Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Dotaz na Legiho
Autor Zpráva
sandy

Člen
# Zasláno: 24 Led 2015 14:41


Ahoj Legi, chtěl by jsem tě poprosit v usměrnění ohledně mírné redukce váhy /4-5kg/ a následného udržitelného poměru tuku. Koketoval jsem s myšlenkou zkusit sacharidové vlny, ale po přečtení mnoha příspěvků na toto téma /hlavně tvých / usuzuji, že je zbytečné se trápit nějakým "skokováním" sacharidů, ale přidat na aerobce. Pokud jsem dobře pochopil, není vůbec nutné jít do žádného /byť mírného/ kalorického deficitu? Mám v plánu jet těžko - lehký split 2x2 v týdnu. Bude na začátek dostačující povězme po jednom silovém tréninku 30 min běh, po jednom lehkém 10 min HIIT, a v jednom volném dni další 30 min běh? Ještě dotaz k dávkování sacharidů po tréninku, je vhodné dlouhodobě po tréninku brát pouze protein a komplexní sacharidy doplnit až cca 90 min po tréninku v pevné stravě, nebo je lepší to střídat a kvůli zvyšování výkonnosti dát nějaké sacharidy hned po tréninku? Díky
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Led 2015 16:08


Jj, sacharidový vlny jsou pro závodníky. Smysluplnější je dělat superkompenzace, když už někdo chce být hardcore.
S tím kalorickým deficitem je to tak, nicméně musíš dodržovat striktně životosprávu, jíst správné cukry ve správnou dobu a využívat burning fat efektu po silovém a HIIT tréninku. Po tréninku nemá moc smysl dělat dlouhou aerobku, stačí jen 10 minut a už vůbec ne HIIT. HIIT dělej samostatně v netréninkový den, nejlépe ráno, nebo dopo.

Po silovém tréninku, chci svaly, dám gainer s rychlými cukry, ale klidně hodinu po tréninku, protože do té doby spaluju tuk, což je super. Chci primárně zhubnout, dám za 90 minut protein s kokosovým olejem a samozřejmě s minerály a vitamíny.


42let @ 195cm @ 125kg
sandy

Člen
# Zasláno: 24 Led 2015 18:28


Dobře. tak jídelníček si nastavím tak, aby příjem/výdej byl v rovnováze, /tuky konstatní, s bílkovinami a sacharidy budu mírně hýbat na základě tréninkových dní resp. volna/. Pokud po tréninku stačí 10 min aerobky, nevidím problém ji zařadit po každém tréninku plus HIIT 1-2 týdně ve volném dni. Svaly chci o trochu více než primárně zhubnout, tzn. že po hodině gainer /je vhodný i po HIIT-u?/ a za další hodinu pevné jídlo, sacharidy během dne budou převážně komplexní, po šesté hodině večerní jen bílkoviny a tuky, může být? Ohledně suplementace. Objednám z vašeho shopu Gold Gainer, na doplnění během dne Total Protein a na noc micelární kasein /je nějaký rozdíl mezi 85 a 86/, resp. kdy budete mít skladem Night protein? Co se týče BCAA, vím, že nejsi zastáncem jejich používání před tréninkem, má nějaký výraznější smysl je používat po tréninku či během dne a jestli ano, kdy je nejvhodnější doba?
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 24 Led 2015 21:48


Je to dotaz na Legiho tak sa mu do toho nebudem pliesť ale na tie doplnky Ti odpoviem
Nočný proteín bude do konca týždňa a skladom
medzi 86 a 86 nie je prakticky žiadny rozdiel 1g % bielkovín a iný výrobca
a len taká drobnosť už vo februári to je 2.1 sa začnú naskladnovať novinky do obchodu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 25 Led 2015 12:19 - Změnil/a: Legi


Gainer po HIIT není vhodný, radši se za hodinku normálně najez a preferuj komplexní sachry.

BCAA mají smysl brát po tréninku.


42let @ 195cm @ 125kg
sandy

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2015 14:41


Potřebuji dopilovat suplementační plán, objednal jsem i HMB a kokosový olej. Je rozumné HMB dávkovat 2xdenně po 2gr a to první dávku do svačinového proteinu a druhou do nočního? Olej by jsem viděl tak 3xdenně po cca 7 gramech. Ještě ohledně kreatinu, v tréninkový den ho mám v gaineru, v netréninkový den ho mohu smíchat do toho svačinového proteinu společně s HMB nebo je vhodnější jiná doba, resp. je nutné společně s kreatinem vzít i nějaký cukr kvůli transportu nebo na tom nezáleží?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 1 Bře 2015 11:46


Je rozumné HMB dávkovat 2xdenně po 2gr a to první dávku do svačinového proteinu a druhou do nočního?

Na noc určitě ne, klidně to dej celé najednou do čehokoli po tréninku.

Ještě ohledně kreatinu, v tréninkový den ho mám v gaineru, v netréninkový den ho mohu smíchat do toho svačinového proteinu společně s HMB nebo je vhodnější jiná doba, resp. je nutné společně s kreatinem vzít i nějaký cukr kvůli transportu nebo na tom nezáleží?

Gainery obsahující kreatin si nekupuj. Kreatin přijmutý s takovým množstvím živin se dlouho zdrží v žaludku a degraduje díky kyselosti prostředí. Kreatin ber buď ráno na lačno, nebo po tréninku na lačno. Cukry jsou pro transport bílkovin vždy třeba, ale stačí až následně.


42let @ 195cm @ 125kg
Hable

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2015 21:23


ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli není lepe dávat po tréninku ovoce místo gainru ????
maacher

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2015 22:06


neni, ovoce obsahuje dost vlakniny, coz zpomaluje traveni a vstrebavani.Navic gainer obsahuje bilkoviny, ktere jsou dulezite k regeneraci a stavbe svalove hmoty.Vec se da resit davkou proteinu a ovocem, nedomnivam se, ze by to melo nejaky zadadni vliv na stavbu svalove hmoty.
Hable

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2015 16:07


Ano dělám to s proteinem ihned po tréninku abych odkyselil organismus, myslím si že z toho důvodu to je lepší než gainer a taky obsahuje trávicí enzymy které pomůžou trávit líp protein.
Prosím chtěl bych se zeptat jestli vadí to že to zpomaluje trávení když to dám hned po tréninku, když někdo dává gainer až hodinu po tréninku. díky za odpověd předem.
maacher

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2015 17:12


Ty mas nejake studie, ktere uvadeji, ze gainer zakyseleluje organismus?To slysim poprve, jsou dve varianty, jedna je davat samotny protein, kdy se uvadi, ze sacharidy zablokuji rustovy hormon, a.druha je, ze se dava protein a jednoduche cukry, aby se zvedla hladina inzulinu, ktery natlaci ziviny do svalovych bunek. Zbytecne v tom hledas kouzla. Koktejl po treninku nema zadny zasadni vliv na rust svalu, dulezita je pravidelnost a dodrzovani celkoveho poctu zivin dnes a denne.
Hable

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2015 17:27


díky
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist