Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / cviky na cely tyzden
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
golfik1

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:13


Nazdar chcel by som sa spytat ako by som si mal rozlozit cviky do 5 az 6 dni v tyzdni. Chcel by som posilovat najme : biceps , triceps , ramena , chrbat , hrud , brucho , cize okrem noh asi vsetky ostatne partie nohy posilujem pri aerobni cinnosti . Chcel by som teda neaky ten plan na rozdelenie do dvoch dni aby som to striedal ! ... len ak sa ti da napis cviky ake a kolko kazdeho ... mam 21 r vyska 192cm a vaha 95 kg dakujem vopred
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:42


nohy posilujem pri aerobni cinnosti
Nesmysl. Nohy se zapojuji u aerobni cinnosti jinak nez u siloveho treninku. Silove cviky na nohy nejsou jen na nohy, ale na cele telo. To pochopi jen nekdo, kdy nekdy nohy opravdu posiloval. Behani neni posilovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
golfik1

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:47


dobre tak mozem dat aj nohy ale ak mas daky rozpis na ten zvysok mozes napisat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:51


Jak vypadal tvuj predchozi trenink? Dny, cviky, serie, opakovani?

Jak dlouho uz celkove cvicis?

Co je tvuj realny kratkodoby a co je tvuj dlouhodoby cil?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
golfik1

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 16:05


takze pondelok: bicykel 20min
byceps 3 cviky 8opakovani x 4krat
triceps 2 cviky 8x4
veslovanie
hrazda
20 min steper

utorok: pas 20 min
mrtvy tah 5x6
cviky na brucho
bench 10x 4

streda: aerobni cinnost 45 min + biceps
stvrtok: co v pondelok
piatok : co v utorok
sobota: biceps, bench, triceps, veslovanie, pas 25min, bicykel 25min , brucho

cvicim uz 5 mesiacov
realny ciel kratkodoby ciel zvacsit objem bicepsu a prsia a zhodit z brucha a dlhodoby to iste viacmenej
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 16:44


Tady si precti, proc je 20 minut aerobni cinnosti na zacatku treninku nesmysl:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/122-rozcviceni-jako-zdroj-uraz u

byceps 3 cviky 8opakovani x 4krat
triceps 2 cviky 8x4
veslovanie
hrazda

1) Cvicit bicepsy pred cvicenim zad je chyba, protoze naopak cviky na zada maji rozcvicit paze. Pokud se pred zady ccici paze, tahas to pak vsechno hlavne rukama.
2) Triceps je vetsi sval nez biceps, zada jsou mnohem vetsi komplex svalu. Nejde je cvicit mensim poctem cviku nez biceps.

Zbytek dni podobne, nesmysl na nesmysl....


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 16:58


Abych to zkratil, uplne idealni pro tebe bude tohle:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/168-pokroileji-objemovy-trenin k-3-4x-tydn-1x-tydn-kardio


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 20:28


Docela se mi zalibil trenink, ktery si ted linknul, Tetsuo. Ted pojedu 7 tydnem Reg Parkera a uvazuju o tom, ze bych pristi tyden presedlal na jiny trenink. Myslis, ze by byl tento vhodny po Parkerovi? Premyslel jsem i o vrsek-spodek, ale na objem je nejlepsi fullbody, ze?

17let, 187cm, 87kg, cvicim pres 2 a pul roku
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 20:37


Na objem je pro naturaly nejlepsi trenink slozeny z vicekloubovych cviku, ktere nuti telo hybat se v prostoru (tzn. nesedet a nelezet) a ktere vyvijeji vertikalni tlak na pater.
Je jedno, jestli jsou ty treninky fullbody, vrsek/spodek, tahy/tlaky, nebo tlaky-tahy-nohy.

V 5x5 od Rege Parka se nejede parametr 8x3, coz je dobry novy impuls, ani se tam moc nepumpuje. Vetsinou ten 4. den navic, ktery je lehci a dela se v nem vic opakovani, lidem hodne pomaha dostat se na novou uroven. Osobne si myslim, te trenovat 3x tydne je malo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 20:48


Mohl bys mi hodit nejaky presny link, kde je popsan ten 5.den-kardio ? Nemuzu se k nemu proklikat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 21:23


http://velocity.t-nation.com/free_online_program/s ports_body_training_diet_velocity/velocity_diet_30 #velocity-training/training-program

Dal uz musis sam


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 21:28


tetsuo Cau, prosimte myslis ze je lepsi pridat ten 4. den ikdyz mam zrovna sacharidovy vlny ? Ja bych pak totiz musel ten jeden trenink delat v nizkosacharidovej den. Zatim teda jedu jenom ty 3 dny. Diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 21:33


Tak jestli by ti nizkosacharidovy den vychazel na ten 4, trenink, kde se dela hodne opakovani, pouzivaji lehci vahy a snazsi cviky, tak nevidim velkej problem. Dej si trochu sacharidu na snidani a zbytek v gaineru po treninku a mas to.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 21:36


Diky !!!!
Filas

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 16:21


Chci se zeptat, jake vahy mam pouzivat u te trojserie? Staci takove, ktere zvladnu na 3x8? A jeste, jestli mam kazdy tyden zvysovat vahy nebo je mam nechat stejne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 17:09


U izolovanych cviku zvysovat vahy pomalu. Dulezite je prociteni zacilenych svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 19:27


Jsem si jistej, ze si tam nekde psal, ze "k lepsimu spalovani tuku si muzete dat v 3.den a 4.den po treninku rotoped na 15-20min" nebo nejak podobne, ale za boha to nemuzu najit. Nesmazal ci neprepsal si tu vetu nahodou?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 20:53


Hm, no bylo to tam a bohuzel byl kolaps serveru a vymazaly se zalohy z predeslyho dne. Snad se to tam zas vrati. V pripade nutnosti dopisu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2011 15:42


Muzu nahradit Push Press za Millitary Press?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2011 15:55


Pokud ti to vyhovuje vic, tak jo. Na push press se da zvedat vic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2011 19:21


Vim, ze mam mnoho otazek a omlouvam se Rad bych se jeste zeptal, jak je to s vahama. Napr. den 2 je uvedeno 70-80% a vsechny cviky 4x6. Je to tak, ze pudu 4 serie napr. takto 1. serie 70%, 2. serie 72,5%, 3. serie 75% a 4. serie 80%? Nebo proste u vsech 4 serii pudu napr. s 80% vahy?

A u tech superserii a trojserii mam pouzit vahy, ktere zvednu na dane opakovani?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2011 20:51


Vahy postupne zvedat od 70 % do 80 %. Teoreticky lze zvladnout i 3 serie s 80 %, pokud mas dobry den. Regiuluj to podle pocitu.

u tech superserii a trojserii mam pouzit vahy, ktere zvednu na dane opakovani?
Moc tomu nerozumim, na co se ptas. Jak jsem psal, pokud jde o izolovane cviky a vyssi pocet opakovani, lze jit do selhani. U vicekloubovych cviku ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2011 19:32


No, myslel jsem to tak, jestli mam u tech superserii a trojserii pouzivat stejne vahy jako je predepsano (napr. tech 70%-80% v 2.den) nebo proste zvolit takove, ktere uzvednu na dane opakovani.

A u tech vicekloubovych cviku mam zvysovat vahu kazdy tyden? popr. o kolik?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2011 23:42


Tak jasne, ze u izolovanych cviku pouzivat vahu umernou poctu opakovani. Tam se vetsinou ani procenta neurcuji.

A u tech vicekloubovych cviku mam zvysovat vahu kazdy tyden? popr. o kolik?
Ciste podle moznosti


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2011 14:24


Ted jsem docvicil poprve ten vikendovy kardio - Velocity Diet. Muzu rict, ze tak narocnou vec jsem jeste nevidel. Jsem plne mrtev. Presto se chci zeptat, jestli muzu mezi okruhama davat pauzu, napr. 3-5 min. Na t-nation jsem nic nenasel.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2011 14:54


V-Burn Challenge
Each workout, attempt to reduce the amount of time it takes you to complete the V-Burn Challenge. Keep the circuits challenging, but not so draining that they interfere with your progress in the weight workouts.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2011 17:12


tetsuo
Čau, prosimtě jak tady řešíte, že u toho tréninku 3. a 4. den přidat rotoped na 15 - 20 minut, to je myšlený dát pak teda hned gainer nebo počkat hodinu a nechat spalovat tuky ? Asi spíš teda gainer co..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2011 18:19


Dej si potom gainer. Ten rotoped je jen takovy bonus. Tuky by se mely spalovat UZ pri jizde na rotopedu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2011 18:34


A neni to moc na úkor toho tréninku ? Nebo to nemá vliv ? Díky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2011 20:27


Jak rikam: ty treninky spali pomerne dost glykogenu. To je predpoklad pro to, ze kdyz sednes na rotoped, mel by se spalovat tuk. Pokud ne (a to nejde zarucit dopredu), tak aspon odplavis odpadni latky ze svalu.
Primarni je, ze ten trenink mel budovat svaly. Takze po nem dej gainer, at pomoci inzulinu a sacharidu spustis anabolizaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist