Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Sacharidove vlny + HARDCORE trénink a suplementace
Autor Zpráva
Modem

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2012 12:27 - Změnil/a: Modem


Zdravim Te tetsuo,
jiz dlouho procitam Tve prispevky a rekl jsem si, ze jsi idealni clovek na zodpovezeni meho dotazu. Proto budu velice rad, kdyz posoudis mnou nastaveny plan sacharidovych vln

Udaje:
Vek 25
Vaha: 81,5kg
Vyska: 178cm
Svalstvo: 40,7kg
Tuk: 11,1kg (13,6%) - pozadovana hladina okolo 8-9%
(udaje mereny na Inbody)
Pozn: nezavodim, ani se na zavody nepripravuji

Planovana delka cyklu: 3 tydny

Treninkovy plan:
den bilkoviny sacharidy tuky aerobni trenink silovy trenink
1 160 50 do 50g 2x 45 min 45 min
2 160 50 do 50g 1x 45 min, 1x HITT 45 min
3 160 100 do 50g 2x 45 min 45 min
4 160 150 do 50g 1x 45 min, 1x HITT volno
5 160 200 do 50g 2x 45 min 45 min
6 160 300 do 50g 1x 45 min, 1x HITT 45 min
7 160 400 do 50g 2x 45 min volno

Suplementace:
Reflex: BCAA, L-glutamin, Matrix performace, Casein, CLA, Creatin Uptake, Coleus Forskohlii Guggul Lipid
PhD: Pharma Blend 6hr
Douglas Laboratories: Essential-4 Nutrition Pack (http://www.douglaslabs.com/pdf/pds/65387.PDF)
Pozn.: Veskere suplementy jiz mam, po dobu co cvicim se mi nektere nahromadily a rikam si, ze by byla skoda je nevyuzit, kdyz si navzajem neodporuji

Vzorovy den 2x 45 aerobni, 1x45 silovy:
5.45 - BCAA, L-glutamin
6.00-6.45 - aerobni 45min
6.45- Matrix performace
7.00 - 8.45 - Silovy
8.00 - Creatin uptake, L-glutamin, BCAA
8.30 - snidane + Guggul
10.00 - svacina + CLA
12.00 - obed + Essential 4
14.00 - svacina/protein + CLA
16.00 - svacina/protein + Guggul
18.00 - BCAA
18.30-19.30 - aerobni 45 min + BCAA
20hod - vecere + CLA
22hod - Casein, L-glutamin

Jidelnicek 100g sacharidu:
snidane: bilek, 150 g, pecivo 25g
Svacina: syr Cottage 20% t. v s. , 150g
obed: hovezi svickova, 150g, bramborove noky 150g
Svacina 2: tvaroh ovocny, 100g
Svacina 3: protein
Vecere: hovezi svickova, 150g

Prijem vody: denne 4-5l

Otazky:
Jelikoz jsem pouzil velke mnozstvi suplementace nebal bych se ztraty svalove hmoty. Nizke sacharidove vlny v prvnich dnech jsou taky tim duvodem, ze by ke ztrate melo dochazet pouze minimalne. Matrix performace - pro silu a cretin po cviceni pouze protoze ho tu mam... Ale napada me jine mnozstvi negativnich faktoru, ktere by tento plan mohl vyvolat: pretrenovani, jaterni a zaludecni problemy apod. Z toho duvodu pouzivam pouze nejkvalitnejsi produkty vc. probiotik (douglas), ktere zajisti, aby vse v zaludku a strevech fungovalo. Trochu se vsak bojim tech jater.
Proto bych rad znal Tvuj nazor, zda by jsi takovy trenink schvalil a jake by jsi k nemu mel doporuceni.
Mnohokrat dekuji za Tvuj nazor.
S pozdravem
Petr




{ [ }code{ ] }null{ [ }/code{ ] }
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2012 13:21


Mně se do toho nechce moc zasahovat, protože sis to vymyslel hodně složitě. V zásadě: jakékoli sacharidové vlny vedou k úbytku tuku.

O játra se bát nemusíš, ty snesou hodně a regenerují se dobře. Blbější jsou ledviny, ty se neregenerují vůbec.

Hodně pít, jaterní i ledvinové čaje; dávat si citron do vody, brát lecitin...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Modem

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2012 20:50


Díky za doporučení. A co si myslíš o tom přetrénování z kardia?
Je podle tebe každodenní kardio + 3 týdnně HIIT moc při aktuální sumplementaci? První dny vln mám dost tvrdé, tak nevím jestli to může mít nějaký negativní dopad... (sacharidy 50, 50, 100 ...)
Vlny jsem nikdy nejel, tak nevím jak na organismus působí.
Díky za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2012 14:50


Vlny udělají svoje i bez kardia. Čili bych si kardio nechal v záloze na další týdny.

Osobně si myslím, že vrcholem může být ranní kardio nalačno + odpolední posilovací trénink. Víc bych to nehrotil.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist