Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Sacharidové vlny - význam, jojo efekt, rada.
Autor Zpráva
stw6633

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 18:21 - Změnil/a: stw6633


Ahoj,

jak už jsem tady psal, někdy 10.1.2013 sem měl nějakých 74,5 kila a zalité břichoa střed těla obecně tukem, což nepůsobilo vůbec dobře. Napadlo mě tedy to, co jsem udělal v létě, kdy mi trenér předepsal sacharidové vlny a řídil jsem se dle nich. Čili od 10.1.2013 - 27.1.2013 jsem jel při té váze cca.74.5 kg vlny ve stylu 100 100 300 100 300 200 atd.. náhodně přeházené. Trénink v poslivně k tomu cvičím A B kardio C D kardio A B kardio C D a takhle pořád dokola. Čili silový trénink při kterém se snažím držet pořád stejné váhy 4-5 týdně podle toho jak to vyjde. Po tréninku ještě dávám 15 minut kardia. K tomu každé ráno dávám 1h kardia, jelikož mi to trenér řekl, že je to nejlepší ráno nalačno a jednu hodinu protože se tuk prý spaluje až po 20 minutách. Takže vlastně trénuji každý den ráno kardio a večer bud silový trénink nebo opět kardio. Ve výsledku jsem měl 23.1.2013 71,5 kg tedy o 3 kila méně než na začátku. Bez větších váhových změn jsem pokračoval až do 27.1.2013 ve stejném stylu vln a poté jsem nasadil nové. Od 25.1.2013 jsem přešel na systém 50 100 200 300 50 100 200 300 při váze nějakých 69 kg. 31.1. do 6.2 se mi váha držela neustále na 68 kilech cca. tak jsem se rozhodl zařadit cheat day a od 8.2. jsem se rozhodl přitvrdit abych se zbavil těch posledních zbytků a jedu 0 50 100 150 200 300 při váze 68 kg. Chtěl jsem to vydžet 15 dní, ale zarazilo mě to co jsem si přečetl tady na foru. 1)testuo tu psal o tom, že stylem maso-protein-bílky občas rýže nastane následně jojo efekt, což mě zarazilo, jelikož všude vlny doporučují právě díky tomu, že by jojo efekt neměl nastat díky cyklování sacharidů, tak jsem se začal docela bát. Co tedy dělat a jak postupovat po skončení vln a jak dlopuho je nutné si dál hlídat množství sacharidů atd.? 2)Je dobré a má tedy cenu každé ráno dělat to kardio na rotopedu nebo běžeckém páse? 3)Jak tedy trénovat po ukončení vln? Můžu pak přestat ze dne na den s tím rannm kardiem nebo ho třeba dát jen 3x týdně? 4) Rád bych kdyby mi někdo zkušený tedy poradil jak z téhle šlamastiky ven, nejraději bych co nejdříve zmírnil a přestal s tím, a nechal si poradit něco mírnějšího než vlny ale začínám se bát toho jojo efektu. Děkuji moc za rady, doufám, že poradí přímo testuo.


Jinak jak jsem říkal držím to od 10.1. do dneška a můj jídelníček vypadá asi takhle(mezitím byly pouze 3 cheat days, kdy jsem snědl snad celý dům):

Ráno: protein nebo bílky nebo cottage

Svačina protein

Oběd: maso(kuře, ryba, hovězí)

svačina: protein

večeře: maso

Sacharidy cykluju dle toho co sem psal nahoře a beru je jenom z rýže. Rád bych vrátil na nějakou přijatelnou stravu. Jak už sem říkal, momentálně 68 kg, 18 let, cvičím něco přes rok. Prosím tedy o radu, jak tedy mohu jíst abych mohl přesat s tím kardiem ráno a nejet už tyhle šílený vlny. Sem z toho docela psychicky v pr***. Jak to tedy zmírnit a zíroveň si uržet nebo pomaličku hubnout dál.. DÍky.
maacher

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 18:36


Toho trenera bych chtel videt. Naordinovat 70 kilovemu klukovi, ktery nesoutezi sacharidove vlny a jeste s prijmem sacharidu 50,dokonce 0, to je podle me absolutni nesmysl. Stravuj se dle zasad racionalni vyzivy, posiluj a sacharidove vlny nech kulturistum.
stw6633

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 18:51 - Změnil/a: stw6633


Nene, on mi tehdny dal pouze 100 nejmín, toto jsem si teď napsal já, když si to pročteš postupně celé tak jsem to tam vysvětloval.. CHápu, ale co mám teď dělat, a jak přesně tedy jíst, kolik tréninků a jaké, aby se mi to nevrátilo a postupně sem to udržet případně v delším časovém horizontu dorýsoval.. Nevím co ted, a rada ať se stravuju podle racionální výživy mi moc platná neni když sem uprostřed rozjetého vlaku a nevím jestli mám vystoupit nebo ještě 15 dní jet do konečný. Hlavně nevím kolik mám pak zařid sachru atd..
maacher

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 19:58 - Změnil/a: maacher


Nechápu, proč tedy nedbáš rady trenéra a pouštíš se do něčeho, čemu očividně moc nerozumíš. Taky trošku nerozumím tvým obavám. Je to jen jídlo, nejsou to léky, nemusíš do puntíku vše tak řešit a vážit každé jídlo na gramy. To kolik sacharidů konzumovat, ti nikdo neřekne. Každý má jiný somatotyp a každé tělo se chová jinač. Musíš si sám nastavit hranici, kdy tvé tělo nabírá svalovou hmotu a pálí tuky. Řekněme, že začneš na 3-4 gramech sacharidů a dle formy buď zvedneš nebo ubereš. . Tvá strava by měla obsahovat vše potřebné pro budování svalové hmoty, tzv. bílkoviny, komplexní sacharidy, zdravé tuky. Měl by si konzumovat 5-6 jídel denně. Měl by ses vyvarovat prázdným kaloriím, jídlům, které ti nic nedají, jako jsou hamburgry, sladkosti atd.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429
Hlavně nezapomeň pořádně cvičit. Pochybuju, že si při těch svých 0 mohl nějaké cvičení zvládat.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 10 Úno 2013 20:12


Mě jsou záhadou následující věci.

Proč děláš kardio na lačno? Ty se moc rád nemáš, viď?

Proč zařazuješ prasečí dny?

Celé to na mě působí zoufalou snahou, ale bídným provedením a neznalostí věci. Za celou dobu, co sis ničil organismus, je výsledkem zráta 5 kil, což bude z největší pravděpodobností jen voda, tuku minimum. Ťukni si u mě na modrej nápis Moderátor, kde se Ti zobrazí seznam mých témat a příspěvků. Tam pohledej odkazy, kde jsou zmínky o sacharidových vlnách. Pokud bys něčemu nerozumněl, ozvi se.


42let @ 195cm @ 125kg
Legi

Moderátor
# Zasláno: 10 Úno 2013 20:23


Ostatně koukám, že jsme to spolu již řešili. Nezakládej prosím pořád nová témata se stejným dotazem, ale pokračuj tam, kde jsme skončili. Pokud zde lidi zjistí, že se ptáš pořád dokola na to samé, dokonce již pod druhým nickem, nebudou Ti již zřejmě ochotni odpovídat. Díky!


42let @ 195cm @ 125kg
stw6633

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 20:57 - Změnil/a: stw6633


Proč dělám kardio na lacno? Možna proto ze je to nejúčinnější bezpochyby. Prasečí dny? Už té vidím jak 30 dni nejís nic jiného než bilky protein a suchý kuře... 5 kilo fakt není voda, měl sem pneumatiky na břiše ted mám six pack byt ještě úplne není definovany. A co říkáš o dnech a nulou? Bez problému kardio rano i trenink se stejnými vahami jako před začátkem diety. Jediny důvod proč už s tím chci seknout je ze mám chutě na jídlo pro normální smrtelniky.
stw6633

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 21:11


Víte co, akorát plácáte nesmysly o vyvážený stravě a z čeho se ma skládat to vím taky.. Za rok sem přibral asi 10 kilo svalový hmoty.. Tak mi nepovidej co mám jist a ať nejim burgry.. Pral sem se celkem jasné a to jak fackovat tedy přesně kolik a jestli je třeba vlnit nejaký čas po skončení a ve finále mám z toho pocit ze víte ještě min než já.. A neustale opakujete pi** o komlexni strave. Ostatním díky za rady, hlavně legimu a testuuovi, jinak to tu nemá smysl, mějte se.
maacher

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 21:48


Tak kdyz vsecko vis a svaly pribiras po kilech, sickpack mas, tak nechapu proc zde chodis s dotazy
stw6633

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 22:23


To ze sem nabral par kilo svalu a mám nedokonale viditelný sixpack nez neznamená ze všechno vím.. Nevím toho jeďte určitě hodně, proto se ptám a rad si nechám poradit, ale to ze mám jist 6 denne a co mám jist ví snad každy sportem nedotčený člověk... O burgrech ani nemluvě..
maacher

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 22:48


Ale ono v tom bohuzel nic jineho neni, proste to dodrzovat, den po dni a kdyz vydrzis, tak budes spokojeny. Ale ty v tom bohuzel hledas neco, co neni, jedes extremni vlny, ktere nemusis, jis stravu, ktera proste neni dobra, nevim vlaste, co chces slyset. A pokud si za rok nabral tolik svalu, tak je to krasne, nevim, co bys jeste chtel. Kulturistika je beh na dlouhou tray, ne na rok.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 11 Úno 2013 07:53


Kardio na lačno po ránu funguje jedině tehdy, pokud jsi vyčerpal svalový glykogen předchozí večer a nedoplnil ho. Trénink na lačno způsobí výrazný pokles hladiny cukru v krvi a můžeš sebou švihnout. Pro organismus je to mj. zbytečný stres. Když už, je dobré si dát před tím 20g proteinu.

Zbytečnost prasečích dnů spočívá v tom, že potom, co jede tělo v určitém energetickém deficitu, nadměrným příjmem energie za A) nastane jojo efekt, kdy veškerá nadbytečná energie se okamžitě uloží ve formě tuku zpět, za B) zatížíš si zbytečně trávící orgány, kdy je efektem - špatný spánek, špatný trénink.

Můj názor na nuly je takový. Pokud chceš zhubnout, je to efektivní nástroj, jak toho dosáhnout (ale správně). Otázka je, pokud takové rozhodnutí vychází z vědomostí o čem to je, co Ti to přinese a co pro to budeš muset udělat.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist