Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Zhodnocení/vylepšení tréninku - Jigsaw
Autor Zpráva
Jigsaw

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2010 21:55


Zdravím, cvičím třikrát týdně v posilovně, teď to je něco přes tři měsíce. Nejdříve jsem cvičil tenhle objemový trénink, ale před měsícem jsem přešel na tento HST trénink - je to pro mě vhodný? Případně bych prosil o doporučení nějakýho jinýho plánu.

Bohužel mám problémy s jídlem - nedokážu jíst pravidelně a kontrolovaně, ale jím cokoliv kdykoliv. Nicméně to chci změnit, tak jsem si podle zdejšího článku sestavil jídelníček a snažím se jíst podle toho.

Můj dlouhodobý cíl je vypadat asi nějak takhle - hodně vyrýsovaná a celkem objemná horní část těla, hubenější nohy. Tím pádem nevím, jestli mám ty nohy vůbec posilovat (teď je posiluju - viz plány výše)? Vypracovaná horní část těla s hubenejma nohama asi připadá odborníkům směšná, ale mně se to prostě líbí. Krátkodobý cíl je dosáhnout zhruba za půl roku 75 kg. Nechci na první pohled vypadat tak hubeně jako teď.


Věk: 17
Výška: 183
Váha: 68

Omlouvám se za žádnou fotku, nemám teď k dispozici foťák, co nejdříve doplním.
4D4M

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 08:35 - Změnil/a: 4D4M


Nohy cvic v kazdem pripade, i kdyz ti primo o ne nejde, jsou to velke svalove partie a jejich zatez podnecuje telo k vyplavovani testosteronu, tzn. k rustu celeho tela, kdyz spodek tela cvicit nebudes, ani vrsek nebude na posilovani reagovat tak dobre, telo funguje jako celek. A dokud se nesliknes do trenirek, stejne nikdo nepozna, jestli mas stehno 60 nebo 70 cm.

edit: lol ted jeste koukam, ten prvni trenink, korte, to potes, to rozhodne neni trenink pro zacatecniky, on dokonce neni moc dobre zvladatelny ani pro spoustu pokrocilejsich, ale tak cvicil si, cvicil si zkus se podivat na tenhle program, mohl by ti sedet: http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4401
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 14:03


Na nohy nepouzivej bilateralni, ale unilateralni cviky - vypady, vystupy, split drepy.

V zasade ale plati, ze bez cviceni nohou neroste moc zbytek tela. Nevis, jaka byla startovni pozice toho metaloveho zpevaka. Mozna mel mohutny vrsek vzdycky a tohle je (nic moc) vysledek mnohalete prace.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jigsaw

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 16:17


Mám se teda držet stávajícího plánu a akorát vyměnit cviky na nohy, nebo přejít na ten plán, co posílal 4D4M? Nevím, jestli by to pro mě mělo cenu, když mám čas jen třikrát týdně (a nevím, jestli bych zvládal chodit vždy ve stejné dny) a navíc většinu cviků z toho plánu neznám/neumím. Pokud by mi to ale opravdu prospělo, klidně do toho půjdu.

Jinak takhle vypadal ten zpěvák ve 28 letech, rok 1987.

A tady jsou moje fotky - 1, 2.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:17


Odcvicenim HST ti rozhodne nenarostou obrovske nohy. Pokud jsi vyrazne hubeny typ, jak rikas a ukazujes na fotkach, zabralo by ti nekolik let, nez budou masivni. To se ostatne muze tykat i vrsku tela.

Bohate ti zezacatku bude stacit tohle:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

Postupne muzes telo cvicit zpusobem
1. den - hrudnik, zada
2. den - nohy, ramena
3. den - biceps, triceps


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist