Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Mohl by my někdo poradit?
Autor Zpráva
Simon

Člen
# Zasláno: 10 Led 2009 22:08


Asi před měsícem jsem začal posilovat více pravidelně a s činkama (ne jenom se svým tělem...kliky, dřepy, lehy-sedy). Chtěl bych vědět jestli je můj posilovací program alespoň trochu účelový. A kdyby ne, tak jestli by mi mohl někdo poradit co mám dělat. Přez den se snažím sníst co nevíc bílkovin, ale moc toho neni, tak 80 g. V budoucnu bych chtěl začít chodit do posilovny.

Je mi 15 , vážim 67 kg a měřim 173 cm.

Posiluju doma se 4 kg jednoručkama. Mezi jenotlivými cviky dělám něco kolem 1 minutové pauzy.

co dělám:
kliky 25
upažování v lehu s jednoručkami 15 (na baloně...lavici si chci vyrobit)

dřepy s 8 kg zátěží 25
výpady s 8 kg zátěží 15 na každou nohu

upažováni s jednoručkami vestoje 20
zvedání ramen s jednoručkami 20
stabilizace rotatorové manžety 20 na každou ruku

tricepsový zdvih s jednoručkami (za hlavou) 20
koncentrovaný bicepsový zdvih 20 na každou ruku

lehy-sedy 30
šikmé zkracovačky 20

Potom se snažim protahovat.
2krát týdně chodím na treninky, kde není problém udělat i přez 100 kliků dřepů a lehů-sedů(Jeden trénink je dvou hodinový a druhý tří hodinový).
Simon

Člen
# Zasláno: 10 Led 2009 22:10


A ještě něco. Posiluju 3krát týdně.
SyndromxXx

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 09:40


Řekl bych, že to chce zvýšit váhy a snížit opakování. Kolik děláš serii?
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 10:18


Jednu
SyndromxXx

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 13:51


cvič 8-12 opakování po 3 seriích, dej si takové váhy, abys po tréningu zvládnul ještě jednu sérii (ne do vyčerpání)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 13:57


Chtěl bych vědět jestli je můj posilovací program alespoň trochu účelový.
- A ucelovy k cemu?

2krát týdně chodím na treninky, kde není problém udělat i přez 100 kliků dřepů a lehů-sedů(Jeden trénink je dvou hodinový a druhý tří hodinový).
- To jsou treninky ceho? K jakemu sportu chces navic posilovat?

To, co zazim delas, je proste jednoduchej kondicni trenink. Pokud delas od kazdeho cviku 1 serii a pak 1 minutu pauzu, tak to ti vyjde s 11 cviky a nejakym protazenim tak na 25-30 minut, ne?
Z tohodle svaly rozhodne nenaberes. Jen si zlepsis kondici.


Přez den se snažím sníst co nevíc bílkovin, ale moc toho neni, tak 80 g.
- To je docela protireceni, nesnazis se Pokud tam pocitas vsechny bilkoviny, i chleba, ryze, testovin apod., tak je to pro nekoho, kdo prochazi rustem v puberte, malo.
Mel by ses snazit o takovych 100g, a pokud neporostes, tak o 120 g. (Zkratka, az nekam ke 2g/kg telesne vahy.)
Metabolismus je individualni, nekterym lidem staci 1,6 g/kg, nekomu kolem 2,2 g/kg.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 14:20


Myslel jsem aby byl učelový k získání síly.

Chodim na musado.

A jaký cviky a jak bych je měl prosimtě dělat abych si jenom nezlepšoval kondici. Vyjde mi to tak na 40 minut.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 14:34


Silu ziskas tim, ze delas zakladni vicekloubove cviky s tezkou zatezi. Ne izolovane cviky s lehkou zatezi.
Bud si musis dokoupit nejake cinky, nebo zacit chodit do posilovny. Nebo taky delat opravdu narocne cviky s vlastni vahou.

Koukni se, kdyz tak na tohodle chlapika:
- http://www.youtube.com/watch?v=57pv_1j4dH0&feature =related

- http://www.youtube.com/watch?v=B9hk9z1YVcE

Mas tam i internetovou adresu na clanky k posilovani pri bojovych sportech: www.Rosstraining.com

Dobra je i stranka: www.dragondoor.com



vyjde mi to tak na 40 minut.
Tak to nechapu. To matematicky nevychazi.
Mas tam 11 cviku. ty ti zaberou 1-2 minuty. Delas od kazdeho jenom 1 serii. a mas minutu pauzu mezi nimi.
I v nejtezsim pripade ti to muze zabrat 30 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 14:47


Dík za odpovědi.

A jinak ty jednotlivý cviky se snažim dělat pomalu abych co nejvíc zapojil svaly.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 14:50


A jinak ty jednotlivý cviky se snažim dělat pomalu abych co nejvíc zapojil svaly.

Sorry, ale picovina na entou. Koukni se na ty videa. Sila se buduje vybusne. Jasne, patri k tomu dobre rozcviceni.
Ale nejaka pomala opakovani na co nejvetsi zapojeni svalu jsou blbost. Vzperaci, powerlifteri, boxeri, zapasnici, rugbyisti, ostepari, koulari ad. proste nic takoveho nedelaji.
Pomala opakovani delaji jenom kulturisti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 15:42


Aha dík.
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 16:42


Tak takhle dobrej bych chtěl bejt (jako ty na těch videích).
Jirkas

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 17:12


To bys ale musel zacit cvicit jako on, a dat tomu par let tvrdyho treninku
Simon

Člen
# Zasláno: 11 Led 2009 18:01


To jo no.
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2021 19:36


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2021 19:37


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2021 19:38


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 11:26


woma15.1PERFBettErleWoulGuruTeam
KillZodiXXXISonaRondMattJuanHerb
RobeJaynTescMcCoCasiClanLocuMAYA
SantRingNinaJohnHypoFiloTimoChri
MexxViolExxyWillAgenChucPureXVII
CredDennSquaMetaKeraHomeWrigZone
JeweRaseJuleJameMotoXIIICircLowl
DidiMikaJudiCircNokiDigiBlueGreg
BIANIoanMostFunkSieLCravAlanGeor
WittJaakSilvJerrZoneElegClicHapp
ProsSelaVIIILAPISharPoseDeliZone
HappJoha
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 11:27


ChroNBRMFuxiZonediamGiniZoneZone
StanProsURFIXVIIJameSelmZoneZone
ImagEnriCathZoneXVIIStefZoneZone
ZoneFallleikMHohSennSamsGardDeli
HitaFadeSimoGranBookArriTellWind
JardWoodFACERefePROTfrohMerrEasy
BettSampStanBlanSilvJohnFallWind
SofTMistSupeRedmViteCartEverNeed
XVIIFantLangBrooJeweHeraMichEric
HanaXVIINeueAcadAcadWaltXVIIRubr
WindOperPropBogdXVIIsideRevoDodo
WhatOnly
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2021 11:28


JeanJohnEpisMarcEdwiFinoJudiLang
BlooShirWindXVIIfictGhiaOverPaol
WindSallAnekStevFionDickByrdMagi
WindSennSennSennMichEberCumbDonn
WoodwwwnThisSincMempSomeBonnXVII
tuchkasAdobFion
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 5
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist