Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / jak vylepšit můj tréning ? :(
Autor Zpráva
jamess

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 20:31


Zdravim , je mi 21 let začal sem cvičit před 4 měsíci , protože sem byl tlusté prase 102 kg 186 cm .
Cvičim doma ,můj momentální tréning je : ráno jak se probudím dám i 500mg L-carnitinu a za půl hodinky jdu na rotoped, jezdím 5 km pak pokračuju tím že dělám série ( 15x prítah 8kg činky na každou ruku zvlášť , 10 x mrtvý tah s 10 kg činkou , 12 x leg raises , simulace jízdy na kole asi 30 s , 15x zkracovačky , 15 kliků , 15 dřepů) sérií dělám 5 po sobe.
večerní tréning : 1g L-carnitinu ,25 km na rotopedu pak pokračuju sériema jako ráno jen třeba kliků dělám 20
strava : po raním cvičení si dam jogurt monte 100 g , po hodince asi si dám cerálie nesquik s mlíkem 250 ml , když mám ještě hlad před obědem dám si třeba jablko .Oběd tady je toho různě ale každý den dost masa , po obědě jim jen ovoce a zeleninu .Večeři někdy jen ovoce třeba půl kila hrozna , nebo par koleček salámu a rohlík a jěště po každém cvičení vypiju asi sklenici mlíka jinak celý den piju jednom vodu z kohoutku nebo poděbradku prolinii
problém je v tom že za první dva měsíce sem zhodil na 90 kg a teď za dva měsíce jen na 88 kg.Ani v pase se to moc nehne ,takže fakt moc toho neuberu.Svalů sem nabral docela dost ale tuk se fakt už skoro nehne .
L-carnitin sem začal brát jak se mi skoro zastavilo shazování , ale moc nepomáhá
Prosím o každou radu , jak zlepšit cvičení nebo jídelniček .
Fill_9

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 20:36


chodis do posilovny? tim by se toho dost vyresilo
jamess

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 20:55


Bohužel do posilky nechodím , asi budu muset začít tak díky .
fropos

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 20:58


nechcu ti kazit iluze,ale L-Carnitin ti k ničemu nepomůže.
Musis si vyresit jidlo a potom mit vetsi vydej nez prijem a pujde to dolu.Jidelnicek najdes tady.
Jinak po aerobce se dava asi hodinku pauza a potom idealne protein (80%+)
Ten trenink je k nicemu,navic prvni se dela silovy trenink a az po te aerobka.
Nudny rotoped vymen nekdy treba za kolo,plavani..
Běh bych asi moc neporučoval,pokud máš nadváhu,pokud vím,není to dobré na klouby (říkali to ve Jste to co jíte).4

Svalů jsi nabral docela dost,ale tuk se nehne dolů?
No teoreticky to možné je,že v dietě nabereš nějaké svalstvo,ale s takovým treninkem a jídelníčkem jako máš ty,se ti to na 100% nepodařilo.
Fill_9

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 21:04 - Změnil/a: Fill_9


hele jestli zacnes do te posilovny chodit, tak je blbost cvicit nejaky tvuj vymysleny trenink. to nikam nevede a vysledky z toho taky nebudou. tady mas trenink presne pro tebe:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

a tady na foru je hodne clanku o diete tak si je precti l-carnitin je podvod, ten ti v hubnuti nepomuze
Gorgy

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 21:05 - Změnil/a: Gorgy


Carnitin je nefunkční podvod (samotny carnitin funguje jenom pokud si ho tělo vytvoří samo)
Tvůj hlavní problém je ovšem v tom že jíš poměrně malo a nepravidelně (což vede ke spomalení metabolismu) musíš jíst pravidelně 5-6 krat denně jidelniček máš tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429
Nejučinější by tebe asi byly sacharidové vlny.I když v tvojem připadě bude mit efekt i když se naučiš pravidelně a spravně jíst.

(tady je tetsuuv navod v jakem poměru přijmat jednotlive živiny )
Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

Co se tyče treningu :
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218
plus mužeš přidat na hubnutí kruhový trening a po nem delší aerobku + v jiné dny Intervalolovy trening.
Idealně v tvojem připadě aerobka třikrat tydně.
jamess

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 21:26


dík moc za rady u mě bude asi fakt problém stim že moc nejím jak sem zacínal cvičit jedl sem daleko víc časem už sem ale neměl tolik hlad tak sem to hodně omezil
taky zkusím ten tréning co jste doporučili fakt moc díky
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist