Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Pryč s tuky!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Janec

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 16:48


Jojo to pujde prosimte a pomohl bys mi dát nejaky na maximum silovy trening p tomhle rekneme na srpen?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 16:59


Co presne myslis?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 17:36


Já nevím řekněme tomu 5krát týdně do posilovny ztoho třeba 2krat dvoufazový.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 17:41


A co je tvuj cil?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 17:43


nabrat svalovou hmutu a zvetsit silu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 17:48


Jestli tomu chces venovat hodne energie a ziskat maximalni vysledky, zkus si procist tohle:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3689
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3788

Zabere ti to chvili.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 18:31


V podstatě je o to , že jedna partie cvičená 3x týdně a ostatní 2x týdně a pak vyměním na týden partii kterou pojedu 3x.Pochopil jsem to správně ne?
Janec

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 20:36


Kdybych takle makal řekneme těch 6 týdnu a poté chodil do posilovny jenom 2-3 týdně šel bych hodně ze svaly dolu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2010 22:26


V podstatě je o to , že jedna partie cvičená 3x týdně a ostatní 2x týdně a pak vyměním na týden partii kterou pojedu 3x.Pochopil jsem to správně ne?
Ne, kazdy tyden jedes tri stejne treninkove dny siloveho treninku, ktery bude budovat svaly
A k tomu, pokud chces spalovat tuk, delej jednou tydne ten kruhovy metabolicky trenink.

Kdybych takle makal řekneme těch 6 týdnu a poté chodil do posilovny jenom 2-3 týdně šel bych hodně ze svaly dolu?
Zalezi na spouste faktorech,. Zalezi na tom, ktery ten trenink bys vynechal.
Pokud vynechas ten metabolicky, na svalech se to neprojevi vubec.
Pokud jeden silovy, tak by to melo mit vliv minimalni.

_____________________

- Pokud se tedy bavime o treninku, ktery jsem ti tu psal.

- Pokud se bavime o High-Treshold Hypertrophy (alias programu I, Bodybuilder), tak to je slozitejsi.
Tam se jede specializacni split na jednu partii minimalne 2 tydny, idealni 4-6. Cely program pak i s fazi Transition + uvodnim tritydennim tutorialem k perfect rep zabere tak pul roku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 12:09


Ne, kazdy tyden jedes tri stejne treninkove dny siloveho treninku, ktery bude budovat svaly

Tohle stejně pořád nechápu
Díky..!

A ten High-Treshold Hypertrophy (alias programu I, Bodybuilder)
To jedeš například záda 3 týdny Po,st,pa +2 dny v tydnu full body krome zad?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 12:20 - Změnil/a: tetsuo


Tak, bavime se o HTH, ne o tom treninku, co jsem ti tu podrobne psal (sorry , ze jsem te redchozim prispevkem trochu matl):

HTH se jeden tak, ze ma 4 faze:
- Ramena (+ trapezy)
- Zada
- Nohy
- Hrudnik (+tricepsy)

Ty si urcis, co je tvoje slabina a co naopak prednost. Podle toho jedes ruzne faze ruzne dlouho. Minimum jsou 2 tydny, maximum 6 tydnu.

V kazde specializacni fazi cvicis vybranou partii (a jeho synergistu) 3x tydne - pondeli, streda, patek
K tomu dvakrat tydne - utery+sobota - cvicis zbytek tela.


To by byl takovy zaklad na pochopeni. Jsou tam ale podstatne obtiznejsi prvky nez tohle.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 17:56


Chci se zeptat jestli je vubec možne nahradit nějaký trening z posilovny, cvičením doma.(Jednoručky,rotoped,hrazda+cviky jako jsou kliky, sklapovacky.....)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 18:00 - Změnil/a: tetsuo


jestli je vubec možne nahradit nějaký trening z posilovny, cvičením doma
Jaky nejaky? Obecne, nebo z nejakeho konkretniho programu?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 18:21


Spise obecne.....

Uskodi necemu kdyztak kdyz si dam trening v posilovně+nejaky ty zhyby,kliky ....?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvn 2010 18:24


Kdyz najdes dost narocne cviky s vlastni vahou, tak ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 19:48


Mužu se jěště zeptat co mám jíst na snídani?
Co si třeba koupit? Muže být tunak? Dostanu do sebe cokoli ale vstávám tak akorát vstanu umyju se a valím do školy, nemám čas na vaření vajíček a na podobné přípravy
Krupice-je myšleno čistě krupice bez nějakeho granka a pod?

Řekl bych že z oblastech břicha jěště tak 2-3 kg tuku a bude to vypracovaný.

Chci se jěště zeptat jestli je v hodné když zhubnu a vyrýsuji se začít brát creatin jestli třeba na břichu nepujdou vidět svaly (kostky)
Díky za odpověd....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 20:19


Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Tam jsou vyreseny vsechny varianty. Maso poranu nejez.
Vajicka si muzes uvarit vecer, klidne.
Krupicnou kasi si delam vetsinou celozrnnou, na zaver do ni vmicham med a posypu si ji cistou skorici.

Pokud rano nemas cas jist, je nejsnazsi pit gainer.

Chci se jěště zeptat jestli je v hodné když zhubnu a vyrýsuji se začít brát creatin jestli třeba na břichu nepujdou vidět svaly (kostky
Na tuhle otazku ti nemuzu odpovedet, protoze ji nerozumim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 20:25


ok díky no s tím creatinem sem to myslel takhle že např. vyrýsuješ si bicak a nahodíš creatin a jestli ten bicak se zavodní a nebude tak vyrýsovaný nebo bude stejně vyrýsovaný ale větší. Snad mě chápeš pokud ne tak to neřeš ...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 20:32


Kreatin se vysazuje pri rysovani do soutezni formy, tam opravdu jemna vrstva vody po kuzi vadi.
Otazka je, jestli tvoje vyrysovani tomu odpovida, abys poznal rozdil s kreatinem a bez. V podkozi krome vody byva i tuk, aminokyseliny, vitaminy, mineraly apod.
Je to stejne jako by ses me ptal, jestli kdyz prestanes solit a pak zase zacnes, jestli ti bude videt vyrysovany biceps.

Pravdepodobne mluvis spis jen o separaci svalu, nez vyrysovani. A na separaci brani kreatinu vliv nema.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 15:07


Chtěl bych se zeptat jestli by to mohlo fungovat jako sacharidove vlny!
1.
7:00 3vejce
9:30 protein
11:30 cotage sýr + 1kus peciva
13:30 maso např. hovězí
14:30 protein
17:30 pečivo+tvrdý sýr/kuřecí šunka
19:30 tunak

2.
7:00 krupice+med
9:30 protein
11:30 cotage syr + zelenina/ovoce
13:30 kuřecí maso + těstoviny/rýže
15:00 protein
17:00 těstoviny/rýže
19:30 tunak/rýže/těstoviny

Stím že bych to střídal a pokud by to vyhovovalo tak se chci zeptat jestli si to mam udělat tak, že jídelníček z více sacharidama mám mít v treningove dny? Nebo je to jedno ? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 15:15


Nevim, jak bys to mel poskladany v treninkovy dny, v jakou denni dobu bys cvicil

Ale stridani dvou typu jidelnicku obden nenese velke vysledky,


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 15:43


Dobrá.... kdyby sme se tet bavili klasicky o sacharidových vlnách na koliti g by měly začínat a na kolika gramech končit? A kolik g sacharidu přidávat po dnech ? 50g?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 15:51 - Změnil/a: tetsuo


Koncit tak na 100-150 g, aby ti bez problemu fungoval mozek a nedostaval ses do blbych psychickych stavu. (To ma vetsina kulturistu).

Zacinat tak na 3g/kg. Drzet 2 dny, pak klesat, drzet na nejnizsi hladine 1-2 dny a pak raztem provest superkompenzaci na 4-5 g/kg.

To je nejsnazsi a nejsetrnejsi a da se u toho velmi dobre trenovat.

U tvrde verze sacharidovych vln se moc cvicit neda, cloveku je blbe a slabo. Nema smysl kopirovat to, co delaji kulturisti, kteri jsou navic ve vetsim klidu diky dopingu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 19:56


Chtěl bych začít jezdit na kole a taky na kolečkových bruslích.
Pokud se mi chce jezdit taj je to jen dobře nebo muže dojít k ubytku svalové hmoty ? Řekněme jizdu a kole tak 1-2 kraá tydě 30-40km a 2-3 na bruslích 30km
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 20:09


To je maraton. K cemu ti to bude?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 20:17


Tak na chatu dojed občas se projet z holkou .... Jen jestli to bude jen k užitku nebo to má i ějaké nevýhody.
Poté jsem četl že se bere řepkový (např) olej ... akorát jsem jsem přesně nepochopil proč se to bere jak to funguje .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 20:23


"občas se projet z holkou" = 5x tydne nekolik desitek kilometru? Obcas podle me znamena 1x za mesic nebo 14 dni.
Obecne se pri nabirani svalu nedoporucuji vice nez 3 aerobni aktivity tydne. Nemely by navic byt nijak narocne, jen v lehke intenzite.

Uzitek je zrejmy - zlepseni srdecne-cevni kondice a spalovani nadbytecnych kalorii.
Nevyhody - celkova unava organismu a oslabeni silovych vykonu, pokud se to prezene.

K tomu oleji - telo reaguje na pritomnost maleho mnozstvi tuku v krvi. Je trochu "osalene" a zacne automaticky uvolnovat tuk z podkozi ke spalovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Janec

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 20:31


Tak samozdřejmě 5x týdně bych z holkou nejezdil :D to jsem přehnal !
Aha takže ten tuk bude v krvi a z podkuže mízí jo ? Dobrá který je tedy nejlepší a kolik ho deně vypít !
Janec

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:02


A taky to kolo a ty brusle chci aby sem si trošku udělal fyzičku od zaří chci začít z judem a na fotbal tudíš nebude čas...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2010 21:10


Dobrá který je tedy nejlepší a kolik ho deně vypít
Mezi jidly vzdycky 1 lzicku, zhruba. Idealni je mit na cely den salat s olejem a dat si mezi jidly 1-2 lzice zeleniny smichanou s olejem.

Na judo pravdepodobne nebude potreba fyzicka vypestovana vytrvalostni aktivitou na nizke intenzite. Bojova umeni dnes stoji temer vyhradne na intervalovem treninku.
To jen tak na okraj k ucelnosti urcitych veci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist