Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / potréninkové jídlo
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 16:46


Snažím se cvičit 5x týdně , podle práce .
A to rozdeleni treninku vypada jak?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 4 Říj 2010 13:04


Zdravím,
no v pondělí a středy mám thai , a úterky a čtvrtky + neděle chodím do fitka. V neděli jedu nohy a záda a v týdnu zbytek .

Díkec


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Říj 2010 13:13


To porad rikas velmi malo. Bez cviku, serii a opakovani to nema skoro zadnou informacni hodnotu.

_____________

Jinak na tu snidani se da snist vic. Inspiruj se tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429
+
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=4464


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 4 Říj 2010 18:35


Čau,
dík , no víš nechci otravovat , když to tu vidím jak se každý ptá a chce každý hned nabrat a vypadat prorýsovaně , tak nechci zatěžovat ještě mímy dotazy.
Chodím v neděli cvičit u nás ve městě do fitka tam jsou vybavený , tak jedu čistě nohy a proto zbytek dělám v práglu , jak chodím na thai tak tu mají takovou rodinou posilku . Cviky ovládám si myslím v poho na partie jedu 3-5 cviků po 4 sériích s 15,10,8 a pak jak můžu. mezi cviky ještě jedu břicho, to specielně necvičím , toho mám dost na trénincích.
Šlo mi hlavně o radu jaký asi tak gainer kvůli doplnění energie a zabránění únavě a hlavně k dobré regeneraci + nabrání.
Protože tam u nás nabízí věci od "all stars" , QNT a "Peak" a to je cenově někde jinde než je má představa a platit za hlavně za značku nechci.


Ještě jednou dík za názor a odpovědi Mirek


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Říj 2010 23:18


na partie jedu 3-5 cviků po 4 sériích s 15,10,8 a pak jak můžu.
Hm, zrovna tenhle system nepovazuju za idealni. Vychazi z toho, jak cvici nasypani kulturisti, na normalni lidi to VETSINOU moc nefunguje. A rozhodne to nevyhovuje tomu, co je idealni pro lidi, co delaji bojove sporty.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2010 12:38


Ahoj,
no to jsi mě nepotěšil . Myslíš teda že bych měl přejít na dinamičtější cvičení ? Jako víc opakování ? Nebo myslíš že je to špatný co se týče nabírání ? Víš nedělám to už závodně , prostě potřebuji pohyb abych nezlenivěl a nebyl jen zavalitej.


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2010 12:58


Spis naopak nizsi pocty opakovani, tezsi vahy, nedelat pyramidu, ale rampu atd.

Co se tyce spalovani tuku, to je hlavne vec vyzivy, trenink v posilovne s tim ma minimalne co do cineni. (Tohle lidi neradi slysej.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2010 16:17


Dík, tak to vyzkouším , no s tím spalováním nebo spíš se schozením váhy nemám problém , teda něměl jsem. Když jsem potřeboval schodit tak se dařilo.
Měj se .


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Říj 2010 18:40


Jeste tu sem na forum budu psat nejaky treninky, postaveny na principu rampy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2010 14:04


Zdravím,
tak jsem to vyzkoušel a musím říct že je to úplně něco jiného , přijde mi že je to i větší zatížení na ty svaly.
Až sem budeš dávat ten rozpis nějakého téninku tak mi prosím písni odkaz díkec.

Myslíš že je dobré kombinovat dva druhy gaineru během dne , když chci nabrat ? Nebo by jsi volil nějakou jinou variantu ? Mám na mysli zejména Anabolic master - http://www.sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vy ziva/sacharidove-pripravky/gainery-30/anabolic-mas ster-2200g/
a Freak n Huge - http://www.sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vy ziva/sacharidove-pripravky/gainery-30/freak-n-huge -mass-gainer-4-5kg/ nebo by jsi volil nějakou jinou cestu ?

I když mám na svou výšku si myslím váhu dobrou ale chtěl bych ještě pár kil na horu a z jara dát rýsovačku . Nebo myslíš že to je nemožné ?
dík


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2010 16:03


Oba ty gainery vypadaji dobre. Poronej si jen mnozstvi zivin. Rano a behem dne se hodi vice bilkovin a mene sacharidu, po treninku mene bilkovin a vice sacharidu. Vychatej pritom z pomeru zivin uvedenych na obalech.

HTH trenink tady uz jeden je, ale dela se 5x tydne. Jde to stahnout i na 4 treninky tydne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist