Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Opět a zas Ty SV
Autor Zpráva
Kokrspanel

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2016 16:04


Dobré odpoledne, po nějakém čase domácího posilování a následném pracovním úrazu který mne upoutal cca na měsíc na lůžko jsem se celkem zalil tukem.. Nelíbí se mi to a tak chci nasadit SV.

Chci jet vlny 100-100-300 s tréninkem v lowcarb dnech (1h cardia po posilování)

Vážím na mých 175cm skoro 80kg a můj cíl je 75kg

V den se 100gS mi to vychází na - (1500kcal, 160gB, 40gT, 115gS)
a v den s 300gS na - (2300kcal, 175gB, 23gT, 290gS)
+ carnitin, minerály, spalovač

Byl bych rád za každou radu a připomínku
Děkuji
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2016 10:29


Ahoj ,

Nikdo nic nenapsal tak ti dam aspon muj nazor , sacharidove vlny bych ti vubec nedoporucil tohle je proste dieta ktera patri zavodnikum par dni pred soutezi. Vetsinou to maji lidi nastavene tak , ze jsou dost kcal po bazalem a celkove maj malej prijem. Akorad si rozhodis metabolizmus. Lepsi je proste vyvazena Strava ktera obdahuje kvalitni bilkoviny , sacharidy a tuky.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist