Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobn denky / Petruciuv notes
Autor Zprva
petrucio

len
# Zaslno: 18 Led 2011 12:12 - Zmnil/a: petrucio


Strucne. Stav v lednu 2011: 108kg pri 195cm
bench 116
celni drep 102.5 x 3
zadni drep 152.5
mrtvola 150 - zada by tahla, ale ruce vic neudrzi, uchop jak blazen

Cile pro tento rok:
bench 136 (300 liber)
celni drep 130
zadni drep 170
mrtvola 180
wunti

len
# Zaslno: 18 Led 2011 12:54


Drzim pesti ... jaky trenink ted jedes... ?
petrucio

len
# Zaslno: 18 Led 2011 16:00


Ted koncim HPM 6.tyden a chci si to dat znova, takze pretestuju vahy.
Zda se mi to jako dobrej program, co mi to presne zatim dalo nevim, dost jsem v prubehu zmenil techniku.

Pak bych chtel delat nejaky obmeny tohohle principu, tj. 3 tezke cviky s velkym poctem kratkych serii vybusne + doplnky.

Mmch, nevis, jestli je nekde v Havru nebo na Ostravsku vzperacska posilka pro verejnost, kde by se daly cvicit vzperacsky cviky a poustet to na zem ?
wunti

len
# Zaslno: 18 Led 2011 16:06


Nu jedine se zkusit domluvit se vzperacema na stadionu .... nic jineho mne nenapada...
Ja chodim na Slavii - je to tam volnejsi, ale triskat s tim e-e ... to nejde ...
kernel

len
# Zaslno: 18 Led 2011 16:52


Vostr. Akort si lmu furt hlavu, jak to e pothnu o 10 vc a depnu o 20 m.
M njak spel boty? Dl depy a na zem, e m koulema lzne podlahu?
GL


Vle odejde dv ne tlo.
petrucio

len
# Zaslno: 18 Led 2011 17:22


wunti: jj znam to tam... ted bydlim v OVe, porozhlidnu se jeste tu

kernel:
Boty mam uplne naprd, napul roztrhane salovky, chci si nejake objednat z goodlift.cz. Celni delam az dolu, zadni ne, ale pod paralel (mobilita boku jeste neni uplne ono). Dlouho jsem hral volis, nohy jsem mel vzdycky relativne silnejsi.. Na mrtvolu mam fakt slaby predlokti, ze zacatku (loni v lete) jsem pri 5x5 tak tak udrzel 100kg.
petrucio

len
# Zaslno: 7 Be 2011 11:10


Momentalni stav po 5 tydnech HPM a tydnu treninku vzperacskeho typu:

Bench - netestoval jsem, ale spise by byl horsi, nejak me ten cvik uplne prestal bavit, zamerim se na vyrazove tlaky.

Zadni drep - 160 (grind na krev, "pekne" zvedlych 155)
Celni drep - 122.5 (nejvetsi progres)
Mrtvola - 165

Momentalne poznamenana (hooodne ztuhla) spodni zada. Tento tyden asi odjedu nalehko.
tetsuo

len
# Zaslno: 7 Be 2011 21:09


Hele, jde ti to krasne.

Dari se ti u HPH jet vsech 7 dni v tydnu?

Jaky mas cviky na vrsek a jaky na spodek?

Co suplementy?


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
petrucio

len
# Zaslno: 8 Be 2011 10:17 - Zmnil/a: petrucio


7 dni v tydnu je problem. To je proste pro studenty, lidi, co se tim zivi a pro ty, co maji absolutne ocelovy moral, coz ja nemam. Od lonskeho prosince se mi to podarilo tak 3x. Pokud bych nechtel obetovat socialni zivot a dalsi aktivity, znamenalo by to vstavat nektere dny treba pred patou, at mam ve 3 po praci, v 5 odcviceno a jeste zbyly cas na neco jinyho. Takovy prumerny tyden je 5x cviceni, 1x volejbal nebo nejaky vylet, 1x sauna. A to jeste mam pekelny stesti na pritelkyni, ktera pro to ma pochopeni. Nicmene udelat kazdy den aspon neco ma jednoznacne pozitivni efekt.

Cviky na vrsek: military press, bench na sikme lavici, bench
Spodek: celni drep, zadni drep, mrtvy tah

Hlavni dny:
Po, Ut - military, bench nasikmo, bench, celni drep
Ct, Pa - zadni drep, mrtvy tah, bench

Eccentricless veskery zadny... ale to se ted snad zlepsi ve vzpirarne.

Zpetne myslim, ze by byvalo bylo vhodnejsi dat k vrsku zadni drep a k mrtvole celni, kvuli spodnim zadum, a ze ta kombinace na vrsek je nevhodne zvolena, bolely me ramena. Castecne pomohly fatgripz, ale kdyz to na benchi zvedam rychle, porad trochu boli.

Suplementy:
vitamin C 1000-1500g
zinek 100 mg
lecitin - par gramu, od oka si to sypu do musli
gainer - mutant mass, jsem s nim spokojeny, predtim jsem mel Compress BIG, taky celkem dobry, beru 2 hodiny pred treninkem a bezprostredne po
protein - pharma blend 6 hr, rano a vecer.

Chvili jsem bral kreatin monohydrat, ale vysadil jsem to, mel jsem po tom depru a agresivni nalady. Proteinu bych se nejradsi taky zbavil, dost pochybne umelohmotne smrdi a urcite neni nezbytny jako gainer.

Co mi jeste porad chybi je vetsi mobilita kotniku, kycli, zapesti a ramen. Treba u celaku uz sice drzim cinku vzperacsky, ale kdyz mam udelat vyraz, bodne me v ramenou, protoze tam mam ruce nasoukane tak tak a je tam pnuti opacnym smerem. U hlubokych drepu se porad nevyhnu mirnemu podsazeni panve v dolni poloze... jak se to kazdodennosti nascita, je z toho clovek dost dojebany.
tetsuo

len
# Zaslno: 8 Be 2011 10:49


Jo, mne se postupne dari davat cviceni 6x tydne pravidelne a 7x uz jsem taky dal.

Cviky mam stejny, akorat teda nedelam mrtvolu, ale jen celni a zadni drep.

Fat Gripy pomahaji u benche, u military pressu pomaha false grip - bezpalcovy uchop.

A objevil jsem cupr eccentric-less cviky na nohy:
1) drep na jedne noze ze sedu na lavicce - dolu si sedam na obou nohach, nahoru jdu nejprve 10-12x pravou a pak 10-12x levou.

2) Legpress - dolu spoustim obema, ve spodni fazi sundam jednu nohu z podlozky a vytlacim jen jednou nohou. Opet 10-12 opakovani na jednu a pak na druhou nohu.

Oba cviky delam po klasickych celnich a zadnich drepech. Serie 2-3. Postupne budu zvysovat.

Pridat by se dalo i podsazovani panve jednou nohou na mici. Chce to jen mekkou podlozku pod zada, kdyz clovek povoli tu excentrickou fazi a trochu "zuchne" dolu.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
petrucio

len
# Zaslno: 1 Dub 2011 14:07


Takze nejake obstakly. Treba se to nekomu bude hodit.

Cviceni v podstate denne bylo chvli ok, problemy se objevily ve chvili, kdyz jsem zacal denne jezdit tezke vicekloubove cviky a chodit vzpirat. Jde o spodek zad, oblast kolem vzprimovacu & uponu hyzdovych svalu. Zacal jsem je citit po par dnech delani trhu & premisteni, u kterych jsem drzel rovna zada.

Byl to nejaky takovy mix mezi HPM a treninkem dle Johna Broze.

Typicky
8x3 trh
8x3 premisteni, posledni v serii s vyrazem
6-8 serii drep (zadni nebo celni)
6-8 vytahy (takova ta "prodlouzeny mrtvola")
+ nejake drobnosti
a tak podobne.

Z pocatku jsem to chtel prejit (ono to nakonec vzdy slo nejak rozcvicit) a jel trenink porad stejne. Po nejake dobe jsem skrz bolest nebyl s to si pri strecinku chytit spicku a pozdeji ani kotnik. No a pak uz neslo ani udelat kocici hrbet, zada jsem musel mit permanentne rovne, bricho se vyklenulo dopredu, jak byva semtam videt u vzperacu tezke vahy, totalne tuhe hamstringy.

2 tydny jsem vysadil uplne, pak zacal lehce cvicit & strecovat. Po delsi dobe se v predklonu dotknu zeme (predtim jsem daval na zem v celku v klidu dlane). Na nejakych 150kg na drep se ted bojim i jen podivat .

Pravdepodobne priciny:
1) mala pripravenost na takovou zatez (kazdy den tezke cviky, casto do maxim)
2) nove, nezvykle pohyby - trh & premisteni = vecne predklon s rovnymi zady
3) omezeni strecinku - dle filozofie "kdyz se cvici denne, strec az tak netreba"
4) vyrazeni cviku na bricho a stred tela - "pri tezkych cvicich se prece stred i bricho procvici az az"
5) ego - "50, 60kg na trh neni tak moc"

Toz tak. Ted opatrne a systematicky zpet, snad se to srovna.
tetsuo

len
# Zaslno: 1 Dub 2011 20:23


Chodils vzpirat nekam do nejakeho oddilu, nebo kam?


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
petrucio

len
# Zaslno: 1 Dub 2011 20:42


Jo, Sokol Ostrava .
tetsuo

len
# Zaslno: 1 Dub 2011 21:29


A radil ti nejakej trener?

Oni totiz vzperaci dost protahujou. A bricho cvici minimalne s medicinbalem.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
petrucio

len
# Zaslno: 9 Kv 2011 12:49


Pomalu zpatky....

celni drep 125
zadni drep 140x2 (atg)
mrtvola 160 (nadhmat)
nadhoz 82.5
powerclean 80x3

Vsechno raw, bez pasku, trhacek atd.
petrucio

len
# Zaslno: 9 Kv 2011 23:26


..a tak dneska sukces, powerclean 90x3. To by bylo, abychom do konce roku tech 110 nenadhodili.
petrucio

len
# Zaslno: 12 Kv 2011 22:34


celni 127.5
petrucio

len
# Zaslno: 25 Led 2012 09:47 - Zmnil/a: petrucio


Lenost je hrozna vec. 195cm / 111kg.
FS 130, BS 140, bench 105.
tetsuo

len
# Zaslno: 27 Led 2012 13:28


Vsledky hezk. Nechce pejt te na www.body-test.cz vst si tam trninkov log? Sleduje to tam vc lid.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 3 Lis 2021 01:06


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 3 Lis 2021 01:07


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 3 Lis 2021 01:08


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 18 Pro 2021 18:14


Preg126.3ReprPERFTeicWindChriBarr
EarlRumiFallSideIrenBlinSeymJing
MiguElizAgneHansJuliBettEricThem
ThomColiDekoBrucFinoDaviCharGeor
RobeFonkSolsMancNiveLawrGoreGamm
PaleLuxeGlorPrepSchaEmilPatrAnur
KundPureChoiCotoEnigGlobXVIITrav
JeanAlleCotoReviKresNikiEmmahone
RichGazzXVIIMargCotoPushPushLaur
CafeElegSelaAldediamElegBramPURE
ZoneTraiElfePoonTigeVoicNESTAlic
ThomELEG
vlaydimir

len
# Zaslno: 18 Pro 2021 18:15


XaviXVIIUndeZonetapaDmitZoneZone
ZoneJeanNokiZoneJuliArchZoneZone
PeteEdgadiamZoneMaurXVIIReedZone
ZoneClasLovifrohSlyGSeleDormTrip
MABETakeDucaAlegBookAmebThisWood
KornGiglWoodPerfFIGHdollEpilRuma
ValiXIIIPeopSilePicoTrouWinxWind
orelJeweWinxValehappSkinBabyRobe
ManuvaScAmorPIMSwwwiThesVoceDaum
BabeMusiJameJeweKapiFredKarlEdit
WindLionRollVideMariWaltLudwLove
DaviMich
vlaydimir

len
# Zaslno: 18 Pro 2021 18:16


CityJereMakeAnnaArthStepWeltXVII
BonuLeslPISASusaHaleInduDaisRudy
JeweMarkrushLouiAlcoCombDigicape
OLAPSlyGSlyGSlyGKeepwwwnBellSome
BeteGreaTangCapoPeteStacCyntTheo
tuchkasBlueRETA
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist