Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / O Posilovani.net a foru / potřebuju shodit svalovou hmotu -stehna
Autor Zpráva
Evelin

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2008 21:53


Zdravím,
potřebovala bych poradit. Již dva roky navštěvuju fitko. S tím, že jsem začínala pod dohledem trenérky, která mi připravila několik tréninkových plánů šitých na míru + jídelníček. Ze začátku jsem skutečně makala a jedla podle jídelníčku a zkrátka jsem byla k sobě tvrdá, na sladké, které je mou slabostí (čokoláda), se ani nepodívala...Už v té době jsem měla silná stehna - nikoli však tuk (i když ten tam samozřejmě také je/byl), ale svaly - důsledek nauváženosti z "mladších let", kdy jsem intenzivně jezdila na kole - velké kopce a chodila do fitka a posilovala, aniž bych o tom něco věděla..Nicméně cvičení dle plánu a dodržování jídelního plánu mělo svůj úspěch a já skutečně měla vypracované tělo a svaly na stehnech si také daly říci...
Ale postupně jsem se přestala krotit a začala se přejídat třeba jsem si dala snídani (např. ovoce s ovesnými vločkami a jogurt) no ale potom jsem to ještě za hodinku třeba dokrmila čokoládou a ono se to krásně projevilo...jak jinak Takže mám cca o 3 kila navíc a moje hnusná stehna se opět pěkně zvětšila.
Vím, kde je chyba, sice cvičím,ale jím víc, než je zdrávo a hlavně mám sedavé zamětnání - což je hrob pro má stehna.
Omlouvám se, že to tak podrobně popisuju, ale myslím si, že je to důležité, pokud pořebuju "kvalitně" poradit.
No a nyní jsem si zkrtáka řekla dost, vracím se do "normálu" a nebudu se přežírat. Stále chodím do fitka - 2 x týdně. Ale potřebuju se zoufale zbavit mých velkých stehen - pokud někdo víte, máte zkušenosti budu ráda za každou radu.
Díky a přeju hezký večer všem
Borecx

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2008 23:00


Evelin
A ses si jista ze je to dobry napad se jich zbavovat? Myslim ze nebudu mluvit jen za sebe kdyz renku ze na žěně to vypada pěkně když má silnější stehna a zadeček, a pokud posilujes tak to urcite nebude tak hrozne, kolik mas obvod pres stehno ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2008 09:21


No, fakt by to chtelo nejake parametry.

1) Vek, vyska, vaha, obvod stehna...

2) Plus jidelnicek, ktery ti dala trenerka + to, jak zhruba normalne jis.

3) V zasade to ale chce zvysit frekvenci cviceni ze 2 na 3 treninky a pridat aerobni aktivitu - kolo, beh, veslovani...
Treninky by mely procvicit cele telo, ne jen nohy


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2008 09:31


Hlad na sladke zahani vlaknina (nejlepe ze zeleniny a celozrnnych vyrobku) a chrom (da se koupit v tabletach).

Cokoladu muzes nahradit nejakymi proteinovymi koktejly a cokoladovou prichuti. Ja treba dnes cokoladu nejim prave proto, ze uz denne neco cokoladove vypiju.

S temi "svaly" na stehnech. U zen byva obecne krome silnejsimu sklonu k nabirani tuku problem se zadrzovanim vody, coz castecne souvisi s mentruacnim cyklem. Voda se drzi v tele diky vice faktorum, nejlepe to jde ovlivnovat snizenim soli (sodiku) v jidle. Tzn. mene solit a nepit mineralky s vysokym obsahem mineralu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Evelin

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2008 17:29


Takže ty parametry by byly: 1) 26 let, 169cm, 61kg a 53 cm
2) jídelníček je takový:
snídaně - jakékoli ovoce např. salát z pěti druhů ovoce+ lžička medu
nebo ovesná kaše vytvořená z 1/2 litru mléka+ hrst rozinky
nebo 2 banány+jogurt do 3% tuku, půl hrnku ovesných vloček,1/4 hrnku mandlí a rozinek
žitný chléb - 3 plátky + pomerančový juice ze dvou pomerančů
puding vytvořený z 1/2 l odstředěného mléka se 3 vařenými jablky
3/4 hrnu uvařených jáhel + jablko, banán nebo jiné ovoce
těstoviny pšeničné celozrné s nízkotučným tvarohem a grankem
(toto skutečně dodržuji a nejím nic jiného, pokud zrovna neulítnu a nedám si po snídani ještě třeba hrnek sušených švestek nebo čokoládu, když mě honí mlsná)

tří hodinová pauza a následuje oběd
maso - vepřové, hovězí, kuřecí...buď vařené nebo pečené (smažené nejím)
s rýží natural a vařenou zeleninou (směs kukuřice, hrášek, mrkev)
zapečené celozrné těstoviny s brokolicí a 20% eidamem+ 2 vejce
kus kus s ledovým salátem+ tuňák ve vl. šťávě, balkán sýr, paprika
nebo cottage s 2 plátky chleba (žitný) + 2 ks zeleniny
20 dkg šunky od kosti + 2 plátky chleba (žitný)

3-3.5 hodiny pauza - svačina
ovocný nízkotučný nápoj
ovocný jogurt
ledový salát s tuňákem ve vl. šť.
2 nastrouhané mrkve

3-3.5 hodiny pauza a večeře
zeleninový salát - paprika, okurka, ledový salát, rajče, balkánský sýr
vařený špenát + vařené hov. maso
tvaroh nízkotučný s paprikou, rajčetem a cibulí

- tak toto je náčrt jídelníčku, který mám od své trenérky kromě toho, že občas ujedu - v poslední době to bylo často, tak skutečně jím jen toto a necpu se bílým pečivem ani uzeninama ani smaženými jídly.
A k pití - většinu dne piju ovocné čaje a nebo vodu s vymačkaným citronem, ale dávám si také kávu tak 1-2 x denně 1/2 hrnek -3/4 káva rozpustná a 1/4 mléko odstředěné. Minerálky nepiju.
Myslím, že problém je hlavně v tom, že ujíždím na tom sladkém a mám málo aerobní aktivity.

Jinak pokud jde o tréninky, rozhodně necvičím pouze nohy, mám to skutečně rozdělené na všechny tělené partie - tréninky tak pokrývají všechny tělesné partie.
Určitě budeš mít pravdu, že by to chtělo nějakou aerobní aktivitu - dříve jsem chodila 2x týdně posilovna 1x týdně aerobik. Nyní už pouze 2x týdně posilovna.
Evelin

Člen
# Zasláno: 19 Čvn 2008 17:31


Ještě k dotazu Borcex - ano skutečně se toho svalstva chci zbavit - vím, že někteří chlapi to odcení, nicméně já se necítím dobře.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2008 11:03


Jidelnicek vlastne dobrej. Akorat me prekvapuje, ze se snida tak pozde a neni mezi tim a obedem nic mensiho.

Nikdy bych nejedl v jednom jidle jen "ovoce". Cukry vzdy doplnit i nejakymi bilkovinami (aminokyseliny z nich ovlivnuji praci inzulinu a lepsi zpracovani cukru).

Jinak sama dobre vis a rikas, ze chyba je v tom mlsani. Osobne bych to resil tim, ze bych pridal na bilkovinach - libovem masu, vejcich, kysanych mleckych vyrobcich. Budes mit vetsi pocit zasyceni.

Zvysit frekvenci cviceni bude treba.
fakt ty 3 posilovaci treninky + 2-3 aerobni, obvykle se to pro usporu casu dela tak, ze se 45-60 minut posiluje a 20-40 minut lehce bezi, slape na kole nebo vesluje na trenazeru.

Primo aerobik (hodinu hopsani na hudbu) - nejsem toho moc priznivec. Nepali to ani tak moc tuk, jako spis svaly. Coz se ti mozna libi, ale spis je to neefektivni cviceni. (Zkratka - nema specificke zamereni a na kazdeho pusobi jinak. Spravne sestaveny trenink je specificky a pusobi na vsechny lidi stejne - vzhledem k urcitemu cilu - napbrani svalu, paleni tuku, zvyseni sily, vytrvalosti, dynamiky atd.)

A fakt si nejsem jisty, jestli mas moc svalu na stehnech.
Jak je u obvodu stehna 53 cm pri 169 cm vysky dany pomerem svalu, tuku a vody, to si musis realisticky zhodnotit sama.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Evelin

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2008 13:52


OK, děkuju moc za odpověď. Zařídím se podle toho a pevně doufám, že výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
Ještě jsem se chtěla zeptat, jak píšeš o tom poměru svalu, tuku a vody, zda je možné to nějak zjistit jaký ten poměr je?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2008 15:01


Snadno. Existuji vahy, ktere meri procento tuku tim, ze ti do tela vyslou slabounsky elektricky signal a protoze voda je vodiva a tuk ne, tak ti to primo na displeji zpocita. Myslim, ze takova vaha stoji max 2000,-, mozna i o dost min.

Jinak, o mnozstvi vody se muzes presvedcit, pokud si snizis v tele zasobu glykogenu (svaloveho cukru) a mineralu.
V zasade - dva tydny postupne snizuj prijem cukru, dva az tri dny nejez zadne prilohy a zadne ovoce, na konci ani mlecne vyrobky a tyden nejez nic slaneho.
Do toho lehce cvic, s lehcicmi vahami a vyssim poctem opakovani. Na konci zjistis, jak na tom jsi. Bilkoviny nesnizuj, ztratila by se svalova hmota, ktera je potrebna.


tady je to popsano velice presne pro kulturisty a fitnessky "den po dni", funguje to ale na kohokoli a nemuze se ti nic stat.

http://www.nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=E fektivni-spalovani-podkozniho-tuku&to=82


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist