměř žádný alkohol. Zato furt nechutně prdím,trable s ženou(únosné) + finance (nejde o stížnost , ale o fakt,za měsíc 750 Kč posilovna + gainer+strava-dřív jsem papal,teď žeru).

Když jsem si vymýšlel tento trénink, čerpal jsem z těchto stránek i jiných a držel se tohoto - 3 velké svalové partie(záda,prsa,stehna),každou v jeden treninkden+menší sval.partie
-cvičit jen s volnýma váhama,vyhýbat se strojům
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 21:28


Mně spíš přišlo, že je to kratší. Zvlášť ten první trénink je tak na 45 minut.
Tréninky delší než 1 hodinu nejsou vůbec problematické.
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/109-delka-trvani-posilovaciho- treninku

a) zdvih s velkou činkou nebo jednoručkami drženými celou dobu podhmatem

b) upažování vestoje s jednoručkami nebo krčení ramen s jednoručkami

c) stahování kladky na hrudník (bez zaklánění)


Pozor na to nadýmání, může to být víc než jen společenský problém:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/170-toxicita-jedovatost-protei n

http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/160-asovani-protein

http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/256-nart-zakladniho-jidelniku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
rinkt

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2011 09:56


Dík tetsuo , za nějaký čas napíšu výsledky, popř.nějakou změnu tréninku.
Twombly

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2011 18:35


cus pls nemáte někdo oběmový tréning pls
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2011 18:45


Nejsou a nebudou. Vyprodáno až do Vánoc.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2011 19:04



Twombly

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2011 07:12


Ok no
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2011 09:35


Pochop to, obejmových tréninků jsou stovky a tisíce.

To, jestli je nějaký pro tebe vhodný, vychází z toho, jak dlouho už trénuješ a cos jel jako poslední trénink předtím.
Taky je vhodné vědět, jak máš upravený jídelníček a jestli bereš nějaké doplňky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Twombly

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2011 18:37



hugisek

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2011 17:24


176cm,70Kg -ektomorf jak vyšitý
Tak nevim, spíš to bude tím věkem, sem na tom asi hůř :/

Tetsuo prosimtě jak to je s tim tvarohem, když si ho dám s vejcema tak stačí tvaroh? Nebo zas spíš ten cottage

Jinak dá se to už brát jako 2. večeře?
caputo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2011 19:45


Twombly: Zajdi na www.bodytest.cz a tam si najdi máš tam asi 3.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2011 21:29 - Změnil/a: tetsuo


Cottage a tvaroh jsou stejný typ bílkoviny - kasein. A tvaroh je prostě vhodné míchat s jinými živočisnými zdroji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Twombly

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2011 22:02


caputo dík
rinkt

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2011 20:02


Tak jsem opět zde.Váha šla nepatrně nahoru1-2 Kg.Nyní 71-72 Kg.Léto se snažím jak můžu, i když dovolená byla úplně bez posilovny(týden).
Mám dotaz - proč Tetsuo ,,odsuzuješ'' Korteho trenink? Jsem právě přemýšlel, že bych ho zkusil, zatím jsem cvičil jednu velkou partii 1X týdně a změna na 3X by mohl být pro svaly docela šok,růstový
Dik za odpověď

A vlastně ještě jeden dotaz - nezkoušel někdo vytvořit sacharidový popř. proteinový nápoj z vlastních surovin?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2011 15:26


proč Tetsuo ,,odsuzuješ'' Korteho trenink?
Vysvětlení je v tom článku
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/264-objemova-rutina-3x-tydne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
rinkt

Člen
# Zasláno: 8 Lis 2011 23:51


Ó toto letí ,listopad, do mého cíle 75 Kg na konci roku ještě cosi zbývá, ale rozhodl jsem se že hnát se za každou cenu nebudu. Cvičit chodím pravidelně, vyzkoušel jsem i korteho a musím říct že tetsuo má pravdu.....

Nyní cvičím http://www.body-test.cz/pokrocilejsi-objemovy-tren ink-3-4x-tydne-1x-tydne-kardio a založím na body-test nový profil,tzn.že se tady loučím.
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:19


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:20


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Lis 2021 02:21


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 19:44


Bern136.6ReprThesClaiAlbeBernCaus
MaryAlexOrffCarrRondHoldPaulepis
JuleZeroTescVesuLeigClivVictKare
SambBobbAnwoSympRhizFranNeveXVII
JeanYounBillNikoJozeSidoDickIrvi
PaleGillWillRotoTimoRomaAccaArth
GarbSpirZweiPushSudoCircJohnmail
CornMusiLaurOsirOtfrbrowIsadtran
GeorJudiHenrXVIICotoNigeManhExce
CircCircSelaFilmMiyoMichLateASAS
ZoneSelaElecHarlSonaChroKrteFuji
BertRenz
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 19:45


PonsBuzzZoneZonediamCaroZoneZone
ZoneZoneXaviZoneXVIIWaltZoneZone
NintFyodZoneZoneFEMMZoneAquaZone
ZoneGracHublPerlMPEGCandFoshNard
RikaWindWindWindFOREPainRighSitu
LineBecaMONARefeHondMadoSignSumi
ValiAeroJoseBlanBoomLoviBabyWind
MaciwwwmFabeTefaClorCoolWhisWind
PrefGoodMakeSofiCharMarrChilWalk
StamPeteXVIIMumiLundBookGeofWied
aitiOceaJereWindStarThisJaneHans
NaviNeve
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 19:46


INTEHiroAlanHardVisuPatrClifLynd
DreaKaryJeweJoseForeemocwwwaJaco
WindHairCharMatcXVIIAstrCharLosi
TimoMPEGMPEGMPEGMohaBattLiveFiel
BrezSlamMoebDougOtfrAngeKansKevi
tuchkasHareJoha
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist