Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Správný postup?
Autor Zpráva
loop

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2014 14:31

Zdravím, jsem začátečník, který se dal tak trochu na zdravý životní styl.
185 cm, 83kg. Cvičím 4 týdny. Snažím se vyrýsovat svaly a zhubnout břicho. 3x týdně posiluju s vlastním tělem a s jednoručkama, jedu hlavně břicho a prsa. 3x týdně se snažím provozovat HIIT, 30 sekund sprint, 60 sekund chůze.
Mám pár otázek ke stravě:
1) zelenina večer (rajčata, okurek, paprika) je problém?
2) banány - často čtu že to je kalorická bomba a do diety se nehodí, sním tak 3 denně, míchám si je do jogurtu
3) pečivo - zde nevím jestli zvolit žitný chléb nebo knackerbroty od racia.
4) rama, máslo nebo co si mazat na chleba?

Děkuji za zodpovězení otázek
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 31 Srp 2014 19:36

Ahoj.

1) Nevidím v tom problém, dal bych k tomu i nějaké maso. Ovšem vše záleží na celkovém denním příjmu makroživin, mikroživin a vody. Zkrátka pokud už večer budeš mít všechno "splněno", pak si můžeš dát jen zeleninu. Ale všechno vychází z dobře propočteného a sestaveného jídelníčku.

2) Viz body 1. V dietě jde o to, abys měl vyšší výdej, než příjem. Zkrátky být v kalorickém deficitu. Pokud sníš denně 10 banánů, a stále budeš v deficitu, tak to nevadí. Jen je důležité dostatek bílkovin v dietě.

3) Víceméně je to jedno. Řešíš věc, kterou řeší závodní kulturisté. A přitom se (předpokládám) dopouštíš dalších desítek chyb zcela zásadnějších. Například řešit jestli chci izolát nebo koncentrát, když nemám ani spočtený jídelníček, jestli jíst takové nebo takové pečivo, atp... Mně nevadí ani celozrnné pečivo, a znám amatérského kulturistu který jí světlé.

4) Cottage sýr

S pozdravem

Jan Jícha
loop

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2014 09:36