Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Sacharidové vlny - jídelníček, rada
Autor Zpráva
rostahanzal

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2014 09:41


Dobrý den.
Už delší dobu uvažuji, že vyzkouším sacharidové vlny přečetl jsem dost článku na toto téma a z těchto informací jsme se pokusil udělat jídelníček.
No, chtěl bych poprosit o pomoc jedince kteří o tomhle tématu ví a už mají nějaké zkušenosti a jestli by mi mohli okomentovat můj přiložený jídelníček který jsem si dělal sám.
Mám 85 kg a 190 cm nejsem abnormálně aktivní ale při vlnách budu dělat kardio (45min) a lehké posilování.
PS: Kdyby se vám něco na mém jídelníčku nelíbilo nebo kdyby jste si mysleli, že to nebude fungovat prosím upozorněte mě a poraďte co mám popř. změnit nebo co vyměnit a za co..)
Děkuji za pomoc vážím si toho.

Jinak denně budu dodržovat pitný režim min 3,5l vody.

Pondělí: pod 50g sacharidů
Na snídani: 3 bílky z vajíček (11g bílkovin a 0,7g sacharidů)
Svačina: 25g proteinu (19,1g bílkovin)
Oběd: 100g kureciho masa (13,5g bílkovin)
Svačina: 25g proteinu (19,1g bílkovin)
Večeře: opět 100g kureciho masa (13,5g bílkovin)

Úterý: cca 150g sacharidů
Na snídani: 3 bílky z vajíček (11g bílkovin a 0,7g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + Rácio chlebíčky(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Oběd: 100g kuřecího masa + 50g rýže (14g bílkovin a 40g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + rácio chlebíčky(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Večeře: opět 100g kuřecího masa + 50g rýže (14g bílkovin a 40g sacharidů)

Středa: cca 250g sacharidů
Na snídani: bílý jogurt, cornflakes(50g) (9,25g bílkovin a 48g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + Rácio chlebíček(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Oběd: 140g kuřecího masa + 100g rýže (20g bílkovin a 80g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + Rácio chlebíček(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Večeře: opět 100g kuřecího masa + 80g rýže (14g bílkovin a 63g sacharidů)

Čtvrtek: cca 350g sacharidů
Na snídani: bílý jogurt, cornflakes(60g) , banán (10g bílkoviny a 80g sacharidů)
Svačina: tvaroh + rácio chlebíček(5ks) (34g bílkovin a 50g sacharidů)
Oběd: 100g kuřecího masa + 150g rýže (14g bílkovin a 118g sacharidů)
Svačina: tvaroh (30g bílkovin a 9g sacharidů)
Večeře: opět 100g kuřecího masa + 150g rýže (14g bílkovin a 118g sacharidů)

Pátek a Sobota: pod 50g sacharidů
Na snídani: 3 bílky z vajíček (11g bílkovin a 0,7g sacharidů)
Svačina: 25g proteinu (19,1g bílkovin)
Oběd: 100g kureciho masa (13,5g bílkovin)
Svačina: 25g proteinu (19,1g bílkovin)
Večeře: opět 100g kureciho masa (13,5g bílkovin)

Neděle: cca 250g sacharidů
Na snídani: bílý jogurt, cornflakes(50g) (9,25g bílkovin a 48g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + Rácio chlebíček(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Oběd: 140g kuřecího masa + 100g rýže (20g bílkovin a 80g sacharidů)
Svačina: 30g proteinu + Rácio chlebíček(3ks) (20g bílkovin a 26g sacharidů)
Večeře: opět 100g kuřecího masa + 80g rýže (14g bílkovin a 63g sacharidů)

Pondělí: cca 350g sacharidů
Na snídani: bílý jogurt, cornflakes(60g) , banán (10g bílkoviny a 80g sacharidů)
Svačina: tvaroh + rácio chlebíček(5ks) (34g bílkovin a 50g sacharidů)
Oběd: 100g kuřecího masa + 150g rýže (14g bílkovin a 118g sacharidů)
Svačina: tvaroh (30g bílkovin a 9g sacharidů)
Večeře: opět 100g kuřecího masa + 150g rýže (14g bílkovin a 118g sacharidů)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist