Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / potréninkové jídlo
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2010 15:01


Už vím, že samotné bílkoviny po tréninku nejsou vhodnou variantou, ale zajímalo by mě, jak by to bylo, kdybych si dal jídlo bohaté jak na sacharidy tak na bílkoviny? Je to dobrá varianta, nebo je lepší si dát po výkonu gainer či nějaké ovoce, a pak treba za hodku bílkoviny?
fropos

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2010 16:18


Gainer je nejlepší,pokud ti přijde drahý,kup si maltodextrin/glukozu.Tu je dobré míchat s trochou proteinu a lecitinu.Vytvoříš tak fungující gainer za levný peníz.(Lepší by bylo 40% malty 40% glukozy a 20% proteinu)
Gainer hned po cvičení a pak ještě jednu dávku za půl hodiny nejlépe..potom přichází na řadu protein nebo jídlo s vyšším obsahem bílkovin.

ovoce téměř nepřichází v úvahu,snad jen banán.

Osobně to dělám takto: Ihned po treninku 50g maltodexu,okolo 10g bílkovin z proteinu trochu lecitinu.
O 45 min pozděj odměrku proteinu
1,5-2hod po skončení treninku těstoviny/rýže + maso/vejce/tunak.. + zelenina..
večer hodím tvaroh s bílkem,pak ještě hodinu počkám,než se stráví trochu a jdu spát.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2010 18:39


Varianty gaineru:
1) Dětské mléčné výživy (hledej ty, kde je minimum sacharózy) a co nejvic bilkovin. Mají na 100 g výrobku tak 60-70 g sacharidů a 10-17 g bílkovin. Pokud mají tuk do 12 %, je to v pohodě. (Cena asi 70 korun za 250 g, tedy větsinou 2, maximálně 3 dávky.)

2) Mléko Muller, jedno balení má 53 g sacharidu, 14 g bilkovin a 6 g tuku. (Obsahuje podmáslí, sušenou syrovátku a glukózu/dextrózu a minimum sacharózy. ) Většině lidí by mělo stačit jedno balení hned po tréninku a druhé za půl až tři čtvrtě hodiny. Začátečník po lehkém tréninku nepotřebuje víc než jedno balení. (Cena jednoho balení asi 30 korun.)

3) Domácí pudink - mléko (tak půl litru), pudinkový škrob (40 g sáček s příchutí), glukopur nebo med. Můžeš přidat tak 20 g sušeného odtučněného mléka nebo sladké sušené syrovátky.

4) Neslazený kysaný mléčný výrobek (jogurt, kefír, acidofilní mléko) a bílé pečivo nebo rýže. Možno malý banán (je tam nějaká fruktóza, ale ne tak moc).

5) Rýžový nákyp (rýže, mléko, vajíčka, rozinky, vanilka, glukopur/med)

6) Marinované sledě (ne jiný typ masa; tento je nejstravitelnější) a rýže nebo těstoviny

7) Silný masový vývar (ale bez masa a zeleniny), rýžové nebo klasické nudle

8) Sladké pečivo, kakao

(Všechny tyto možnosti jsou podstatně horší než kvalitně dělaný gainer a vyjdou podobně draho nebo dráž. Nicméně jsou o něco lepší než ostatní běžné jídlo a lze je tedy využít, když není po ruce gainer.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 12:36


A co znamená podstatně horší než kvalitní gainer? Když si dám třeba 2 mléka od mullera, tak nemam predstavu o kolik je to horsi nez normalni gainer.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 12:57


Uvadi se, ze potreninkova tekuta vyziva s filtrovanymi bilkovinami a stepenymi cukry je asi o 30 % ucinnejsi pro regeneraci, nez normalni jidlo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 14:47


tak to ten muller vpodstaťě splnuje ne? Chci si koupit sacharid goliath, ale ted ho nemaj skoro nikde na sklade nebo maj ale moc draho, tak uvazuju co konzumovat nez si ho koupim.
Claws

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 15:01 - Změnil/a: Claws


Tohle dám za týden, co myslíš Tetsy ?
http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-30/nitro-gain-2495g /
---
líbí sem ity extrakty z rostlin navíc, a cena není špatná
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 15:04


V Muller mliko NEJSOU filtrovany bilkoviny. + Nejsou nijak vyvazeny aminokyseliny. Ty cukry by relativne usly, je to asi nejlepsi varianta.
Jenomze MUller je DRAZSI nez gainer. V tom je ten vtip. Je to moznost, kdyz nemas momentalne gainer po ruce, ale v nicem to neni vyhodnejsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 15:06


nitro-gain-2495g
Nijak me to nenadchlo. Proteinova slozka je jen syrovatkova. V sacharidove slozce je i fruktoza a sacharoza. Ty rostlinne vytazky tam nemuzou byt v nejake velke davce, protoze by to nemelo dobrou chut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 15:14 - Změnil/a: Claws


a toto- http://www.bsbfit.cz/detail/67748/hyper-mass-5000- /
http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-20/exum-mass-xxl-ga iner-hardcore-4-5kg-akce/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 15:37


EXUM MASS XXL
- kombinuje zbytecne sacharidy a kreatin (oni tam sice davaji jedlou sodu, ale i tak...)
- syrovatkovou proteinovou slozku se snazi vyvazit jen pomoci bilku, coz je malo
- nerozepisuji, kolik je tam tech mineralu

________

A ten druhej uz vubec ne. To je formule, jak z roku 1995


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 16:06


tak co navrhuješ, nemám moc prachy..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 16:15


Z tohodle si prece musis uz vybrat (odstranil jsem ty drazsi):

Anabolic Classic Gainer - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Anabolic -Classic-Gainer&id=275

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7

Mass Gain MCT – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Heavy Weight Gainer 900 – http://obchod.ronnie.cz/s-126-heavyweight-gainer-9 00.html

Compres B.I.G. (Nutrend) - http://www.doplnky-vyzivy.cz/nutrend-compress-b-i- g-6000g-banan/d-71190/

ISO MRP (Nutrabolics) – http://www.nutrishop.cz/iso-mrp-227kg--p974


MVP Nutrition Power Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/mvp-nutrition-power-m ass-2270g-banan/d-70221/

Ultimate nutrition Gainer Muscle Juice - http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

Isoganer – http://obchod.ronnie.cz/s-1523-isogainer.html

QuickMass Gain - http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html

Mass Bomb 3500 (SFH) - http://www.protein.sk/mass-bomb-3500-p-152.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2010 19:40


http://www.nutriexact.sk/sacharidove-napoje/276-an abolic-classic-gainer-3000-g/
ten jde
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 09:03


Levnej, dobrej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 19:28 - Změnil/a: Ph1L


hele je ok kdyz na vahu asi 75kg jim asi 155g bilkovin a 340g sacharidu? a ceho a kolik by melo byt vic nebo min ve dnech treninku? Díky
Claws

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 19:38


bílkoviny okay, sachry navýšit něco málo, pod 400..
Gorgy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 19:41


bilkovin možna až zbytečně moc.Sachry jsou poměrně individualni.
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 19:42 - Změnil/a: Ph1L


ok díky a v ty dny treninku navysit sachry nebo co s nima?a co s bilkovinama? o kolik je zvednout? a na kolika drzet tuky?
Gorgy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 20:10 - Změnil/a: Gorgy


ok díky a v ty dny treninku navysit sachry nebo co s nima?a co s bilkovinama? o kolik je zvednout? a na kolika drzet tuky?

Tohle maš všechno v tom co tu tetsuo třikrat denne piše.

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 20:18 - Změnil/a: Ph1L


no tak jak tady clovek ma hledat kdyz proste si kazdy pise do prispevku ktery je uplne o necem jinem..kdyby tady nekdo delal v tematech poradek tak by to bylo ok a nemuseli bysme se ptat na 20stejnych veci denně..

jinak diky
Claws

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 20:22


Tohle fórum, totiž nikdo nevede.. Tetsuo, kterej se nám jeví jako správce, jelikož je náš ''guru'' nemá žádné autorská práva, tohle fórum prostě jede jen tak bez správců..
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 20:29


ja vim.
kernel

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2010 09:50


Co burisony a mléko nebo lupínky a mléko? 150g+1kg mléka

Jako maso a rejže je taky ok bez salátu.


Vůle odejde dřív než tělo.
wial

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2010 23:50


Tohle fórum, totiž nikdo nevede.. Tetsuo, kterej se nám jeví jako správce, jelikož je náš ''guru'' nemá žádné autorská práva, tohle fórum prostě jede jen tak bez správců..
Ja sem napsal zakladately stranek posilovani.cz aby me a tetsua udelal spravci. Ale tady to forum nebezi na nejlepsim systemu pro spravcovani a editovani.


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2010 23:53


Spravcovstvi by mel dostat jeste minimalne Kraken.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 00:55


Ja mu napisu, kdo by mel zajem dejte vedet.


www.last.fm/user/WIAL
Mirek

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 09:10 - Změnil/a: Mirek


Ahoj lidi, a zvlášť "guru" Tetsuo,
chtěl bych na zimu nabrat nějaké kilo a z jara začít rýsovat , chodím do posilky a ještě k tomu dlám thai-box a
tak bych se chtěl zeptat na tento doplněk stravy ?
http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-30/anabolic-masster -2200g/

nebo zda je tu něco co by jsi mi doporučil www.sportnutrition.cz

je mi 30 měřím 183 a váha 88-90kg

díky za odpověď Mirek


Mirek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 11:14


Spis nez doplnky si vyres trenink a stravu.
Jak momentalne cvicis a jak vypada tvuj bezny jidelnicek?

_______


http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-30/anabolic-masster -2200g/ - Tohle je dobry

Tyhle taky:
http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-20/mutant-mass-6-8k g/

http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-20/the-incredible-b ulk-gainer-3-6kg-sacek/

http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-30/freak-n-huge-mas s-gainer-4-5kg/

http://sportnutrition.cz/produkty/sportovni-vyziva /sacharidove-pripravky/gainery-30/monster-mass-33- gainer-2-7kg/

___________

Dal si porid vitaminy a mineraly, lidi tohle casto podcenujou


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mirek

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 12:27


Ahoj,
díky za radu. Na vitamíny a minerály určitě mrknu.
Snažím se cvičit 5x týdně , podle práce .
Každé ráno snídám musli s mlékem cca 0,5l (odstředěné)
oběd jak kdy maso + těstoviny,brambor nebo ryže. Někdy jen chleba se salátem.
Večer si a během dne si dávám na střídačku nízkotučný tvaroh s ovsnými vločkami nebo musli s mlékem.
do poledne se snažím dělat ještě drink gainer.
Jinak hned po tréninku také gainer a pak před spaním .

Díky


Mirek
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist