Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / jidelnicek
Autor Zprva
novotpavel

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 10:22


Ahoj ,rad bych se zeptal jak byste ohodnotili muj jidelnicek (popripade poskrtali a navrhli neco jineho). Mym cilem je ubrat na tuku.Mm 86kg,tdn 3x posilovna ,2-3 kardio (bhn jzda na kole,squash). Neridim se doslova kolik g stravy do sebe v ten dan moment dm,ale zhruba se moje denodenn strava d popsat takto :
po probuzen zhruba 23 g proteinu
sndan men jogurt
svacina bann
obed kure s ryzi normalni porce 150-200g
svacina kefir nebo jhogurtovy napoj (activie atd..)
svacina tvaroh 250 g
vecere ryze se zeleninou nebo s kuretem ci tunakem-obdobne jak na obed
pred spanim protein 23 g
Dkuji za odpoved
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 10:39 - Zmnil/a: tetsuo


1) Kolik ti je, kolik meris a kolik chces realne shodit tuku a za jak dlouho?

2) Ten trenink v posilovne vypada jak? Kardio delas v samostatne dny, nebo jak? Kolik casu ti zabere a delas ho intervalove, nebo long-steady?

3) Ten jidelnicek se da, akorat

a) nerikas v jake casy takhle jis a proc to mas sestavene zrovna takhle.

b) osobne bych nikdy nejedl samotny banan (ale vzdy mel k tomu nejake bilkovin)

c) nikdy bych nejedl samotny tvaroh (vznika tam dysbalance aminokyselin).

d) Nejedl bych na obed a veceri to same, ale snazil se druhy masa (nebo i priloh) stridat.

e) jidelnicek bude asi vypadat jinak v den, kdy posilujes a kdy ne. Reps. kdy teda cvicis?


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 14:12


Je mi 23 let ,mam 180cm ,86 kg ,chtel bych se dostat na 80.. Posiluji rok,mel jsem zhruba pred rokem 75 kg,posilovanim jsem nabral ale samozrejme nejen svaly ale i tuk,ktery bych rad odboural. Na case shazovani az tak nezaezi samozrejme (vim ze to trva)..
Trenink pokazdy jinak ,chodim nepravidelne -tznamena pokazde v jine dny.. Ale jedu napr zada+biceps nebo prsa-triceps nebo ramena-bricho. Nohy nejedu vbec ,vzhledem k tomu ze alespon 2-3 tydne beham nebo hraju squash prijde mi to zbytecny (stejne me boli z namahy). Squash hraju hodinu ,behani rychle tempo 30-40 min. V posilovne cas vetsinou kolem 1hod 15 min..
Jidlo mam sestavne proto,pac jsem pracujici student -to znamena pokud mam v praci opravdu moc prace -nevyjde mi si dat ihned dalsi jidlo.Vzdy se ale doslova snazim mit furt neco v puse abych nemel hlad . Vetsinou ale zvladnu kazde jidlo v navaznosti 2-3 hodiny.
1.) Co bys doporuoval k bannu nebo msto nj
2.)o dysbalanci jsme nem tuen-s m bych to tedy mohl jst ?
3.)Veceri a obed mam vetsinou stejnou protoze varim treba jidlo na 2-3 dny dopredu ,abych to mel jednodussi..
4.) jak rikam cvivim stridave ,nejcasteji ale po-beh,
ut squash rano plus obcas posilka ten den vecer
st posilka
ct posilka nebo squash
pa posilka
so-opet aerobni akt
nedele-vetssinou volno ,pres vikend se snazim spise aerobni nez cviceni.
wial

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 14:39


A kdybys cvicil i nohy moh si za ten rok nabrat o par kilo svalu vic


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 21:03


Posiluji rok,mel jsem zhruba pred rokem 75 kg,posilovanim jsem nabral ale samozrejme nejen svaly ale i tuk,ktery bych rad odboural. Na case shazovani az tak nezaezi samozrejme (vim ze to trva)..
Naopak, s tvrdsi dietou a spravne udelanymi aerobnimi aktivitami, neni problem shodit 5, ale i 10 kilo tuku za mesic.
Pokud chces jit pomalejsi cestou, coz je vhodne, ok.

Ono se lepe shazuje, pokud je kardio intervalove, nebo se to dlouhotrvajici jede po lehkem kruhovem treninku v posilovne.

Squash je mimo tyhle dve kategorie a tezko rict, jak funguje, stejne tak intenzivni behani delsi dobu. Tam uz spis nez tuk zacne telo brat ze svalovych zasob.

Otazka je, proc chces tak casto behat, nakolik je pro tebe squash socialni zalezitost apod. Kazdopadne do racionalniho programu na hubnuti bych je nezarazoval.

Stejne tak nejsem velky priznivec splitu = "posilovat kazdy den jine 2-3 partie".

1.) Co bys doporuoval k bannu nebo msto nj
K ovoci asi kysany mlecny vyrobek. Nebo sendvic predtim a ovoce jako zakusek.

2.)o dysbalanci jsme nem tuen-s m bych to tedy mohl jst ?
Tvaroh je idealni kombinovat s vejci a lusteninami.
Vice viz tady
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=3878&page=0


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Dub 2010 21:04


Bez cviceni nohou v posilovne se a) okradas o prilis testosteronu, ktery je zodpovedny za rust svalu, b) budes mit problemy se svalovou dysbalanci.
Silovy trenink a aerobni trenink (behani) jsou dve dost odlisne veci.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 11:01


Ok diky. Jde o to ,e squash me proste bavi ,hral jsem i soutez a pokud clovek semtam chce neco vyhrat musi mit fakt dobrou fyzicku,kterou prave nahanim behanim. Vim ze squash je opravdu hodinka maximlnho vkonu ,zkusil bych tedy alespon upravit tedy behani na delsi dobu ale mirnejsi tempo ,abych spaloval tedy z tukovych zasob. Pokud bych ale ml tyto aktivity na cas vyradit ,cim bych je podle tebe mohl dobre nahradit aby to mlo vetsi vysledek ?
Posilovani 3-4 tydne po 2-3 partiich mi zatim vychazi dobre ,ale zkusim se podivat po nejakem programu zde na strankach . Zmena me nezabije
Tvaroh se jiz snazim dale kombinovat ss dalsimi vecmi ppodle clanku.
Rozumim tomu ,ze se okradam o testosteron ,ale zatim me proste nohy boli dost na to abych je jeste v tydnu cvicil. Dysbalance jsem si vdom ,musim se pokusit s tim neco udelat ,ale budu potrebovat premenit cely system cviceni.
Jinak rozumim ze silovy trenink a aerobni aktivita jsou odlisne veci. Delam vicero sportu ,pres leto hraji napriklad tenis obden (opet potrebuji hodne fyzicky ) v zim zase stoln tenis zvodn,nepotrebuji mit 90-100 kg,staci mi 80 ,s tim se da alespon behat
Moc dkuji za informace a cas straveny psanim
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 14:38


Vec se ma takhle: Jestli behanim a squashem nespalujes moc tuk, je vyhodne nechat minimalne to behani a preorientovat se na system, ktery tuk spaluje. Nech si squash, kdyz ti prinasi psychicke uspokojeni.

a) Bez behani te nebudou bolet nohy
b) Behani nezlepsuje drzeni celeho tela, ale spis casto dela problemy
c) Cviceni nohou zlepsuje drzeni tela a zvyseni testosteronu prospiva nejen rustu svalu, ale i zlepsuje sexualni zivot, ktery maji vytrvalci vetsinou nic moc
d) neni treba cvicit nohy s extremnimi vahami, staci jen pouzivat samotne cviky typy drepy, mrtve tahy, vypady, vystupy na lavicku, podsazovani panve, glute ham raises apod.

Pokud bych ale ml tyto aktivity na cas vyradit ,cim bych je podle tebe mohl dobre nahradit aby to mlo vetsi vysledek ?
Kruhovy trenink v posilovne do 40 minut (ten ti da kondicku 2x tolik, co behani) a potom lehka aerobka, asi 30 minut.

Kruhov trnink

Thrustery (depy s jednorukami na ramenou+tlaky pi pohybu nahoru) – 3x10-15
Vysok ptahy jednoruek v sumo postoji (sumo high pulls-high rows) – 3x10-15
Kliky (mezi lavikami nebo s nohama na lavice nebo s ptahem kolene k hrudnku) – 3x10-15
Vstupy na laviku s jednorukami (ped vstupem provst bic.zdvih/pemstn na ramena) – 2x10-15
Obrcen ptahy-inverted rows (nebo stahovn horn kladky na prsa) – 2x10-15
Vpady v chzi (dret jednoruku nebo kotou nad hlavou) – 2x10-15
vih s jednorukou z pedklonu – 2x10-15
Veslovn na spodn kladce (ppadn veslovn ve stoje-compound row) – 2x10-15
Hyperextenze s ptahem jednoruek nebo kotoue k hrudnku – 2x10-15
Silov bicepsov zdvih (power curl) – 2x10-15

Smyslem trninku je vyerpat glykogen ze sval, aby se potom mohl spalovat u jen tuk. Proto – nepouvat tk vhy, ani se nesnait njak siln napumpovat svaly. (Toto se li od silovho trninku, kde se obas taky dl kolem 10 opakovn, ale ty maj bt tk a maj svaly napumpovat.) Pestvky mezi sriemi udrovat krtk 30-60 vtein. Nem smysl ani dospt k pli velkmu zadchn, kdy nejsi schopn hbat se plynule. Bhem pestvek by ses ml zregenerovat k dal srii.
Zezatku bude dobr zanat na 10 opakovnch a postupn se snat udlat v 2. nebo 3. srii udlat opakovn vc.
Cel trnink by se ml vlzt do 45 minut, lpe do 40 minut. Pokud to zvld rychleji, pidej si k nkterm cvikm 1 srii.
Potom si vyber nkter z kardio stroj – crossov trenaer, rotoped, stepper, veslovac trenaer nebo bhac ps a dej si 30-40 minut lehk aerobn zte. (Teoreticky by mla stait i rychl chze na psu, nebo venku.) Me stroje i plynule stdat. Neml bys vypadnout z uritho rytmu dchn.
Sprvnou mru zte pozn tak, e bys ml bt kdykoli schopn promluvit jednu krtkou souvislou vtu, ani by ses pi n zadchal. Neml bys bt ale schopn ct druhou vtu. Tohle je zna, kdy se spaluje tuk a neni svalov hmota.
Po aerobn aktivit hodinu nejez dn sacharidy a nech tlo, a jet v dojezdu spaluje tuk.

Tohle dlej 1-2x tdn.

Silov cvi 2-3x tdn.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 16:34


Dobre ,parada ,drive jsem delal neco jako kruhovy trenink jednou za tyden ,ale chybely tam ty nohy..takze rozhodn zkusm tento jak jsi mi poslal . No dam tomu cas a uvidime jak to vyjde.. Squash si opravdu musim nechat pac me proste bavi
Tak jo diky za cas a ochotu Tetsuo,zkusim po mesici napsat jake jsem docilil vysledky i po takove kratke dobe.
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 17:07


Zkus sem rozepsat dny a cviky, jak bys vsechno jel. Jeste to muzem upravit.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 18:38


OK ,tento tyden opoustim Brno takze dojedu tento tyden jak jsem zvykly, Pondeli bych tedy dal kruhovy trenink
utery squash
streda posilka
ctvrtek posilka
pa kruhovy trenink
tuto sobotu volno maximalne kolo
nedele kolo
Kdyztak zatim nemam jasno jakou bych dal skladbu cvik,ml bys njak nvrh,ja sam bych klasicky cvicil 2-3 partie v dany den ale novym navrhum se nebranim..
Dky
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 19:09


Tyjo, co zas do toho tahas kolo? Kolik bys na nem chtel jezdit km?

Jakekoli excesivni aerobni treninky vedou akorat k tomu, ze si telo zvykne na velky vydej energie a pak odmita palit tuk.

Stejne tak neni dobry davat za sebou dva silovy treninky.

Tohle je zvladnutelne
Pondeli - silovy trenink (zadna aerobka + gainer)
Utery - squash
Streda - kruhovy trenink + aerobka (zadny gainer)
Ctvrtek - silovy trenink (zadna aerobka + gainer)
Patek - volno
Sobota - kruhovy trenink + aerobka (zadny gainer)
Nedele - volno


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 20:30


Sorry ale jak je hezky ,tak vytahnu o vikendu kole nez drepet v posilce ..ale ja stejne treba vic jak 10-15 km na ten den nepojedu..
OK zkusim to tedy takto ,myslim ze je to pro mne proveditelne.
Dky za info,ja si totiz dycky myslel ze cim vic sportu tim lip Nejde o to ze bych naschval delal tolik veci naraz ale me to proste bavi ,pres zimu mi to nevadi ale kdyz je venku uz hezky tak clovek hnedka chce jeste vyrazit na kolo,tenis..atd..
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 20:44 - Zmnil/a: tetsuo


To uz je psychologicka vec, jak clovek pristupuje k pohybu.
Muj pristup je "nedelat nic navic, nez co vede k vytycenemu cili".


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 21:10


OK. Zkusim se ridit tvymy radami a uvidim.
Dky za trpelivost.
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 21:28


Ja ti jen nabizim zakladni moznosti a snazim se vysvetlit, co priblizne jak funguje.

Ale jak uz si to aplikujes, je na tobe.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
novotpavel

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 22:27


No ja samozrejme vyzkousim tento trenink a uvidim jak proste bude sedet ,pokud to sedet nebude ,proste to zase poupravim. Neni co ztratit ..
tetsuo

len
# Zaslno: 20 Dub 2010 22:33


To mas zatim jenom kruhovej trenink.

Jak vypada tvuj silovy trenink, nemam poneti.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 2 Lis 2021 00:52


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 2 Lis 2021 00:53


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 2 Lis 2021 00:54


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 17 Pro 2021 16:41


When165.9CHAPAtneSultJohnIntrWill
JuleQuanPuzzEXPEWantSteeArthXVII
DaniStylBistXVIIVienLawsArthTesc
BijaAloiAzarAhavXVIIDoveAnnaJasm
DoctGeorConsFathTeanBrunPNAKKera
StepHearGoodDaupNokiPatrCaspBril
MotoMichHaitPeteTotoFeliXVIIRajn
ElegSergMothCampElegOlivFeliEleg
QuikmattSympCottpsycPlaiWillSela
HerbRikuGabrCanoProtprogAlliJohn
PierGuitHappZoneZoneFranTangArts
Nichdark
vlaydimir

len
# Zaslno: 17 Pro 2021 16:42


WestArtsZoneArthZoneIntrXVIIZone
WindLoveZoneblacZoneXVIIFilmZone
ZoneZoneDannJackXVIICubaZoneCrad
WillZoneMalcBetwEpluMadeWindMiel
ArdoThisKeviEricStudLaibRivoChic
DonaJoshMitsOPELFORDFoolThiscaba
DaisFlowFallChriKotlCeciKidsWind
SaleTranRembBoscBoscInteWhisXXII
HenrElviXVIIBillStonIntrHearRock
STATEdgaLogoStepEditEmilAcadJoha
HomeThomAmalYellHitsYorkCirkHowa
Reggdrag
vlaydimir

len
# Zaslno: 17 Pro 2021 16:43


TonyJereRussDaviMedaBeerPeteInte
WinxHelpYourSigmGeorKissWarnDavi
ReinMichLuciSeriArthXboxBookPhil
RebeEpluEpluEpluNazaBaleKaremail
LouiTiftIntrFeliSiquElviLindConn
tuchkasAnneWASP
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist