Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Pryč s tuky!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
Janec

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:32


Takže tak 5 velkých lžiček deně a jde ten rozdíl na tom tuku poznat nebo v tom nejso zas tak velky rozdily?

A tak 3x týdně ta jízda na bruslích a kole stačí jo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2010 07:51


3x tydne brusle a kolo jsou az az.

5 lzicek tuku - zhruba.
Tuk se doporucuje repkovy, protoze ma idealni slozeni omega 3 a 6 mastnych kyselin. Vedle nej je dobry i MCT olej. Po nich lneny olej. Pak uz ta vyvazenost mastnych kyselin neni velka. Zdaleka nejprecenovanejsi je olivovy olej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2010 13:23


Záleží jak člověk jí, ale 5 lžiček za den je celkem málo. Spíš jde o to se dostat asi tak na 1g/kg za den když to člověk nedá z ořechů a olejnatých plodin, tak to nahnat v řepkovém oleji ke každému jídlu a dávat tu pověstnou lžičku i mezi jídly pro zlepšení uvolňování tuků z podkoží do krve.

Doporučuje se dávat denně 20-40g rybího tuku rozděleno do více dávek během dne - ke každému jídlu.
Janec

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 11:00


ok díky... Ještě bych se chtěl zeptat kdyz budu držet sach. vlny 1den 50g sacharidu-7den 300 sacharidu.
Když skončím z vlnami a přejdu na normální jídelníček
Jestli po tom jídelníčku zase nenaberu ... ? díky
snidane:vejce
svacina:cotage syr
svacina2:protein
obed:kure. maso z ryzi/testoviny
svacina protein
svacina:kureci maso
vecere:tunak

Janec

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 19:28


Tohle už beru jako ten normalni jidelnicek :
snidane:vejce
svacina:cotage syr
svacina2:protein
obed:kure. maso z ryzi/testoviny
svacina protein
svacina:kureci maso
vecere:tunak

Janec

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2010 21:03


Čau od září jdu na judo a chtěl bych byt truchu ohebnejší mym cilem je udelat naprikad salto nebo třeba šnuru.Co byste mi doporucil staci se jen často(1-2krat denne) protahovat ?
Janec

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2010 22:12


Ahoj začal jsem dělat kickbox chci se zeptat zda jídelníček zustavá stejny jako u posilovani?Dale bych se chtěl zeptat zda mužu dělat strečink i několikrat (2+) za den A je velký rozdíl mezi rýží a těstovinami snad obě obsahuje sacharidy...Díky za odpověd!
Nufice

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 12:11


Krupicnou kasi si delam vetsinou celozrnnou, na zaver do ni vmicham med a posypu si ji cistou skorici.
Našla jsem toto. URL Je to ta krupice, kterou myslíš? Je to chutově velký rozdil od normální krupice? Dík.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist