Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Sestavení jídelníčku
Autor Zpráva
jupik

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2011 21:55

Dobrý den měl bych zájem o sestavení jídelníčku aspoň na měsíc někým kdo se v tom aspoň orientuje a má něco za sebou bližší info zašlu tomu kdo mi napíše na mail rozumbrada@inmail.cz klidně dám i nějakou finanční odměnu, ale ne moc přece jen jsem student :D děkuju za brzké odpovědi.
b3a7

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2011 22:47

Radši nebuď línej a sestav si to sám. Má to několik výhod:

1. Něco si přečteš a budeš o něco chytřejší.
2. Je to zadarmo
3. Můžeš si to sestavit přímo na sebe - co ti chutná a co ne (samozřejmě počítám jen ty vhodné věci, jako druhy zeleniny atd.)

http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u

http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u

A máš tam spoustu článků, kde je všechno vysvětleno.
jupik

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 22:04

Tak to bych sem asi nepsal
b3a7

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 22:18

hoho, pozor..

Nechci bejt hnusnej, ale jak psal kdysi Tetsuo, tak výživoví poradci si za to berou tisíce korun, tak proč by ti to někdo měl sestavovat za "ne moc".

Ale když k tomu máš takovej přístup, tak to ti na tom asi moc nezáleží. Jakože "Sem línej, někdo mi to sestavte".

Kdo chce posilovat a něčeho dosáhnout, tak ten se většinou zajímá více do hloubky - proč to jíst, jaké jsou možnosti atd.

No, třeba se někdo najde...
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?

:) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:

Právě online: Hosté - 1
Členové - 0