Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / zhodnoceni treninku
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
sv_mira

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 13:13


Zdravim,byl bych moc vdecny,kdyby se nekdo zkusenejsi vyjadril k tomuto treninkovemu planu.Cvici podle neho kamarad,ale moc nepribira,tak prave nevim jestli je chyba v treninku nebo jinde.Chtel bych podle nej zacit taky cvicit,takze diky moc.

1) prsa+zada
multipress-4 serie,15-12 opakovani
rozpazovani s jednoruc. cinkami v leze-4 serie,12opak.
peck deck-4 serie,12opak.
bench pres-hlavou dolu-4serie,12opak.
tlak na prsa na stroji v sede-4 serie,12opak
stahovani kladky(horni) k hrudniku,4 serie,12-10 opak.
vodorovne pritahy na stroji-4 serie,12-10 opak.
pritahy velke cinky v predklonu-4serie,12-10 opak.
vzprimovani na sikme lavici-4serie,max opak.

2)RAMENA+LYTKA
tlaky na stroji na ramena-3serie,12-10 opak.
rozpazovani na protismernych kladkach-3serie,12-10opak.
pritahy jednoruc.cinky v klece na lavici-3serie,12-10opak.
vypony na stroji na lytka-4serie,12 opak.
vypony na hacren drepu-4serie,12opak.

3)BICEPS+TRICEPS
biceps. zdvih AZ cinky ve stoje-3serie,10-12 opak.
bic.stroj-3serie,10-12 opak.
scotova lavice-nadhmatem-3serie,10-12 opak.
stahovani horni kladky(s provazem)-3serie,10-12opak.
tlak na stroji na triceps-3serie,10-12opak.
tlak s cinkou v leze na lavici-3serie,10-12opak.

4)NOHY-STEHNA
predkopavani na stroji-4serie,12-10opak.
zakopavani na stroji-4serie,12-10opak.
leg-press-4serie,12-10opak.
drepy v multipressu-4serie,12-10opak.
vypady smerem dopredu-4serie,max opakovani
2 cviky na bricho-3serie,15 opak.


sestavoval to clovek,kterej pracuje v te posilce,kam kamos chodi.diky za jakoukoliv kritiku
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 15:15


Kristova noho, co vsechno jsou schopni zplodit "odbornici" z posiloven, nemam slov...
Pro zacatecnika 20 serii na hrudnik, 16 serii na zada atd. U vseho jen 10-12 opakovani. Samozrejme, co nejvic izolovanych cviku, vsechno v sede a na strojich. Des bes.

Tohle jsou treninky pro pokrocile nasypane kulturisty. Ne pro zacatecniky, kondicni cvicence, ani pro nekoho, kdo je jednoduse typ, ktery ma problemy s nabiranim (hardgainer, ektomorf)


Zkus si precist tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

A pak si vyber nejaky trenink, ktery neni split, ale fullbody nebo vrsek/spodek nebo "tlak/tah".
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402
http://www.ironfactor.cz/viewforum.php?f=5&sid=5a4 61322c14067b581e64f36a0f05e24


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 15:27


Kamos cvici asi dva roky,ale vysledky jsou prave minimalni(vazi asi 65kg),ani nevis,jak si mi pomohl,reknu to i kamaradovi,ale nejspis me neposlechne,diky moc tetsuo
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 15:38 - Změnil/a: tetsuo


Nic mu nerikej, nech ho precist si ty ctyri clanky. To je potreba proste vstrebavat par dni. Neni to uplne snadne pochopit, kdyz ti 90 % lidi rika neco jineho. Bohuzel 90 % lidi cvici blbe. To, ze nekdo z tech, co cvici blbe, nabira, je dano supergenetikou, steroidy + obrovskymi davkami bilkovin. Chytre to ale neni v jednom pripade.
Vetsina treneru z posiloven, jsou nekompletentni troubove, kteri napodobuji akorat to, co delali pred mnoha lety nadopovani profici. Na Zapade uz se davno cvici jinak.

Ale plati tohle: vetsina lidi, co spatne pribira, ma cvicit v kazdem treninku cele telo, nedelat izolovane pohyby a zamerit se na zakladni cviky a nizsi pocty opakovani.
A k tomu samozrejme vic jist, vetsinou komplexni sacharidy a zvysit prijem vlakniny a vody. Bilkoviny vetsina lidi dovede konzumovat ve vetsim mnozstvi, ale sachry a tekutiny moc ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 15:45


OK diky,jinak se chci zepta,jde vydet,ze mas prehled,aspon co se techto veci tyka,kde jsi ziskaval vedomosti?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 15:56 - Změnil/a: tetsuo


V cestine a ve slovenstine
www.ironfactor.cz
www.biomag.sk

V anglictine
www.t-nation.com
www.elitefts.com

Tech stanek jsou ale desitky, ctu ruzne autory.

V cestine vyslo taky par knih o vyzive a suplementech.

Jinak konzultuju s jednim clovekem, ktery delal 30 let v reprezentaci pro kulturisty, powerliftery, karatisty a cyklisty. Je to vystudovany biochemik a sam dodnes cvici.

Pokud by me chtel nekdo kritizovat, tak muze samozrejme velice snadno zacit tim, ze nemam zadnou trenerskou licenci, certifikat vyzivoveho poradce, nebo aspon par semestru mediciny, farmacie nebo FTVS.
Nicmene, neni dulezite, ze tady neco pisu ja, ale ze to pisou a praktikujou skutecni profici na Zapade (prip. taky v Rusku), a ne tady nejaci mistni patlalove, kteri si akorat umeji prohlizet obrazky v kulturistickych casopisech...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 16:08


jj diky za odpoved,jinak tim clovekem urcite myslis p.Novaka,o kterym jsi se tady nekde zminoval,ze?A jeste bych se Te chtel zeptat,jak je to s cokoladama a s ruznymi tycinkami typu Snickers,dodavaji potrebne cukry a energii?Ja si treba,tak hodku pred kazdym zapasem davam jednu tatranku,diky za trpelivost
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Dub 2009 16:23


Ano, myslim Petra Novaka. Ono je samozrejme problem verit nekomu, kdo se zivi vyrobou doplnku vyzivy, a muzes si myslet, ze te nechce obalamutit.
Ale pokud vis, ze za tim clovekem jsou vysledky a klidne ti rekne "neni potreba uzivat mnoho proteinovych napoju" a "u kreatinu neni potreba nasycovaci faze, to je jen komercni trik" a "nebudu vyrabet jine kreatiny, kdyz ty tzv. pokrocilejsi nedovedou nic specialniho", "jasne, prodavam karnitin, hlavne jinym firmam, ale nikdy na krabicku nenapisu, ze pomaha spalovani tuku, protoze to neni pravda", tak to docela dovede presvedcit.

Problem s cokoladama a sladkostma je v tom, ze v nich je hodne vysoce nekvalitnich a dokonce skodlivych tuku. Cukr se samozrejme pouzije, zhruba tri ctvrte hodiny po konzumaci.
Dulezite pred zapasem je spis mit v zasobe dost tekutin a mineralu a celkove uz nastradanou energii. Jedna tatranka te az tak moc nevytrhne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2009 21:15


tetsuo:jeste bych se Te chtel zeptat,ted se s kamaradem pripravujeme na zapas(thajsky box)a v ramci tehle pripravy dvakrat tydne chodime do posilovny,snazime se cvicit tzv. system tabata-jedeme 20 vterin maximum opakovani,10 vterin pauza,cely se to opakuje 8x,jedeme s malou zatezi.Problem je to,ze mi prijde,ze jsem ztratil silu a uvazoval jsem,ze bych zmenil trenink.Ale tak trochu hacek je v tom,ze potrebuju silu i rychlost a mam strach,ze pokud budu trenovat silove(malo opakovani a velka zatez),tak ze budu pomalej,mohl by jsi mi plz poradit,diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 15:55


Ty jo, tak Tabata neni zrovna vec na nabrani sily a vybusnosti. Tabata se skvely na kondicku a hubnuti, dovede i relativne udrzovat uz nabyte svaly.

Byt Vama, jednu Tabatu 1x tydne doma nebo venku a v posilovne bych se 2x tydne zameril na silove cviky. Jen bych nejel velky objem serii, aby svaly, slachy a nervova soustava nebyly moc unavene.

Je uplny nesmysl bat se, ze zvedani tezkych vah nejak zpomaluje. je to presne naopak. Podivej se na sprintery, delaji normalne vzpreracske cviky. A podivej se nekdy na vzperace, jak dovedou rychle a vysoko vyskocit. Americti fotbalisti, basebalisti, ledni bobisti, vsichni cvici s cinkami a zvedaji na vykon.
Nejsilnejsi svalova vlakna sjou totiz rychlostni vlakna. Kazdy trener powerliftu ti vlastne rekne, ze mu jde nejvic o rychlost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 21:06


Zamerte se na cviky jako je drep do sedu, drep s vyskokem, vypady, svih s cinkou, trh, silove premisteni, vysoke pritahy, nadhoz, tlak jednou rukou ve stoje, tlaky s kladkou, uzky bench powerlifterskym stylem, pull through, shyby na hrazde, kliky na bradlech.

Vyber si na kazdy trenink 4-5 cviku a delejte 4-8 serii po 2-3 opakovanich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 21:35


mohl by jsi pls kratce popsat tyto cviky,nebo hodit odkaz na nejake video:
svih s cinkou,trh,vysoke pritahy,tlak jednou rukou ve stoje,diky moc

jinak ten nadhoz,tim myslis klasicky vzpirani,ze?a ty vypady se maji delat s jednoruckou v kazde ruce?a misto siloveho premisteni se muze delat MT,ne?a posledni otazka-proc mame delat ten bench na uzko,ma to nejaky hlubsi vyznam?
Vim,ze je toho na Tebe asi trochu moc otazek najednou,ale opravdu si Tvych informaci moc vazim a hodne mi to pomaha,diky za Tvuj cas a info
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 22:31 - Změnil/a: tetsuo


www.youtube.com a zadej do search:

svih s cinkou - dumbell swing

trh - snatch, dumbell snatch

vysoke pritahy - high pulls exercise

tlak jednou rukou - one armed dumbell press

nadhoz - push press

silove premisteni - power clean, MT je mozny, at uz klasika, sumo, nebo rumunsky

vypady - lunges, milion variaci, s jednoruckami, velkou cinkou, dopredu, dozadu, do boku..

Jinak inspirace pro bojovniky:
http://www.youtube.com/watch?v=57pv_1j4dH0
http://www.youtube.com/watch?gl=CZ&hl=cs&v=4M1JxMi D5T8&feature=channel
http://www.youtube.com/v/cgFD4MiOi_A&hl=en&fs=1
http://www.youtube.com/watch?v=mS0HCDum-S4&feature =channel


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 22:35


Bench na uzko jinak zamestna vic triceps, ktery je dulezitejsi pro udery nebo prsni svaly. Nerikam nedelat klasicky bench, jen, ze uzky je specifictejsi pro bojovniky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 22:48


jj diky,najdu si ty cviky a jeste se chci zeptat,pribira se po tom svalova hmota,pokud to budu cvicit jak si psal?nepotrebuju pribirat,ale par kilo navic by mozna nebylo na skodu,ale za predpokladu,ze porostu nejen hmotnostne ,ale i silove,protoze bych mel nevyhodu ve vyssi vahove kategorii,kdybych zustal silove porad na stejne urovni.Urcite podle toho budu cvicit,doufam,ze dvakrat tydne staci
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 22:54


Silove zdvihy zamestnavaji "rychla svalova vlakna", ktera rostou ze vsech nejlip. Tudiz svaly nabirat budes.

Kolik, to zalezi na tom, jakou mas genetiku, jak jis, kolik budes delat serii a jak casto budes cvicit.

Osobne bych doporucoval drzet u 3 opakovani serie na 4-6, u 1-2 opakovani na 8. Nechodit vys.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2009 15:22


a jeste dve otazky-s kolika procenty to mam cvicit?tak kolem 90%,ze?a kolik vterin mam davat pauzu mezi jednotlivyma seriema?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2009 16:31


Mel bys znat svoje maximalky (100 %), ktere delas s bezpecnou technikou.

Je pak nekolik moznosti.
90% staci 3-4 serie po 3 opakovanich. (Jinak hrozi "prepaleni" CNS.)
s 80 % se da delat i 8 serii, s 85% tak 6.

Jinak je jeste moznost delat tzv. dynamic effort trenink. Tam se pouziva 55-60 % a delaji se 3 opak v 6-8 seriich. A dulezite je hybat s temi cinkami fakt rychle. Maximalne vybusne. Dolu kontrolovane, ale nahoru bleskem.

Doporucuju dat si na Youtube "west side barbell dynamic effort" a uvidis.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2009 21:42


jasne,ale kolik vterin mam davat pauzu mezi seriema?a kdyz se prepali CNS,tak staci tak 3 dny pauza,ne?par kilo navic se mi hodi,ale nerad bych pribral hodne(kvuli vahove kategorii),dalo by se to pribirani nejak zastavit?treba ve stejnej kdy posiluju den behat?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2009 08:52


Prepalena CNS te muze vyradit na hodne dlouho, klidne i par tydnu. Nemusis o tom vedet, ale muzes prehnat jeden trenink a pak se soustavne pretrenovavat dal, i kdyz ty dalsi treninky nebudou tak vycerpavajici.

V podstate plati - cim vetsi zatez, %, intenzita, tim delsi odpocinek. U 90 % by to mely byt tak 2 minuty, mozna 3.

U 80 % kolem minuty az minuty a pul. U 85 % kolem minuty a pul az dvou minut.

U dynamiky s 55-60 % staci maximalne minuta.

Pribirani ci hubnuti je hlavne vec vyzivy. Musis najit sve optimalni mnozstvi sacharidu a bilkovin, ani moc, ani malo. Musis se regenerovat a zaroven si udrzovat vahu. 2 treninky tydne, jeden na maximalni zdvihy a druhy na dynamiku by nemely prinaset vyrazny objem. Kdyz tak delej
90% - 3x3
80 % - 6x3
85% - 5x3
Silu to prinese tak jak tak, objem svalu ale nebude velky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2009 21:07


Dneska jsem to cvicil poprve.Skoro nic krome stehen me vubec neboli,coz me trochu zneklidnuje,byl jsem zvykly chodit z posilovny napumpovanej.Jinak se chci jeste zeptat,ten nizkej pocet opakovani plati u vsech Tebou zminenych cviku(vypady,shyby,kliky...).A jeste se chci zeptat,ty drepy do sedu,to je ta variace,kde dosedavas na lavici?ja delam normalni drepy,ty jsou mene vhodne?a jeste jeden postreh-ty drepy s vyskokem se maji take delat s vysokou zatezi?to je tak na odrovnani kolen,ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2009 15:06


Napumpovani neni indikator rustu svalu nebo zvyseni sily. Stejne tak bolest po treninku neni dulezita. Ty se mas zlepsovat, nemas byt rozbolavely. Jak rikaji rusti treneri - cvic tak casto a tak tezce, abys byl porad cerstvy.

Zrovna shyby, kliky a vypady se daji delat na vetsi pocet opakovani.

drepy do sedu - youtube: box squats - daji se daji delat lip silove, jsou bezpecnejsi.

Drepy s vyskokem - jen jehka vaha - tak 20 % tveho maxima. Staci, ze se snazis vyskocit co nejvys. Delaji se i drepy s vyskokem na boxik, bez zateze. Jde o to zlepseni dynamiky, coz ocenis jako bojovnik nejvic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2009 21:09


tetsuo:tak ten silovej trenink jsem musel prerusit,na treninku mi trener rikal,ze pred zapasem mam trenovat svalovou vytrvalost.S kolika procenty myslis,ze je nejlepsi trenovat vytvalost?Jinak,asi se to ma jet do selhani,ze?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2009 10:06 - Změnil/a: tetsuo


No, nejsem odbornik na martial arts sporty, i kdyz jsem pred lety taky delal karate, kung-fu a kickbox.

Nicmene, vsechno to bylo bez nejake poradne metodiky a nejak nemam moc duvod verit tomu, ze cesti treneri bojovych sportu opravdu vedi, proc neco svym sverencum predepisuji.

Klasicky oblibene je treba nechat bojovniky behat dlouhe trate. Dnes se ukazuje, ze to nema skoro zadny efekt a staci delat intervalovy trenink (HIIT, Tabata a spol.)

Nevim taky, co tvuj trener rozumi pod pojmem silovy trenink. Jestli si predstavuje 8-10 pomalu provadenych opakovani (cili kulturisticky zpusob cviceni), tak to je neco podstatne jineho nez 1-3 dynamicky delane opakovani (powerliftersky zpusob).

Co vim, tak treba Chad Waterbury trenuje borce na K-1 a ultimatni zapasy a necha je delat silovy trenink porad.

Proste by bylo dobre ujasnit si, co si tvuj trener predstavuje pod pojmem posilovani, jestli vi, ze silovy trenink nezpomaluje, ale naopak rozviji rychlost a jestli nejak pocita s tim, ze kondicku ti zajisti intervalovy trenink, at uz behani, nebo formy Tabaty nebo treba ten Caveman trenink, kteremu jsem tady zalozil topic nedavno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2009 10:58


muj trener za sebou ma nejaky vysledky,i kdyz se muze samozrejme taky mylit.
S tim behem mas pravdu,ale zaroven se doporucuje behat po stridavym terenu,takze vlastne dochazi ke zmenam zateze.Jinak napr. v Thajsku tak borci trenujou a fyzicku maji urcite,ted se prave snazim zjistovat,jak to s tim behem je,takze kdybys mel nejaky zajimavy odkazy(clanky,studie),tak to sem plz hod.

Pod pojmem silovy trenink si predstavuje tu powerlifterskou verzi,rikal at tak posiluju,ze je to v poradku,ale pred zapasem at posiluju v takovemto casovem harmonogramu:1)dlouho dobu pred zapasem silovej trenink
2,potom at prechazim na trenink zamereny na vybusnost a dynamiku
3,par tydnu pred zapasem at cvicim svalovou vytrvalost
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2009 12:16


Upozornuju, ze fakt nerozumim vrcholovymu zapaseni. Osobne vidim duvod akorat v tom neunavovat se premirou cviceni tyden pred zapasem a klidne provest nejakou sacharidovou superkompenzaci, aby svaly byly odpocaty a nabity energii.

Navic, nevim, co je "svalova vytrvalost" a jaky druh treninku by se pod tim mel skryvat.
Treba tenhle trenink "silove vytrvalosti" pochazi od odbornika na bojove sporty. A je to proste zvedani tezkych vah.
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=202&highl ight=silov%E1+vytrvalost

Trenink zamereny na vybusnost a dynamiku - no, to je prave silovy trenink s temi 55-60 % vahy, ktery uz jsem popisoval.

Cili znova - ty pojmy jsou pro me dost nejasny. Tvuj trener pouziva dost odlisny slovnik od toho meho. Mozna se v necem shodneme, a ani o tom nevime.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2009 14:42


sorry,napsal jsem to blbe,trener samozrejme rikal "silova vytrvalost".
Jinak,musi do 24. shodit asi 2 kila.Myslis,ze je dobry shodit tak 3 kila a den pred zapasem pit a cukrovat,takze bych tak den pred zapasem kilo pribral(ale 2 kila by byly porad dole),a zaroven bych mel dostatek vody a cukru?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2009 15:37


Jo, urcite, to je dobry napad, s tim shozenim vahy a pak se nacukrovat a dat do sebe jeste treba plasmaexpander.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2009 15:14


Jinak,kdyz budu denne jist 3 jablka,260g piskotu a na obed ryzi se 150g masa,tak by vaha mela jit dolu,ze?K tomu samozrejme aerobka kazdej den.Kaslu na jojo efekt,jde mi o kratkodoby shozeni vahy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2009 16:04


A kolik vazis?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist