Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Jak zhubnout-Dieta
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zprva
tetsuo

len
# Zaslno: 6 j 2011 19:42


Smysl by měl HIIT dělaný na niľąí intenzitu a deląí dobu, aby byl podobný kruhovému tréninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 6 j 2011 20:27


Ok, děkuju.

A myslíą ľe pomůľu spalování tuku, kdyľ dam dopoledne HIIT - Tabatu a odpoledne daląí kardio ? Třeba kolo na dvě hodiny ? Díky moc a uľ dam pokoj
tetsuo

len
# Zaslno: 6 j 2011 21:11


Nejsem příznivec dlouhého kardia a různých excesivních kombinací. (Ale moľná ze mně mluví moje lenost.)

Spíą bych dal přednost lehkému kardiu ráno nalačno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 7 j 2011 05:38


tetsuo

Já to chápu, ľe z hlediska svalů tyhle věci nejsou ideální. Ale člověk na konci diety klidně trochu obětuje. A myslíą teda ľe tim člověk můľe spalování tuku pomoct nebo je to zbytečný ? Díky moc
tetsuo

len
# Zaslno: 7 j 2011 09:33


Uľ jsem psal: lehké kardio nalačno po ránu je lepąí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 7 j 2011 10:20


Tak třeba dát lľíci MCT oleje a dát úplně lehounce na půl hodiny rotoped ?
tetsuo

len
# Zaslno: 7 j 2011 11:57


Ideál je proteinový nápoj s MCT olejem. Pak sednout na rotoped, protein se stráví do 30-40 minut, čili nebude v krvi a nemůľe se přeměnit na zdroj energie. MCT olej naopak uľ v krvi bude a pokud se v krvi objeví tuk (a ľádný jiný zdroj energie), začne ho tělo uvolňovat i z podkoľí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 7 j 2011 12:03


Ok, skvělý. A mam řeąit tepovou frekvenci ? Ten rotoped ji měří. Drľet se do těch 120 tepů/min ? Děkuju moc
tetsuo

len
# Zaslno: 7 j 2011 12:47


Tak jasně, nejet moc vysoko.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 26 j 2011 16:06


Tetsuo prosimtě je nějak přibliľně danný po kolika dnech bez sacharidů se tělo přepne do úspornýho reľimu nebo to spíą závisí na tom, jak člověk jedl za těch posledních cca 14 dní. Drľim totiľ vlny dost tvrdý, sacharidy mam jenom ze zeleniny ( větąinou okurky, jenom listovou nedávam ), a vydrľel jsem to i 4 dny, ale ten poslední uľ sem na váze neklesnul. Děkuju moc
tetsuo

len
# Zaslno: 26 j 2011 17:25


Těch 4-5 dní by docela odpovídalo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 26 j 2011 17:51


Takľe myslíą 3 dny max ?
tetsuo

len
# Zaslno: 27 j 2011 10:29


To je individuální. Co tak čtu, pouľívají se 2-3 dny na nule sacharidů (nebo kolem padesátky), o 4-5 uľ je to dost nepříjemný a větąinou to ani nenese moc efekt.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

len
# Zaslno: 27 j 2011 11:13


Ok, děkuju.

A poslední dotaz, jak dlouho po snídani je dobrý dělat HIIT ? Musí mít člověk vytráveno ? Dávam větąinou vajíčka. Díky moc
tetsuo

len
# Zaslno: 27 j 2011 12:04


Na vytrávení větąího mnoľství bílkovin jsou potřeba tak 2 hodiny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

len
# Zaslno: 6 Dub 2012 19:25


já to dělám tak ľe po probuzení nic nejím a jdu hned na kolo a jezdím cca 1 hodinu v aerobní zoně a nebo kdyľ prąí tak jdu do fitka a jezdím tam,je to dobře?? mám s tím totiľ docela úspěch.
tetsuo

len
# Zaslno: 6 Dub 2012 22:02


Z hlediska spalování tuku to je ok.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

len
# Zaslno: 7 Dub 2012 20:52


No a z hlediska svalové hmoty to má jaký účinek?myslím tím katabolismus,po probuzení je člověk ve fázi ka»áku a kdyľ k tomu jeątě hodinu jezdím na kole tak jak moc tím svaly trpí??někdy dám před tím neľ vyjedu bcaa ale jen tak 2-3g takľe to mě asi nezachrání ľe?po tréninku mi jeątě trvá tak 30min neľ se dostanu k jídlu
tetsuo

len
# Zaslno: 7 Dub 2012 21:47


Nezachrání, BCAA akorát podporují pocit hladovění.
Katabolické procesy se ve svalech mírnou aerobní činností neprohlubují. Bez obav.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

len
# Zaslno: 7 Dub 2012 22:39


jak to myslíą ľe podporují pocit hladovění?jeątě sem se chtěl zeptal jak je to s doplňováním stravy po tý aerobce,mám to brát jako normální trénink a nacpat do sebe 2x 40g sachariďáku?(né práąku ale sacharidů)nebo mám jeątě přidat vzhledem k tomu ľe sem cvičil a navíc sem po probuzení nic nejedl? samozřejmě aby to mělo jeątě efekt redukce tuků?
tetsuo

len
# Zaslno: 8 Dub 2012 12:36


BCAA zvyąují inzulín = pocit hladu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Milda123

len
# Zaslno: 16 Lis 2012 12:50


Na podporu spalování tuků a sníľení hladiny cholesterolu je tedy vhodnějąí MCT nebo rybí tuk?
tetsuo

len
# Zaslno: 17 Lis 2012 00:26


To jsou dvě odliąné věci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Milda123

len
# Zaslno: 18 Lis 2012 10:42


Já potřebuji dosáhnout obojího. Během jednoho roku shodit 20kg tuku a sníľit hladinu cholesterolu. Takľe bych mohl uľívat obojí?
tetsuo

len
# Zaslno: 18 Lis 2012 10:59


Při velké sportovní zátěľi le konzumovat aľ 40 g MCT denně. Pak uľ hrozí zvýąení triglyceridů v krvi.
Na sniľování cholesterolu se podílí obrovská řada jiných faktorů.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
warcraftan

len
# Zaslno: 17 Be 2013 08:33


Wow, to bylo silné přečteníčko Tetsuo vs Ronnie ...velice zajímavé věci a rozepře se dějí v tom bodybuilding světě achjo...Nejlepąí rada asi bude, kdyľ to sám jednotlivec na sobě vyzkouąí, nebo» kaľdý je jiný a na kaľdého to jinak můľe fungovat...jinak se tu budem do nekonečna hádat...


Takový dobroděj
Legi

Modertor
# Zaslno: 17 Be 2013 11:40


Neple» si Ronnie.cz a Ronina, kterej tady vyblil nějaký nesmysly. Uľ chybělo jen prohláąení, ľe za to vąechno můľou mimozemą»ani. Apropos, Tetsuo nenapsal nic, co by nebyla pravda.


48let @ 195cm @ 135kg
warcraftan

len
# Zaslno: 17 Be 2013 11:53 - Zmnil/a: warcraftan


Omlouvám se, myslel jsem samozřejmě Ronina...
Legi: kdyľ Tě mám na "drátě", dneska jsem četl téma, http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7668&page=0#msg111593, kde jsi psal, ľe Jo, ale ten energetický deficit musíą nahradit zdravými tuky, jinak budeą hubnout jen 2 týdny a potom ąlus.
Náhodou taky jedu vlny, a nedá se ten energetický deficit nahradit tím, ľe ve dne kdy je nejmíň sacharidů se přidá právě na bílkovinách? Jinak o jaké mnoľství a čase se to přijímání oleje (řepkové či olivového) mluví? Uľ jsem něco o tom četl: bude v pořádku, kdyľ dám 1 kávovou lľýci k večeři?

PS: ptám se proto, ľe tak nějak jsem přeąel místo 125-250-375-500 na 100-200-300-400 s očekáváním, ľe to bude účinějąí, ale prdlajz, zhubl jsem 0,3kg za týden a tou první variantou jsem zhubl 0,9kg/týden, čili jak jsi psal o tom "ąlusu" tak na tom něco bude a proto se ptám

2. PS: jak dlouho by se vlny měli jet? 4týdny? pak na chvíli zase konstantně cyklovat sacharidy?

EDIT: děkuji předem


Takový dobroděj
Legi

Modertor
# Zaslno: 17 Be 2013 12:37


Chápu, je to totiľ sloľitějąí. Sacharidový vlny jsou totiľ jen taková finta na náą metabolismus, jak zabránit přepnutí na úsporný reľim. Čili není tam přímý mechanismus pálení mastných kyselin jako u metabolizaci tuků prostřednictvím katogenní diety, nebo aerobního výkonu, či kombinace obojího. Kulturisté vyuľívají nepřímých cest, tedy buď manipulace se sacharidy (vlny na tisíc způsobů), nebo aerobky po silovém tréninku, tedy tzv. afterburnu, coľ je stav zrychleného metabolismu po silovém tréninku. Organismus má nedostatek kyslíku a následnou zvýąenou potřebou v klidovém stavu oxiduje přednostně mastné kyseliny, čili podkoľní tuk. K zamezení přepnutí metabolismu do save módu, je nutno drľet ve vlnách průměrnou hodnotu sacharidů na bazální úrovni. To ale znamená, ľe hubnutí je velmi pomalé. Sníľením úrovně sacharidů pod bazální úroveň má za následek postupný útlum metabolismu a zpomalení hubnutí. Je tedy nutno kompenzovat sniľování energie ze sacharidů nečím jiným. Bílkoviny to nejsou, protoľe za prvé přebytek působí pro organismus toxicky a tělo si z bílkovin cestou glukoneogeneze umí vyrobit cukry. Nejideálnějąím kandidátem je tedy tuk a to konkrétně MCT olej, který jako jediný tuk nejde nejdříve do podkoľí, ale pouľije se ihned jako energetický zdroj. Tělo zjistí, ľe má v krvi tuky a aicky spustí lipolýzu, tedy proces uvolňování tuku do krve z podkoľí.

Pro účinné hubnutí, je tedy v prvé řadě nutné anaerobně posilovat, potom dieta (tím myslím dodrľovat ľivotosprávu a neľrat sračky a nechlastat) a aľ na třetím místě aerobka a nějaké manipulace se sacharidy. Vlny ve své podstatě mají význam pro rychlé zhubnutí 3-4 kg, nebo jako doplnění diety před soutěľí. Kondiční cvičenci by se správně bez něčeho takového měli v pohodě obejít.


48let @ 195cm @ 135kg
warcraftan

len
# Zaslno: 17 Be 2013 12:50


Se stravou nebo jak ty říkáą ľivotosprávou uľ mám nějaké zkuąenosti, ale nedívím se Ti, ľe mě bereą jako amatéra (protoľe mě neznáą), vlastně jsem amatér, ale ne takový
Na ostatní mé otázky jsi zkusím odpovědět asi sám hh, jinak tohle fórum navątěvuji uľ nějakou dobu a vľdy kdyľ vidím rady, otázky ohledně sach vln k vám (moderátorům), tak je spíą opovrhujete aľ skoro nedoporučujete, díky jojo efektu, nebo ľe je to pro profesionály...sach. vlny je běľná věc, a kdyľ někdo po vlnách nezačne jíst sračky, tak si myslím, ľe se nic nemůľe stát


Takový dobroděj
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 1 [ wulfur ]
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist