Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Rýsovací jídelníček
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Brzda6

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2009 11:39


Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli by jste mi nesestavili rýsovací jídelníček, popřípadně nějaké doplňky k tomu, díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2009 12:26 - Změnil/a: tetsuo


Kolik ti je, kolik meris a vazis?

Kolik chces zhubnout?

Jak dlouho uz cvicis?

Za jak dlouho chces shodit prebytecna kila?

Jak vypadala tvoje vyziva za posledni dva dny?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Brzda6

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2009 16:46 - Změnil/a: Brzda6


je mi 17 let, v lednu 18, měřim 177 cm, váha 90 kg

k tý váze, už jsem zhubnul před třemi měsíci jsem vážil 97,5 kg, ale není to ono, chtěl bych to dostat na těch 80-83 kg

cvičim pravidelně cca 3,5 měsíce 5x týdně

chtěl bych schodit tak aby to vycházelo týden=1 kg

za poslední dva dny

snídaně: kukuřičné lupínky (60g) + nízkotučné mléko
svačina: bílý jogurt (velký) + rácio (půl balení)
oběd: normální ale jen 1/3 nebo polovinu přílohy podle toho jak mám hlad
svačina 2: opět jogurt, nebo 30% eidam
večeře: samotné kuřecí maso + zelenina. Když je možnost tak si dopřeju a dám si vepřový, nebo lososa

v tréningový den což je po-pá před spaním nizkotučný tvaroh
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2009 11:56


Pokud budes dlouhodobe drzet sacharidy nizko, telo si na to zvykne a prestane hubnout, navic, pri jakemkoli zvyseni prijmu jidla, zacnes nabirat tuk.

Coce to nejak rozumne ty sacharidy vlnit. Muj hruby odhad je, ze denne jis tak 150 g sacharidu.
Pokud chces hubnout a udrzovat svaly, prip. nabirat svaly, mel bys mit zaklad 4 g/kg (cili, pookud chces mit tech 8% kg, tak asi 300 g denne) a z tech postupne ubirat nekam na 1g/kg (kus pod 100 g denne). Ve dny se snizenym prijmem bys mel delat kardio, at uz vysokointenzivni-intervalove, nebo nizkointenzivni-dlouhotrvajici.

Kukuricne lupinky, ktere maji vysoky glykemicky index, vymen za neco s nizsim.

Potraviny s nízkým GI<55

* zvedají postprandiální glykémii (glykémii po jídle) velmi pomalu - tyto potraviny jsou velmi vhodné pro diabetiky a pro redukční diety
* např.: většina ovoce a zeleniny, ořechy, tmavá rýže, fruktóza, černý chléb, atd.

Potraviny se středním GI 56-69

* zvedají postprandiální glykémii středně rychle
* např.: sladké tyčinky typu Mars, sladké sušenky, sacharóza, velmi sladké ovoce, celozrnný chléb, rohlík, zmrzlina, atd.

[editovat] Potraviny s vysokým GI>70

* zvedají postprandiální glykémii velmi rychle - nevhodné pro diabetiky ve větším množství (pouze jako lék na hypoglykémii)
* např.: Cornflakes, brambory vařené, med, burizony, chipsy, glukóza, pivo (GI=110)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Brzda6

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2009 18:07


Každopádně dekuji, ale jestli bych se mohl optat...
Mohl by jsi mi sestavit nějaký ten jídelníček ?
z tohoto usuzuji, že něco jsem tam měl dobře, ale jak jsem koukal na ty Cornflaky, to jsem se zhrozil :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2009 19:04


To by sis mel sestavit na zaklade tech rad sam. Jeste tady prihodim clanek, ktery vysvetluje nektere dulezite principy, na ktere dost lidi zapomina.
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Jak-n a-setrnou-redukcni-dietu?&to=129

Ale ty ziviny a mnozstvi jidla si spocitej sam, za tohle si vyzivovi poradci normalne berou par tisic korun - takze zkus usetrit a malinko se s tim poprat

Ten zaklad toho jidelnicku mas celkem ok.
Zakladni rady, kolik sacharidu a jak vlnit uz mas taky.


Spis mi rekni, jak vypad tvuj trenink - dny, cviky, serie, opakovani, vahy... a jake delas aerobni aktivity.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Brzda6

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2009 21:28


no takže:

Pondělí:

Prsa, ramena teď jedu na zvětšení objemu takže větší váhy méně opakování

protisměrné kladky 4 série po 5 opak.
mezi každou sérií s kladkami 10 kliků

Tlaky 4s po 5 opak.

Peck-deck 5s po 5 opak.

rozpažky 5s po 5 opak.

ramena:

upažování v předklonu 4s po 5 opak.
obrácený peck-deck 4s po 5 opak.

úterý:

Nohy

předkopávání 5s po 5 opak.

zakopávání 5s po 5 opak.

Legpress 5s po 5 opak.

výpady 5s po 5 opak.

Lýtka 5s po 10 opak.

středa:

záda, biceps, triceps

záda: kladka na široko 4s po 5 opak.
kladka na úzko 4s po 5 opak.
veslování v sedě 4s po 5 opak.
předklony s činkou 4s po 5 opak.

biceps: bicepsový zdvih s činkou 5s po 5 opak.
kladivové zdvihy 5s po 5 opak.

triceps: tricepsová extenze s lanem 5s po 5 opak.
tricepsová extenze s tyčí 5s po 5 opak.
kliky na lavici 5s po 5 opak.

čtvrtek stejný jako pondělí.
Pátek stejný jako úterý akorát bez lýtek.

jinak každý den cvičím břišáky 5s po 10 opak.
a jízda na kole 20 min a 20 min na orbitracku, vždy po cvičení.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Pro 2009 21:44


Aaha, v tomhle bude problem, v naprostym pretrenovani.
Po trech a pul mesicich cvicis stylem jako nadopovany kulturisticky profik. Strasny mnozstvi serii a cviku.
Jedina pozitivni vec by na tom mohla byt, ze bys necvicil moc tvrde, protoze, kdybys tohle cvicil s plnym nasazenim a jeste dokonce s malym mnozstvim sacharidu, to uz by mohlo byt vylozene skodlive.

Zkus si precist tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

A pak si vyber nejaky trenink, ktery neni split, ale fullbody nebo vrsek/spodek nebo "tlak/tah".
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402

Zakladni problem - cvicis porad na strojich, v sede a vleze, kdykoli muzes, pouzijes izolovany cvik namisto cviku komplexniho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Lord Azmodan

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2010 18:18


No, nevim, jestli se zrovna rozpažkama a peck deckem buduje silnej a mohutnej hrudník...v každém případě se chci zeptat, to se automaticky počítá, že ten sval i procítíš?

Nikde jsem si nevšiml, že by někdy někdo řekl "cvič tak, at cítíš kontrakce prsních svalů", přitom si dovedu velmi dobře představit, že po těžkém tréninku hrudníku máš napumpovaná ramena a tricepsy ale už ne tak moc právě prsa...u zad je to podle mě ještě daleko extrémější!!!
Nebo se to nikomu z vás nestává?
Arnold kdysi řekl, že o pálení ve svalech to není (když ti pod paží zapálím sirku taky budeš cítit pálení, pochybuju ale, že to bude mít nějaký zásadní vliv na růst latisimů...), ale když máš po tréninku zad napumpovanej bicák místo latisimů asi to taky není to pravé ořechové....
mvarmuza

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2012 21:13


Dobrý den, nesestavili by jste mi prosím někdo jídelníček na posilování

Kolik ti je, kolik meris a vazis?
Je mi 15 let, měřím 194 cm a vážím 89 kg

Kolik chces zhubnout?
Popravdě zhubnout ani nechci, ale chci aby moje tuky, který mi přebývají na těle a je jich celkem dost. Tak si s nimi preji abych je mel ve svalové hmote. A nikde jinde více

Jak dlouho uz cvicis?
Zatím necvičím v posilovně, ale doma si rád zacvičím. Posledních 14 dní jezdím hodne na kole. A v srpnu se chystam do posilovny. A potřebuji k tomu jídelníček aby narust svalove hmoty rychle rostl. Prosil bych vás jestli by jse mi nejaky jídelnícek složl

Za jak dlouho chces shodit prebytecna kila?
Už jsem psal nechci moc schazovat, ale chci vše do svalové hmoty.

Jak vypadala tvoje vyziva za posledni dva dny?
Moje výživa je nic moc, ale poslední dva dny jsem mel k obedu rizeto s okurkou.

Moc Vás prosím o pomoc s jídelníčkem, který by jste mi doporučil na začátečníka a potom i kdyžtak do budoucna. Děkuji

mvarmuza

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2012 21:51


Napisete mi nekdo prosím ten jídelníček ?
venca05

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2012 21:15


je mi 14, vážím 67kg a měřím cca 165-170 cm

potřebuju zhubnout cca 7-10 kilo a vypracovat prsa a břicho posilovat jsem zatím nezačal
mvarmuza

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2012 15:37


Nikdo nám nechce zatím pomoc
stichy

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2012 21:58 - Změnil/a: stichy


tetsuo uz se tu tim zabyval nescetnekrat a daval sem odkazy na ironbody apod. tak se mu moc nedivim ze ho nebavi sem vkladat porad dokola jeden odkaz kdyz si to staci vygooglovat a i prumerny pocitacovy expert najde obstojne clanky

vazne nechapu co ti ma nekdo napsat venca05 kdyz v sekci zacatecnici kam clovek jako zacatecnik obecne chodi mas trenink jak zacit s posilovanim

v sekci strava naopak bude o tom jak se stravovat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2012 13:00 - Změnil/a: tetsuo


mvarmuza: registruj se na www.body-test.cz, založ si profil podle návodu

Přečti si taky tohle
http://www.body-test.cz/lide-nevedi-ceho-chteji-do sahnout-a-proc

http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u

http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u

http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky

http://www.body-test.cz/omyly-ohledne-rysovani-a-n abirani-objemu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mvarmuza

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2012 17:36


děkuji
petr209

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2012 23:17


Dobrý den
Chtěl bych se někoho zeptat kdy je vhodné začít s rýsováním. Momentálně vážím 127 kg při výšce 184cm a mám něco kolem 28 % tělesného tuku. Tuku je hodně moc myslím si že by se to asi mělo s redukovat. Jenže trochu mě obchází jede strašák a to ten že zhubnu hlavně na pažích. Momentálně mám obvod paže 47 cm což není moc. No chtěl bych se zeptat o kolik bych tak na pažích mohl eventuelně spadnout kdybych se chtěl dostat na 10-12 % tělesného tuku. Já vím že je tohle to velmi individuální ale třeba s tím má někdo zkušenosti. Hodně nad tím přemýšlím jestli to u mě má cenu se do toho pustit a zkusit těch 20kg tuku shodit.
Předem děkuji za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2012 09:17


Měřím 188 cm, shazoval jsem kdysi z nějakýc 118 kil na cca 105 a stálo mě to přibližně 2 cm na pažích. Které teď s menším množžstvím tuku působí větší, protože jsou svaly pod kůží viditelnější.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr209

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2012 20:34


Je tedy zřejmé že to shazováni asi pro mě nějakou cenu má. Jak je to ze sílou? Sila zůstává a nebo klesne.? To je taky taková věc o které tak nějak nic nevím. Nevíš prosím tě náhodou jakou dietu nastolit aby byla pro mě nejvhodnější? Jinak děkuji za odpověď přece jenom každá taková informace člověka obohatí.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2012 11:57


Mně síla spíš pomalu stoupá, propady síly jsem nezaznamenal. Taky jsem nedržel nic drastického.
Pokud se drží sacharidové vlny, jde tuk dolů rychle, ale síla taky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr209

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2012 11:51


Ahoj
Takže kdybych nasadil metodu sacharidových vln došlo by ke ztrátě síly a tím pádem ke ztrátě svalové hmoty? Pokud by to tak bylo tak by to bylo dost nepříjemné Na tuhle metodu jsem celkem sázel. Jakou metodou jsi ty shazoval smím-li se zeptat?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2012 12:40


Sacharidové vlny se dají držet různě tvrdě. Někde se nejde pod 100 g sacharidů na den, někde se drží sacharidy nízko jen jeden den v týdnu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr209

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2012 18:26


Ahoj
díky za velmi rychlou odpověď. Jelikož mám pocit že se tě ptám nějak často tak se tě zeptám na posledy na jednu věc, nedá se někde sehnat nějaká odborná literatura která se problematikou sacharidových vln nějak intenzivně zabývá. Okolo toho to tématu bych měl spousty otázek a nechtěl bych tě tím nějak obtěžovat . Když si představím že takhle podobně odpovídáš desítkám dotazů tak ti moc nezávidím.
Entr0x

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2012 22:34


Caute. Vedeli by ste mi pomoct s jedalnickom ? Vyska 170cm vaha 75kg
Treningovy plan mam . len by som chcel upravit stravu a neviem ako. Cvicim cca 2 mesiace ale cvicil som uz predtym teraz po roku zase zacal cvicit .
Dik za radu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2012 15:23


http://www.body-test.cz/seznam-clanku-zakladni-jid elnicek


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Entr0x

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2012 16:32


nevedel by si mi poradit nieco napri ako jest .... jeden den od rana do vecera ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2012 10:18


Je to tam napsané. Stačí pořádně číst.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tonic

Člen
# Zasláno: 7 Led 2013 21:20


Ahoj potreboval bych poradit s rysovanim mam nabranou svalovou hmotu i s tukem vazim 93 kgtuku mam 25 % a chtel bych to zredukovat tak o 10 kg cvicim 2krat tydne streda - drepy prsa tryceps trapez a nedele -zada biceps ramena . upravil sem si jidelnicek dam prvni den - rano bcaa. vitaminy pak 3vejce bilky + racio clebicky 3 dal bcaa. 200g kureciho masa a rize popripade testoviny tak 50g dal bily jogurt odtucneny 0,5l pak bcaa. zeleninovy salat s tunakem .no a tak to nejak prohazuju treba jeste s kotacem nebo tvarohem rybickama . t ted mi jde o to kam mam zaradit ty sacharidy a v jake forme diky. michal
tadeafc

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 15:10


Legi nemáte tu někde seznam hlášek pro ?
Jak vypadala tvoje vyziva za posledni dva dny?
Moje výživa je nic moc, ale poslední dva dny jsem mel k obedu rizeto s okurkou.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Kvě 2013 20:01


Myslím, že ne, ale můžeš takový téma založit.

Moje výživa je stále stejná, tzn. krabičková. Dokážu žrát 3 tejdny stále to samé a nezbláznit se z toho. Vtip je v tom, že za den sním takový kvanta různorodých potravin, že vlastně jím stále něci jiného. Moje specialita je odpolední svačina, půl kila zeleninového salátu s cottage sýrem.


42let @ 195cm @ 125kg
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist