Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Rada
Autor Zpráva
relax

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2016 20:55


Cau,

je me 19, merim 190cm, vazim cca 123kg, cvicim cca 5let a chtel bych pomoct doladit chyby na jidelnicku..(su silovy sportovec nikdy sem vizualni stranku moc neresil, ted to chcu poprve trochu vypraskat) chtel bych to dat do kvetna tak kolem 112-115kg

v praci se moc nenahybu.. neco malo pochodim ale zadna zatez

jim nasledovne:

5:00 75g vlocky + 30g hydro + 1ks ovoce
8:00 zitny chleba 50g + 5vajec(3 cele 2bilky), zelenina nebo 100g kruti sunka +100g mozarella/cottage + zelenina + pul avokada
11:00 200-250g kureci maso+75g ryze +zelenina
14:00 podobne jako 8:00
17:00 200g hovezi nebo losos + zelenina nekdy 1ks peciva
18:00 trenink - pred nim arginin, behem treninku bcaa,hned po 30g hydro
20-21:00 250g nizkotucny tvaroh + 20g susene bilky + 50g tvaruzky

denne dam tak 2-3kavy.. ty hodiny drzim jen kdyz mam denni smenu.. kdyz mam nocni tak podle toho jak se vzbudim ale furt po 3hodinach


cvicim 3xtydne + aspon 2x tydne si chodim zaplavat tak 1,5km

diky za rady
Legi

Moderátor
# Zasláno: 17 Úno 2016 11:24


Ahoj,
předně mi nejprve řekni, jestli je opravdu tohle Tvůj jídelníček, protože jestli mě zrak nešálí, napočítal jsem tam pouze cca. 200g sacharidů, což je na takovýho pořízka extrémně málo.


42let @ 195cm @ 125kg
relax

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2016 12:48 - Změnil/a: relax


jo je to vazne muj jidelnicek protoze v praci se proste 12hodin nepohnu a jediny pohyb je v posilovne a kdyz jdu plavat .. nejakou unavu nepocituju ze by se to telu zdalo malo.. kdyby jo tak to zvednu + kazdy den vypiju cca 4-5l vody
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Úno 2016 07:27


Mám pocit, že si ze mě buď utahuješ, nevíš vlastně co všechno za den sníš, nebo jsi mimozemšťan. Podle všech tabulek a vedění lidského metabolismu, bys měl být buď mrtvý, nebo k tomu mnoho neschází. Teď vážně, doporučil bych si s tímto jídelníčkem skočit k lékaři, aby Tě poslal na vyšetření funkce štítné žlázy, protože jediné logické vysvětlení tohoto nepoměru mezi vydanou a přijatou energií se jeví zpomalený metabolismus v důsledku snížené funkce štíné žlázy.

K jídelníčku je z tohoto důvodu těžko něco poznamenávat. Snad lososa nejíš každý den. Proč tolik hydra? U bílkovin rychlost vstřebávání nehraje takovou roli jako jejich využitelnost. To je zásadní. Proč jíst odtučněný tvaroh? Proč jíst vůbec tvaroh? Na noc máš nechat GIT odpočinout, nebo alespoň přijmout něco lehce stravitelného, např. tekutou náhradu stravy. To stejné před tréninkem. Tobě se chce cvičit po 200g hovězího? Musíš si uvědomit, že hovězí se tráví několik hodin a během cvičení se odkrví vnitřní orgány a schopnost GIT trávit se velmi omezí, zvýší se perilstatika střev a jídlo prosviští do tlustého střeva a začne hnít. Máš tam i další chyby, nicméně neznám další okolnosti, takže se to těžko posuzuje.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist