Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Prosím o kontrolu případně úpravy, rady, apod...
Autor Zpráva
Krkovicka

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2016 22:37


Zdravím

chtěl bych poprosit o případné rady, připomínky, úpravy a pod mého stravování a tréninku. Posiloval jsem mezi 15-19 rokem, nabral jsem poměrně slušnou svalnatou postavu z 68 na 95kg. Posléze jsem přestal, nyní je mně 24 let a znovu začínám. V době pauzy zůstala postava zachovalá, jen kvůli velkému množství extrémně nezdravé stravy a piva jsem nabral pořádný pupek a trochu se zalil tukem (130kg). Naštěstí jsem posledních pět let měl fyzicky namáhavou práci, takže sílu jsem si zachoval.
Můj nynější cíl je shubnout, vyrýsovat a zároveň i nabrat svaly.
Stravu jsem absolutně zredukoval na tuto:

Ráno: 5vajíček (celkem 3 žloutky)
Dopoledne: Hermelín, nebo celozrnné pečivo se šunkou a sýrem
Oběd: Maso (bez oleje)>někdy s bramb./rýží + zelenina,nebo čočka
Svačina: Rajče, paprika, apod...
T.R.É.N.I.N.K
Ihned po tréninku: Banán
Večeře: Beztučný Tvaroh s mlékem

+1-2 během dne doplním dávku proteinu. Jedna je vždy po cvičení, druhá buď před spaním a nebo kolem odpolední svačiny.

Tato strava odpovídá shruba na 130-170g bílkovin/den, ale poměrně málo sacharidů

Trénink:

3 dny cvičím +1 den volna
Příklad:

Pondělí: Záda, ramena, břicho
Úterý: Biceps, triceps, břicho
Středa: Nohy, hrudník, břicho
Čtvrtek: VOLNO
Pátek: Záda, ramena, břicho
Sobota: Biceps, triceps, břicho
Neděle: Nohy, hrudník, břicho

+ Před tréninkem: 8-10 min rotoped, po tréninku: 5-8min rotoped
+ během tréninku strečing a protáhnutí partií

- Partie jezdím na 3-4 cviky, např:
Záda: Mrtvý tah, stahování kladky za hlavou, přítahy kladky
Hrudník: Benchpress/tlaky jednoruč., protisměr. kladky(střihy),tlaky šikmo
Nohy: Dřep, legpress
Ramena, biceps triceps dělám různé cviky s činkami, kladkami/stroji.

Jedu vždy 4 série po 8-14 opakováních, např ( 14,12,10,8)

- Tento trénink už praktikuji druhý týden a podařilo se mi shodit 8kg (nyní 122kg) a dostat celkem slušně do formy

Jaký je váš názor na trénink/stravu?
Předem děkuji za veškeré názory, připomínky a dobré rady, moc mně to opmůže.
KendyKendy

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2016 14:06


Chybí vyska...
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist