Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / vyziva
Autor Zpráva
golfik1

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 17:34


Nazdar mam na vyber z tychto produktov tak ktory by s odporucil aby som nabral svalovu hmotu ale zaroven zhodil z brucha neake tie tuky dakujem :
Gaspari Super Pump 250
BSN No Explode
Optimum nutrition 100% whey gold standard
BSN - Syntha 6
BSN True Mass
no a ak mozes napis mi sem rozdiel medzi gainerom a proteinom a naco sluzi kreatin a glutamin
dakujem
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 18:22


Tuk se spaluje celkove dietou, ne doplnky vyzivy. Je k tomu i vhodne upravit si trenink.

Nerikas, kolik ti je, kolik meris a vazis, kolik bys chtel realne shodit a za jak dlouho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
golfik1

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 20:54


195cm , 101kg , a vahu dat bud na 90 alebo 85 a tak do dvoch mesiacov
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 21:16


no a ak mozes napis mi sem rozdiel medzi gainerom a proteinom

Protein = Bilkovina

Gainer = větší obsah sacharidů (vhodné po treniku, nebo jako náhrada jídla)


Informace shromažduj a šiř dál
golfik1

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 21:25


vek 20r
golfik1

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 21:28


a ktory z tych pripravkov vyhovuje ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Lis 2010 21:44


Takovymhle zpusobem vubec neuvazuj. To neni rozhodovani "bud to, anebo to".
Jde o pocet zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
golfik1

Člen
# Zasláno: 12 Lis 2010 11:22


neak som nepochopil takze nemam radsej nic uzivat ci co z toho ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Lis 2010 11:25


Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo své vlastní čisté váhy (bez tuku) v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Ektomorfové můžou sacharidů nejvíc (je možných i 6-7g/kg denně), endomorfové by naopak měli přijímat trvale sachairdů méně (např. 3 g/kg). Mezomorfové a smíšené typy si musí správné dávkování ozkoušet.
Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru pomocí jednoho dne s 5-6 g/kg. Tomuto postupu se říká superkompenzace; je to velmi šetrné, výkonnost se tím nesnižuje, ale naopak zvyšuje.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

__________________

Uzivani proteinu a gainer se odviji od poctu zivin, ktere do sebe denne potrebujes dostat.
Proto bys to mel mit spocitany na svoji vahu a zakladne to denne dodrzovat.
Nic jineho v tom neni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Lis 2010 11:28


Pokud chces dat do 2 mesicu dolu vahu o 10-15 kilo, tak to chce pomerne prisnou dietu a cviceni.

Ziviny si pocitej tedy na tech CILOVYCH 85 kilo. A najdi si na netu nejaky jidelnicek klasickych sacharidovych vln.

Pak by sis mel poresit trenink - kolikrat tydne muzes cvicit v posilovne nebo doma apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
golfik1

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2010 19:14


mame zriadenu taku provizornu posilovnu ale da sa v nej zacvicit ako v normalnej a civicim kazdy den okrem nedele . tak teda nasadim daku dietu
golfik1

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 19:06


chcel by som sa spytat co je lepsie na schudnutie tuku z brucha : bicykel , steper, alebo beziaci pas a kolko by som mal na nom stravit aby to bolo do dakeho mesiaca okey ? dakujem za odpoved
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 22:06


Behaci pas je dost nevhodny na klouby.
Rotoped/bycikl ujde, stepper dobry. Nejlepsi je pravdepodobne crossovy trenazer, kde se hybou ruce i nohy.

Co se tyce spalovani tuku, nestaci jenom delat samotnou aerobni aktivitu.

Nejvhodnejsi je provadet nejdriv kruhovy posilovaci trenink na 30-45 minut a teprve potom kardio 30-45 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 17:00


chci se zeptat, bude nejaky rozdil kdyz si dam na noc protein o obsahu x bilkovin, nebo mliko o stejnem obsahu bilkovin..?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 17:27


Mleko se travi dele nez praskove proteiny a MUZE mit horsi spektrum aminokyselin. Vetsinou ma ale lepsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 18:53


a to ze se travi dele je na noc lepsi nebo horsi?
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 19:29


Je na noc mnohem lepší.. protože ono se ti to mlíko nedřív musí srazit v žaludku než vznikne ten Kasein atd atd. Prostě je to dlouhej process a přes noc tim ,,můžeš,, vyživovat tělo.


Informace shromažduj a šiř dál
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 21:13


Ono jde i o to, ze je vhodnejsi pit ho delsi dobu pred usnutim nez proteinovy napoj. Ten se stravi tak do pul hodiny, mleko potrebuje delsi cas.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarin

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 18:34


Zdravim
Může my někdo poradit jak se mám se svou váhou vyšplhat o trochu víš?Je my 28let
Měřím 172,vážím 60kg-nejsem úplnej začátečník,ale nedokážu se váhově zvednout,když už se my to povede ,třeba na 65kg,což ale musím sníst neuvěřitelný množství jídla,tak když povolím v tomto tempu,klesnu zase na svých 60-62kg a takhle to jde pořád dokola,jídelníček tak nějak dodržuji jak tu uvádíte,neni pro mě problém jíst x krát za den,spíš si myslím,že to tím cvičením zase shazuju.Nevím jak přesně cvičit,co je pro moje tělo nejlepší aby,jsem přibral.Používal jsem i sacharidové a proteinové nápoje,určitý nárůst tam byl,ale po skončení jsem šel zas dolu,můžete my nějak poradit jak dosáhnout toho,abyh vážil alespoň 70kg.Děkuji


Jarda
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2010 18:41


Tak napis presne, cos snedl za posledni dva dny. Jidla, mnozstvi, a cas, kdys jedl. Nezapomen na nic, ani na piti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarin

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 00:17


S pitím nemám problém-dokážu vypít 3-4 litry denně-piju jen vodu,caje-alkohol jen příležitostně-nekouřím
1den:snídaně-čas-6:30-celozrný rohlík s matesy1/2 z 15dk,7:30 rajčata,paprika,8:00-sacharidový nápoj,9:30 paprikový lusk s rýží-4 kopečky,12:30 kuře s rýží-4 kopečky,16:00 celozrný rohlík s matesy-zbytek od snídaně,18:30-sacharidový nápoj s vodou půl hodiny před cvičením,cvičení doma-1h po cvičení-protejnový nápoj,ve 21:00 půllitrový čaj s piškoty-během dne ještě jablko,kiwi

2den:snídaně-čas 8:00 celozrné chleby-pomazánkové máslo,rajče,salátová okurka,8:30-sacharidový nápoj,9:30-mysli tyčinka,kefír,12:00-karbanátky s bramborovou kaší,14:00-jogur býlí-0,5l,16:00-ovesné vločky s mlékem,17:30-sacharidový nápoj půl hodiny před cvičením,18:00 cvičení-1h,po cvičení protejnový nápoj,20:00-tuňák s celozrným rohlíkem,21:00 pudink-behem dne ještě 2 jablka

Vím,že toho jím dost,ale nemám to organizovaný kdy co a jak jíst,někdy je to problém,ohledně zaměstnání.Snažím se zapojovat do jídelníčku-zeleninu,rajčata,papriku,salátovou okurku,zelí čínské,kysané atd
ovoce jím,banány,kiwi,jablka
nejím knedlíky,uzeniny,tlustý,spíš k omáčkám rýži,brambor,těstoviny
Cvičím vždy určitou dobu-např rok pak toho nechám jelikož mě to přestane bavit,protože nemám výsledky,pak začnu třeba za půl roku za měsíc,to je různý,ale vždy se k tomu vrátím,takhle už to dělám asi 5let.Nyní cvičím už od jara,cvičil jsem každé dva dny.1)den hořejšek a příště zas spodek tak pořád do kola,až jsem se dostal na takové váhy,že jsem nevydržel-cvičit v jeden den celej hořejšek a tak jsem to změnil a cvičím každý den,ale partie,které cvičím jsem si rozložil na každý den,aby toho nebylo moc.Někdy si dám pauzu,aby jsem si odpočinulCvičím jen doma,žádné stroje,jen závaží,tyč,jednoručky.Protejnové a sacharidové nápoje neberu pravidelně,ale jen někdy.Předem děkuji za odpověď Jarda


Jarda
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 10:13 - Změnil/a: tetsuo


1) Jis nesmyslne rychle za sebou. Nikdo nema tak rychly traveni.

2) Kratce na jidlo pijes sacharidove a proteinove napoje, ktere se ale travi rychleji nez normalni jidlo, takze s sebou berou kousky toho spatne natraveneho jidla.

3) Po treninku pijes proteinovy napoj, coz neni spravny postup. Jak pred tak po treninku je vyhodnejsi pit smesku sacharidu a proteinu; cisty protein se spis znehodnoti na cukr

4) Nejis zdaleka tolik; bilkovin tam moc nebude. Nespocitam to presne, ale divil bych se, kdyby ti to davalo aspon 90 g bilkovin, ktere potrebujes. Horni rozumna hranice bude nekde kolem 120 g bilkovin. (Tady se mozna pletu.)

5) Kazdopadne, problem u ektomorfu je, ze maji zrychleny metabolismus a je vhodne ho trochu zpomalit. (Nepomaha nekonecne zvysovat prijem bilkovin.) K tomu muze slouzit treba pravidelny prijem nejakeho kvalitniho tuku - repkovy, MCT... Teoreticky by mohly pomoct i orisky, mandle a spol.

6) Ten trenink by asi taky bylo potreba videt cely...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarin

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 11:29


Díky za odpověď,cením si toho!!!

Můžeš my teda nějak poradit,abych si ten jídelníček nějak srovnal,aby to bylo přímo na mě jakožto(ektomorfa)nevím zda přímo na mě by seděli ty jídelníčky,které zde uvádíš,proto se ptám!!!
Prosímtě v jaký formě myslíš ten řepkový tuk nebo MCT (znám řepkový olej)ale tuk ne.Jsem laik,ale to ti je asi jasný!!!

Oříšky?Ale jáké přesně a jak často je jíst?

Trénink u mě vypadá takto:před každým cvičením se roztrénuji:
cvičím břicho
1den cvičím-benchpress-55kg(jelikož cvičím sám,nejsem schopný zvedat víc,nikdo my nepomůže)3x8 opakování
Tlaky s jednoručkami vleže hlavou nahoru-3x8 opakování-11kg v každé ruce
Biceps ve stoje-jednoručky-3x8 opakování-15kg v každé ruce
Bicepsový zdvih s velkou činkou nadhmatem-3x8 opakování-23kg
Biceps-přítahy na hrazdě-3x8 opakování-váha vlastního těla +6kg

2den cvičím jen břicho a triceps
Triceps-Tricepsový pullover-3x8 opakování-27kg
Triceps-Kick-back-3x8 opakování 10kg v jednoručce
Triceps-tlak v leže úzkým úchopem-3x8 opakování-40kg

3den cvičím záda a břicho
Záda-ležím na lavici na břiše a s jednoručkami napodobuji plavání(tento cvik spíše jako procvičení)
Záda-přítahy jednoruční činky v předklonu-3x8 opakování-15kg
Záda-Shyby úzkým úchopem-nadhmatem-3x8 opakování-svoje váha + 6kg

4den nohy a břicho
Dřepy-3x8 opakování-81kg-používám opasek,ale nejdříve se roztrénuji s menší váhou
Výpady s jednoručními činkami-3x8 opakování-21kg v každé jednoručce
Lítka-zvedání na špičky-3x 15 opakování-64kg

Mezi těmito dny si vždy udělám nějaký den volno,jinak ale do toho ještě stavím domek,teda už jen dodělávám,takže už to neni tak hrozný!!!

Ještě bych se chtěl zeptat,nevím zda my na to odpovíte,ale třeba ano,trpím i ve svém věku 28let akné,doktoři nevědí čím to je,ale nemůže to být tím,že jím strašně moc a tělo si s tím vnitřně nedokáže poradit,jak jste uváděl ohledně toho trávení a navenek se to projevuje ve formě akné?
děkuji předem za odpověď,Jarda


Jarda
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 12:11 - Změnil/a: tetsuo


Repkovy olej nebo MCT olej muzes prijimat behem dne mezi jidly nakapane v zeleninovem salatu. U MCT se udava horni rozumna davka mezi 20-30 g denne (zacinat tak na 5-10 g), u repkoveho oleje to muze byt i vic.

Stejne tak se klukum, co nemuzou pribrat, v Americe doporucuje jist klasicky sedvice s burakovym maslem, nebo snis behem dne pytlik mandli. (To je takova ta primitivni prakticka rada. V kazde zemi jsou samozrejme jine stravovaci navyky a triky.)

Pomoct muze i granulovany lecitin (10-15 g denne, zacinat tak na 5-6 g) a rybi tuk v kapslich. Samozrejme i tucne ryby - makrely, losos atd.

____________________________

Co se tyce akne - je dane bud nadbytkem bilkovin, nebo nevyvazenosti zdroju (stereotypni strava), nebo taky spatne natravenymi bilkovinami. Problem taky dela nedostatek zinku a vitaminu rady B.

____________________________

Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo své vlastní čisté váhy (bez tuku) v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku). U teenagerů je možné jíst až kolem 2, 4 g bílkovin na kilo.
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Ektomorfové můžou sacharidů nejvíc (je možných i 6-7g/kg denně), endomorfové by naopak měli přijímat trvale sachairdů méně (např. 3 g/kg). Mezomorfové a smíšené typy si musí správné dávkování ozkoušet.
Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru pomocí jednoho dne s 5-6 g/kg. Tomuto postupu se říká superkompenzace; je to velmi šetrné, výkonnost se tím nesnižuje, ale naopak zvyšuje.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)



____________________________
Trenink neobsahuje moc zakladnich cviku a ma strasne maly objem pracovnich serii.
Obvykle se udava, ze ideal pro nabirani svalu je kolem 25-30 pracovnich serii na trenink (rozcvicne se nepocitaji).
Ty mas kolem 3-5 cviku po 3 seriich, cili tak 15 serii maximalne.

Navic to deleni treninku nema velky smysl.

Zkus zacit cvicit tak, ze budes kazdy den delat 1-2 cviky na nohy, 1-2 tlakove cviky na vrsek a 1-2 pritahove cviky na vrsek. Sem tam do toho prihod neco izolovaneho na ruce, bricho nebo lytka.
Fullbody treninky se vetsina ektomorfu vyplati vice nez splity (deleny trenink, kdy se kazdy den cvici neco jineho). Druhou variantou je deleni tela na vrsek a spodek.

Tohleto je mozny start:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

Jinak si muzes precist i tyhlety clanky:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 13:43


A jeste takova "drobnost". Zmenit vyladeni metabolismu trva prinejmensim mesic. Cili nejake vyrazne vysledky jsou videt az dalsi mesic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 13:48


Vzhledem k diete take? V provozovani areobnich cinnosti take?


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2010 14:04


Samotne paleni podkozniho tuku, pokud ho mas nadbytek, je otazka okamzitych zmen. Diety na hubnuti proste fungujou hned.

Neco jineho ale treba je naucit vytrvalce, aby telo palilo pri vykonu prednostne tuk a ne sacharidy. To chce taky tak mesic, cca.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist